Pro Aqua - kokemuksia niiltä joilla ON kyseinen laite

  • Viestiketjun aloittaja Kiinnostunu
  • Ensimmäinen viesti
Kiinnostunu
Meillä kävi siis esittelijä, ja kiinnostas laittaa toi laite.

Haluaisin vaan käyttäjiltä kokemusta, onko se niin hyvä kun esittelijä antaa ymmärtää?

Ei siis kiinnosta kuulla kuinka huijausta se homma on jne. :)
 
"Myy"
Eräs sukulainen osti tuon. Laite törkeän ylihintainen. Ota ennen hankkimista selvää millaisia ja minkähintaisia muita on markkinoilla. Tämä sukulaiseni katuu hankintaa, ei ole ollut kuitenkaan niin paljoa käyttöä hänellä ja tosiaan kallis.
 
Kiinnostunu
Joo, nettiä on koluttu minkä keritty, tutkittu ja mietitty. Onhan tuolla jos ja minkälaista. Itellä tulee kyl jokapäiväseen käyttöön. Oma tuttuni osti, mutta sanoi olevan hintansa väärti. Heillä myös on vain tuo pro aqua, ei laisinkaan tavallista imuria niin on pakko käyttää tuota.
 
pro aqua
Me ostimme juuri kyseisen laitteen käytettynä netin kautta. On hyvä, minun ja mieheni mielestä.
Uutena meillä ei olisi ollut mahdollista kyseistä laitetta ostaa. Mutta n. parin kuukauden netissä kärkkyminen
kannatti ja nyt meillä on siis kyseinen laite monin lisäosin :) Sohvat on pesty,auto on pesty ja nyt menossa perheen sänkyjen pesut. Likainen vesi irtoaa ja puhdasta tulee. Arkikäytössä on vielä vanhakin imuri lattioiden perus imurointiin. Se miksi tämä imuri ehdottomasti haluttiin oli siis tuo että pro aqualla onnistuu patjojen yms syväpuhdistus. Lapsiperheessä kun on aikas usein sotkuja patjoissa tai sohvissa.
 
Kiinnostunu
En usko :D jos on turha vempain, kallis ku hel#%$ti niin totta olisit myyny sen ennemmin entä kaatikselle nakannu. Joku jolla kyseinen laite on oikeesti, vois kertoa kokemuksiaan. :)
 
3 vuoden kokemuksella
Minulla ollu käytössä Pro Aqua nyt 3 vuotta. Muuta imuria ei meillä käytössä, eli lapsiperheessä laulaa tämä masiina useamman kerran viikossa. Pesuria olen aika vähän käyttänyt, mutta sohvat oon sillä pessy, sekä auton penkit ja mattoja hyvällä menestyksellä. Imurina kyllä hyvä, sillä voi imuroida kaiken samalla kertaa, verhot ja tasot. Kätevä käyttää. Puhdistus yksinkertainen, mutta ei saa jättää likaista vettä säiliöön, alkaa heti haisemaan. "Tamppariosa" myös aivan ehdoton sänkyjen ja mattojen kanssa, villa/nukkamattojen kanssa ihan pro, mutta ei oikein räsymattojen kanssa hyvä.

Suosittelen kyllä lämpimästi :)
Imuroinnin jälkeen näkee, että kannatti imuroida, kun tyhjentää säiliön :)
 
"Tuula"
Meille ostettiin n. vuosi sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen, kun saan pestyä tuolien verhoukset, autojen sisustukset sekä patjat ja paljon muuta. Nyt kun meillä on koira jolla on karvanlähtö niin olen vieläkin onnellisempi, kun karvat saa kyytiä ja sisäilma pysyy hyvänä. Siskoni pojalla on astma niin eipä haittaa, kun matoistakin saa kaikki karvat ja hilseen pois. SUOSITTELEN KYLLÄ, VAIKKA KALLIS OLI!
 
imurin omistaja keskisuomesta
Meillä on tuo. Mutta aion myydä sen pois koska imuri on tehoton. Menee kolminkertainen aika imurointi ja imurilla on todella kova ääni. Soitin asiasta naikonille.imies sano ilkeästi että palaute on minun mielipiteeni eikä heille tule valituksia. Että silleen. Kone on erittäin työläs käyttää.. kilpailijoiden tuotteet on näppärämmän kokoisia kun olen kavereilla nähnyt, mutta uuteen talomme tulee ehdottomasti allawayn keskuspölyimuri. Patjan tms vakiinnuttanut voi tehdä muullakin imurilla. En suosittele!
 
"merja"
Meillä kävi siis esittelijä, ja kiinnostas laittaa toi laite.

Haluaisin vaan käyttäjiltä kokemusta, onko se niin hyvä kun esittelijä antaa ymmärtää?

Ei siis kiinnosta kuulla kuinka huijausta se homma on jne. :)
Meillä on joitakin kuukausia ollut . En voi kuin kehua. Se on tehokas ja raikkaan huoneilman jättävä laite. Vähän se on kova-ääninen mutta kestän sen kyllä. Tosi hyvä suosittelen!
 
