Pomp de lux vaatteiden laatu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
huoh, että ottaa pattiin. Ostin syksyllä kutsuilta pojalle ne farkut sieltä mallistosta ja ollaan säästellen niitä käytetty pk:ssa (selvästi alle 10 kertaa ollut pesussa). Molemmista polvista auki ne farkut. Ja ne on ainoot housut mitkä pojalla (6v) on pk:ssa tolleen hajonneet joten ei hän taida paljoa siellä konttailla... Reklamoin ja sain tylyn vastauksen, että housuilla on kontattu ja itse rikottu??? Ja typerä ostin ne vielä normihintaan! Kai ne on sitten tarkotettu vaan kaapissa pidettäväksi... Semmoset kokemukset siittten kyseisen merkin laadusta.
 
vierailija
Meillä samat farkut, ei ole menneet miksikään :) ja myös collegetakki ja pari teepparia löytyy, minusta laatu on näissä hyvä.! Käyttäjänä 3 v poika (ei juuri konttaile).
 
vierailija
Kysyhän vielä mihin käyttöön housut on tarkoitettu? Jos ennakkoon ei ole informoitu poikkeavasta käyttöohjeesta, niin ei hyvä. Lapset nyt saattavat konttailla vielä vähän isompinakin, normaalia käyttäytymistä.

Meillä yhdestä paidasta sauma auki, en ikinä saanut reklamaatiota aikaiseksi. Aika vähän olen niitä ostanutkaan.
 
huoh, että ottaa pattiin. Ostin syksyllä kutsuilta pojalle ne farkut sieltä mallistosta ja ollaan säästellen niitä käytetty pk:ssa (selvästi alle 10 kertaa ollut pesussa). Molemmista polvista auki ne farkut. Ja ne on ainoot housut mitkä pojalla (6v) on pk:ssa tolleen hajonneet joten ei hän taida paljoa siellä konttailla... Reklamoin ja sain tylyn vastauksen, että housuilla on kontattu ja itse rikottu??? Ja typerä ostin ne vielä normihintaan! Kai ne on sitten tarkotettu vaan kaapissa pidettäväksi... Semmoset kokemukset siittten kyseisen merkin laadusta.
 

Yhteistyössä