Puhelu +349-alkuisesta numerosta?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
ällikällä lyöty
sain 10 min.sitten +34952922369 numerosta puhelun. naisääni kaupitteli estopalvelua 29?/vuosi, jos vuojen päästä haluaa uusia eston sai sen puoleen hintaan. sillä sai eston kotia tulevaan markkinoinnin,sähköpostin,matkapuhelimen,tekstiviesti.
sanoin että mulla on jo esto ollu vuojen.
nainen kysyi: onko tullu sen sen jälkeen puheluita?
vastaus: ei oo tullu.
nainen: enpä minä tämän enempää häiritse. hyvää päivän jatkoa.
vastaus: kiitos samoin

toi nainen puhu todellakin selvää suomea, välillä kuulosti et luki suoraan paperista :) mut eipä saanu minulta ainakaan rahoja
 
Salla
Alkuperäinen kirjoittaja henkka:
Voihan "juri gagga", mitä näille puheluille tekis... en vastannut.
Mulle tuli myös ties kuinka monetta kertaa tuolta puhelu. Olen laittanut puhelimeeni "EI VASTATA" numeron "nimeksi", joten ei tule vahingossa vastailtua. Ulkomaan mainospuheluita ei oikein pysty kieltämäään. Kotimaiset sen sijaan saa tosi hyvin kiellettyä stml.fi sivuilta.
 
Lila
Minullekin tuli pari päivää sitten puhelinsoitto, jossa fleguääninen mies tarjosi estopalvelua suoramarkkinoijille hintaan 29,00 euroa ja sitten vuoden kuluttua hinta putoaa puoleen. En ottanut palvelua. En katsonut, mistä numerosta tuli, mutta oli minulle tuntematon numero.
 
lerppa
oli numerosta soitettu ja huolimattomuuttani soitin vastaamattoman puheluun, josta sitten joku akka molotti chinchangia... enpä jäänyt linjoille kuuntelemaan! Saas nähdä mitä tuleman pitää.
 
"inkeri"
koska numero on näkyvillä, kun sieltä soitetaan, niin se on sen merkki, että haluavat pysyä "näytillä" eli jos heillä olisi jotain salattavaa, numerokin olisi tuntematon.
 
"UPS"
Olin autolla liikenteessä kun kyseisestä numerosta soitettiin. Nähdessäni saksalaisen suuntanumeron ajattelin että asia on kiireellinen - joku sukulainen jäänyt Saksassa auton alle tms - ja yritin siihen vastata. En ehtinyt kuitenkaan vastata koska puhelin soi vain lyhyesti. Huomion keskittäimisestä puhelimeen vain hetkeksi seurasi kuitenkin peräänajokolari johon minä tietysti syyllinen.
 
MS
Mulle tuli just soitto tuolta samasta numerosta. Firma löytyy tuolta: soittokielto.fi

Vastasin ja jouduin kolmeen kertaan kysymään siltä pojalta niin että mikä firma soittaa... No sain sen kertomaan kotisivujensa osoitteen. Älkää nyt hyvät ihmiset ostako noista firmoista MITÄÄN! Yksikään yritys ei pysty estämään toisia soittamasta yhtään kenellekään. Eli huijauksesta on täysin kyse.

Ihan hyvä liikeidea, harmi vaan että tiedän oman työni puolesta ettei yksikään kolmas osapuoli Voi estää toisten soittelua... Tai mitään muutakaan :D
 
gosari
Tänään (22.7.2011 klo 09:38) numerosta +34951199145 kyseltii 118 numeropalvelussa olevia firman yhteystietoja ajantasalle à 90,00 euroa. Tietääköhän 118 toiminnasta? Jos minä soitan ulkomailta Suomen kännykkään molemmat maksavat sekä soittaja, että vastaaja. Toimiiko näin?
Aijon tehdä asiasta rikosilmoituksen / tutkintapyynnön koskien 118 yhteyttä ao. toimintaan ja huijareitten kiinni saamiseksi. Hommaan voi osallistua www.stadingosarit.fi sivun s-postilla yhteystiedot antamalla. HUOM! EI HUIJAUS!
 
"Henkka"
tuli soitto ja en vastannut.suoramarkkinointikielto jo valmiina.vaikka numero näkyisi nii se EI TAKAA rehellisyyttä!!!! Älkää vastatko. saunan taakse tommoset soittajat.
 
Facebookista kopioitu
VAROITUS!!! JOS sinulle soitetaan numerosta +46927651300, älä vastaa! Huijariyritys laskuttaa JOS vastaat. Tele-connect Yli- torniosta. Laittakaa Eteenpäin. Kiitos.
 
ärsyttää

Yhteistyössä