Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
Pontiac, Trans Sport
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="xxxxxxx, post: 12324491"]</p><p>On joissakin, ja jollei ole niin voi ostaa purkuautosta sellaisia.</p><p>Niskatuet hieman hankalaoittavat penkkien taittelua, tai ei kun sen oppii.</p><p></p><p>Vikoja on kaikissa autoissa. Pontiac Trans Sportin vikoja.</p><p></p><p>Ovenkahvat menevät helposti toimimattomaksi.</p><p>Ovipahvi irti (4 ruuvia) ja kampeaa pois meisselillä. Lampulla näkee sellasen mustan tikun kahvamekanismissa oven sisässä. Se luiskahtaa helposti pois paikaltaan. Se reikäänsä. Tikun päähän korimassaa nokare ja antaa kuivua. Samalla siihen sen patin alapuolella tikussa ylempänä niin avaa oven paremmin.</p><p></p><p>Apurunko on ainoa ruostuva kohta. Kori on muovia ja pohjarunko muuten sinkitty. Tuo moottorin tukirunko on maalattua peltiä. Se kannattaa öljytä esim. teräketjuöljyllä ja sitten massaa suihkuttaa sen päälle. Myös sinne sisälle reistä. Jos on ruostunut pahasti, kannattaa vaihtaa. Jos apurunko murtuu, niin alhaalta alkaa kuulumaan kova napsuminen montuissa. Autolla ei kannata ajaa. Jos molemmat aisat katkeavat, niin voi tulla vaaratilanne. Apurungossa on kiinni kone, laatikko, pyöräntuenta ja ohjausakseli. Vaihtoon menee n. 4 tuntia korjaamolla. 2.3l koneisiin löytyy apurunko käytettynä helposti, mutta v6 -moottorin apurunkoa (sama runko 3,1 ja 3,8 koneissa) ei kovin hyvin, koska niitä puretaan vähemmän (koneet kestää paremmin kuin 2.3 koneet). Ruostetta saattaa esiintyä myös rungon takapäässä.</p><p></p><p>Ilmaiskunvaimentajat takana saattavat alkaa vuotamaan. Ne kannattaa vaihtaa, jos menettävät tehonsa ja ovat edullisia kun oikeasta paikasta kysyy (78e kappale letkuineen, Monroe) ja helppo vaihtaa. Joskus ilmaletkuun voi hiertyä reikä. Letkut kannattaa asentaa niin, että eivät pääse hankamaan mihinkään.</p><p></p><p>Pyörän laakeri saattaa alkaa vonkumaan. Niitä saa käytettynä hyvin. Uudet ovat turhan kalliita osia. </p><p></p><p>Seisontajarru on sellainen, että saa kiristää toisinaan. Muuten jarrut ovat hyvät ja kestävät.</p><p></p><p>Joskus ABS -valo voi alkaa palamaan. Yleensä syynä on anturin johdon liitos pyörän lähellä. Liitosta liikuttamalla asia on korjaantunut.</p><p></p><p>Öljyvuotoja saattaa olla. Lähinnä niitä aiheutuu öljynjäähdytysputkien ruostumisesta, jolloin kumiletkun pätkällä voi korjata muutamaksi vuodeksi tilanteen. Hydrauliikkaletkujen valmistajalla saa muutamalla kympillä uuden osan teetettyä. Öljynpaineanturi saattaa myös alkaa vuotamaan ja sen kustannus on 40e. </p><p></p><p>kannattaa tarkistaa, että jäähdyttimen tuletin lähtee käyntiin jäähdytysnesteen kuumennettua. Niitä on kaksi kappaletta. Jotkut ovat yhdistäneet johdot niin, että molemmat tuulettimet lähtevät yhtä aikaa käyntiin ja se kannattaa tehdä mielestäni.</p><p></p><p>Valot eivät ole kovin hyvät alkuperäisenää. Kannattaa vetää vähintään 4 neliömillin johdot ja valot releellä toimiviksi, niin maisemat kirkastuu jonkin verran.</p><p></p><p>Vararengasta kannattaa joskus vilkaista, ettei ole ruostunut pilalle ja että sen saa vaijerilla laskettua alas auton alta.</p><p></p><p>Isommat koneet kestävät hyvin, mutta 2,3 l koneiden kanssa on ollut kansiongelmia. Automaattilaatikot kestävät samanlailla kuin muutkin automaattilaatikot. Huollot kannattaa tehdä ajallaan kunnolla niin kuin kaikissa autoissa.</p><p></p><p>Pieniä sähkölaitevikoja sattuu silloin tällöin. Se on tuurista kiinni miten ne sattuu pelittämään.