"Maija"
Minulla on ollut 3,5v. tämä kyseinen imuri, eikä ole ,kun hyvää sanottavaa. lattioden pesu jää paljon vähemmälle, kun imuri on niin tehokas. Olen pessyt autot, sohvat , matot vesipesulla ja patjoistahan lähtee uskomaton "mönjä" veteen. Olis kyllä hyvä olla pieni lisäimuri pikkuroskille. Ei homehdu,jos hyvin huuhtelee käytön jälkeen.
 
kokemusta on !
2009 hankittu laite ja ei ole kaduttu hankintaa, monipuolinen ja tehokas.
Monien mainitsema kova ääni, no jos laitteessa ei ole muuta suodatusta kuin vesi täytyy ymmärtää että ääni tulee hieman voimakkaammin "esille". Entinen imuri meni varastoon Pro Aquan hankinnan jälkeen. Puhdistus toki täytyy tehdä käytön jälkeen, jotta likainen asti/kone ei alkaisi haisemaan, itse puhdistus on helppo tehdä eikä vaimokaan pidä sitä työläänä. Eipähän leijaile enää pöly meidän taloudessa.
 
vierailija
Kolme vuotta ollut käytössä normi-imurin tapaan ja viime viikolla paloi moottori. Työläs käyttää, koska pitää puhdistaa ja vesi vaihtaa käytön jälkeen heti ettei homehdu (lapset käyttää mieluummin perinteistä imuria), ominaisuuksinsa nähden kallis ja tympeä kauppatapa tuo kun pitää nimiä antaa, joille myyjä voi tehdä esittelyjä.
 
vierailija carelia
Siivous tulos hyvä ja ennen kaikkea huoneilma jää tosi raikkaaksi. Huono puoli se, ettei voi jättää vesiä säiliöön jatkaakseen imurointia myöhemmin. Alkaa haista. Kallis, mutta varmasti hintansa väärti jos sitä käyttää. Jos on varaa laittaa tuo raha siivousvälineisiin, niin huonomminkin voi valita.
 
Tapani
Meillä on ollut nyt vähän vajaa kaksi vuotta Pro Aqua ja kyllä kaduttaa hankinta. En kuuna päivänä maksaisi enää uudelleen 2400 euroa tuollaisesta värkistä.

1) Imurilla tulee toki puhdasta jälkeä, mutta imurin puhdistaminen onkin sitten toinen projekti! Imuri siis pitää puhdistaa joka käytön jälkeen ja minulla siihen kuluu aikaa aina vähintään 15 minuuttia. Ja likavedet pitää käydä kaatamassa aina ulos, koska eihän sitä pönttöönkään viitsi kaataa. Jos imurin jättää puhdistamatta, koko vekotin on kohta ihan homeessa ja jos erehdyt imuroimaan likaisella imurilla seuraavalla viikolla, hajut puskee imurista huoneilmaan ja koko siivous menee vain miinuksen puolelle. Ainoa paikka, missä imuria voi puhdistaa, on kylpyhuone. Kuten sanoin, imurin puhdistus on aina ihan oma projekti. Samoin suulakkeet ovat äärimmäisen vaikeita puhdistaa.

2) Imuri on niin valtava, että se vaatii ympärilleen kokonaisen "instituution". Letkuja on valtava määrä, eikä itse imuri mahdu mihinkään kaappiin. Sille pitäisi rakentaa oma kaappi :)

3) Se meteli, joka imurista lähtee, on aika sietämätön. Varsinkin meillä kun iän myötä laitteesta on tullut jotenkin väljempi ja imurin yläosa on alkanut "rämisemään".

4) Imuri on alkanut tiputtamaan käytössä pieniä osia. Ensin tippua kiinnike, joka pitää vesiastiaa kiinni pohjarullakossa. Sen jälkeen irtosivat sivulukitukset. Jouset pomppasivat jonnekin.

Suoraan sanottuna Pro Aqualla siivoaminen on ihan hirveä homma! Tarkoitus on ollut toki hyvä, mutta tuolla rahalla pitäisi siivoaminen on vähän helpompaa ja vähintään yhtä tehokasta.

Mietin tässä vain sitä, että kyllähän sitä ollaan ennenkin pysytty terveenä vaikka ei tuollaista superpuhdasta jälkeä tekevää Pro Aquaa olla omistetukaan aiemmin.

Säästäkää rahat, pliis!
 
vierailija
Meillä ollut reilu 2vuotta käytössä, enkä pois antais. Korvaamaton apulainen, tekee siivouksesta niin paljon mukavampaa.
Helppo puhdistaa kun siihen opettelee rutiinit. Ite laitan aina likaisen veden jälkeen puhtaan veden ja annan laitteen hurista nii puhistaa ite ittestään suurimmat liat.
Että suosittelen lämpimästi, haukkuu hintansa mennen tullen!
 

Yhteistyössä