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="xxxxxxx, post: 12324491"] On joissakin, ja jollei ole niin voi ostaa purkuautosta sellaisia. Niskatuet hieman hankalaoittavat penkkien taittelua, tai ei kun sen oppii. Vikoja on kaikissa autoissa. Pontiac Trans Sportin vikoja. Ovenkahvat menevät helposti toimimattomaksi. Ovipahvi irti (4 ruuvia) ja kampeaa pois meisselillä. Lampulla näkee sellasen mustan tikun kahvamekanismissa oven sisässä. Se luiskahtaa helposti pois paikaltaan. Se reikäänsä. Tikun päähän korimassaa nokare ja antaa kuivua. Samalla siihen sen patin alapuolella tikussa ylempänä niin avaa oven paremmin. Apurunko on ainoa ruostuva kohta. Kori on muovia ja pohjarunko muuten sinkitty. Tuo moottorin tukirunko on maalattua peltiä. Se kannattaa öljytä esim. teräketjuöljyllä ja sitten massaa suihkuttaa sen päälle. Myös sinne sisälle reistä. Jos on ruostunut pahasti, kannattaa vaihtaa. Jos apurunko murtuu, niin alhaalta alkaa kuulumaan kova napsuminen montuissa. Autolla ei kannata ajaa. Jos molemmat aisat katkeavat, niin voi tulla vaaratilanne. Apurungossa on kiinni kone, laatikko, pyöräntuenta ja ohjausakseli. Vaihtoon menee n. 4 tuntia korjaamolla. 2.3l koneisiin löytyy apurunko käytettynä helposti, mutta v6 -moottorin apurunkoa (sama runko 3,1 ja 3,8 koneissa) ei kovin hyvin, koska niitä puretaan vähemmän (koneet kestää paremmin kuin 2.3 koneet). Ruostetta saattaa esiintyä myös rungon takapäässä. Ilmaiskunvaimentajat takana saattavat alkaa vuotamaan. Ne kannattaa vaihtaa, jos menettävät tehonsa ja ovat edullisia kun oikeasta paikasta kysyy (78e kappale letkuineen, Monroe) ja helppo vaihtaa. Joskus ilmaletkuun voi hiertyä reikä. Letkut kannattaa asentaa niin, että eivät pääse hankamaan mihinkään. Pyörän laakeri saattaa alkaa vonkumaan. Niitä saa käytettynä hyvin. Uudet ovat turhan kalliita osia. Seisontajarru on sellainen, että saa kiristää toisinaan. Muuten jarrut ovat hyvät ja kestävät. Joskus ABS -valo voi alkaa palamaan. Yleensä syynä on anturin johdon liitos pyörän lähellä. Liitosta liikuttamalla asia on korjaantunut. Öljyvuotoja saattaa olla. Lähinnä niitä aiheutuu öljynjäähdytysputkien ruostumisesta, jolloin kumiletkun pätkällä voi korjata muutamaksi vuodeksi tilanteen. Hydrauliikkaletkujen valmistajalla saa muutamalla kympillä uuden osan teetettyä. Öljynpaineanturi saattaa myös alkaa vuotamaan ja sen kustannus on 40e. kannattaa tarkistaa, että jäähdyttimen tuletin lähtee käyntiin jäähdytysnesteen kuumennettua. Niitä on kaksi kappaletta. Jotkut ovat yhdistäneet johdot niin, että molemmat tuulettimet lähtevät yhtä aikaa käyntiin ja se kannattaa tehdä mielestäni. Valot eivät ole kovin hyvät alkuperäisenää. Kannattaa vetää vähintään 4 neliömillin johdot ja valot releellä toimiviksi, niin maisemat kirkastuu jonkin verran. Vararengasta kannattaa joskus vilkaista, ettei ole ruostunut pilalle ja että sen saa vaijerilla laskettua alas auton alta. Isommat koneet kestävät hyvin, mutta 2,3 l koneiden kanssa on ollut kansiongelmia. Automaattilaatikot kestävät samanlailla kuin muutkin automaattilaatikot. Huollot kannattaa tehdä ajallaan kunnolla niin kuin kaikissa autoissa. Pieniä sähkölaitevikoja sattuu silloin tällöin. Se on tuurista kiinni miten ne sattuu pelittämään. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 6, 7, 1
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Katkeruus
Eilen 23:18
vierailija
0 Viestiä
Lapsen saaminen
2.
Hauskaa, että kokoomusnuoret aina yllättyy, kun kokoomus vallassa ollessaan pettää opiskelijat
Eilen 21:38
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
PÄIVÄN KOVIN UUTINEN: Cheek ystävineen palaa lavoille!
Eilen 21:33
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
"Ruotsin hallitus lisää menoja ja suunnittelee veronalennuksia"
Eilen 21:30
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Onko teillä tietoa
Eilen 20:37
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
6.
En ole ottanut koskaan koronarokotetta, muita?
Eilen 20:16
vierailija
18 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Autonkorjaajista on niin kova pula, että vakituisen työpaikan voi saada jopa alaikäisenä"
Eilen 19:58
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Lisää todella hyviä uutisia Petteri Orpon hallitukselta: "Hallitus lopettaa kansaneläkkeiden maksun ulkomaille – Osuu kymmeniin tuhansiin"
Eilen 19:10
vierailija
17 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
"Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."
Started by vierailija
Maanantai klo 22:07
Luettu: 4K
Aihe vapaa
2.
Politiikan pyrstötähti Sannan tapa työllistää suomalaisia: työllusti 17 ja se hupi maksoi 15 miljoonaa
Started by vierailija
Sunnuntai klo 16:18
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Oletko 100% Varma Taivaaseen Pääsystä?
Started by vierailija
Maanantai klo 02:34
Luettu: 956
Aihe vapaa
4.
Iranista ammuttu tuhansia raketteja ja ohjuksia Israeliin, taitaa olla pappisvallan päivät ohi!
Started by vierailija
Sunnuntai klo 00:41
Luettu: 920
Aihe vapaa
5.
Vainajien kylmäsäilytystilat ovat täynnä sanottiin
Started by vierailija
Maanantai klo 12:45
Luettu: 681
Aihe vapaa
6.
Yle: Suomen talous pärjääkin Ruotsia ja Tanskaa huonommin yritysten takia, ei työläisten. Yllättikö? ..no ei
Started by vierailija
Sunnuntai klo 16:26
Luettu: 545
Aihe vapaa
7.
OrpoPurra nostaa Suomen yleisen ALV:n EU-maiden huipulle 25,5%, vain Orbánin oikeiston Unkarissa korkempi
Started by vierailija
Tiistai klo 10:11
Luettu: 543
Aihe vapaa
8.
Helsingin Sanomissa Maija Laura Kauhanen kertoo olevansa rasisti
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:40
Luettu: 535
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Onko Stubb satanisti? Kieltäytyy johdonmukaisesti vastaamaan uskooko Jumalaan
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
4 min sitten
Aihe vapaa
3.
"Kehysriihestä uusia tummia pilviä kulttuurin ylle: ministeriön leikkaukset aikaistuvat ja paisuvat"
Latest: vierailija
9 min sitten
Aihe vapaa
4.
Mitä muut pariskunnat tekee tähän aikaan?
Latest: Johnny Appleseed
9 min sitten
Aihe vapaa
5.
Mitä ideoita teillä on sähkökriisin
Latest: vierailija
16 min sitten
Aihe vapaa
6.
Millaisia lääkelaskuja lähihoitajan LOP- tentissä?
Latest: vierailija
25 min sitten
Aihe vapaa
7.
Heippa avaruudesta asiaa
Latest: vierailija
26 min sitten
Aihe vapaa
8.
Kokemuksia Vinted sovelluksesta?
Latest: vierailija
31 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Aihe vapaa
Pontiac, Trans Sport
Ylös
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu