Puhun kännissä aivan sekoja... Suurentelen asioita ja huononnan itseäni.

  • Viestiketjun aloittaja "miuku"
  • Ensimmäinen viesti
"miuku"
mm. olen jauhanut, että olen huono äiti jne. Nyt pelkään, että minulle tulee kännipuheistani ongelmia :( Aivan kauhea morkkis, en kyllä todellakaan juo enää koskaan. teen kännissä itsestäni niin huonon vanhemman ja jopa keksin asioita.
 
ihan tavallinen ...
Älä vedä kännejä. Jos tekee mieli niin jätä se siihen yhteen annokseen.
Varsinkin jos et ole tottunut alkoholiin.
Lohtuna: Et suinkaan ole ainoa joka puhuu kännissä mitä sattuu. Monet jopa tekevät mitä sattuu ja pitävät sitä ihan normaalina "kännikäytösenä" jota ei tarvi paljon häpeillä.
JOten olet keskitasoa fiksumpi kun osaat arvioida itseäsi noin hyvin.
 
"sisi"
Mä oon vähän tollanen möläyttelijä kännissä ja liioittelen myös. Viime viikonloppuna kerroin miespuoliselle kaverilleni noloja asoita :ashamed:
Juon onneksi vain 2-3 kertaa vuodessa :D
 
"miuku"
Älä vedä kännejä. Jos tekee mieli niin jätä se siihen yhteen annokseen.
Varsinkin jos et ole tottunut alkoholiin.
Lohtuna: Et suinkaan ole ainoa joka puhuu kännissä mitä sattuu. Monet jopa tekevät mitä sattuu ja pitävät sitä ihan normaalina "kännikäytösenä" jota ei tarvi paljon häpeillä.
JOten olet keskitasoa fiksumpi kun osaat arvioida itseäsi noin hyvin.
En vedäkään enää. Pelkään vaan, että niistä tulee myöhemmin harmia. Että ihminen on uskonut kaiken ja levittää minusta väärää tietoa tai on jopa nauhoittanut puheeni.
 
No lopeta itsesi alentaminen, huonontaminen ja kakan puhuminen itsestäsi kännissä.
Juo vähemmän,kännejä ei tarvitse aina ryypätä.
 
"miuku"
[QUOTE="sisi";24225220]Mä oon vähän tollanen möläyttelijä kännissä ja liioittelen myös. Viime viikonloppuna kerroin miespuoliselle kaverilleni noloja asoita :ashamed:
Juon onneksi vain 2-3 kertaa vuodessa :D[/QUOTE]


Joo, sama täällä. Taidan kyllä todellakin lopettaa kokonaan, vaikka en usein juokaan.
 
ihan tavallinen ...
[QUOTE="miuku";24225230]En vedäkään enää. Pelkään vaan, että niistä tulee myöhemmin harmia. Että ihminen on uskonut kaiken ja levittää minusta väärää tietoa tai on jopa nauhoittanut puheeni.[/QUOTE]

Silloin se toinen ihminen on tyhmä tai jopa hieman vinksallaan jos nauhoitti jotain. Ja sinä olit vain hiprakassa.
Jos minulla olisi aikaa voisin kertoa pöyristyttäviä asioita joita tiedän ihmisten tehneen kännissä ilman että tuntevat minkäänlaista morkkista.
Nyt häntä pystyyn ,itseäsipä haukuit etkä esim. pomoasi pikkujouluissa päin naama läskiperseeksi.
 
"miuku"
Silloin se toinen ihminen on tyhmä tai jopa hieman vinksallaan jos nauhoitti jotain. Ja sinä olit vain hiprakassa.
Jos minulla olisi aikaa voisin kertoa pöyristyttäviä asioita joita tiedän ihmisten tehneen kännissä ilman että tuntevat minkäänlaista morkkista.
Nyt häntä pystyyn ,itseäsipä haukuit etkä esim. pomoasi pikkujouluissa päin naama läskiperseeksi.
Kiitos lohdutti vähän.
 
dgsjkjg
[QUOTE="miuku";24225322]Miksi? Ai siksikö, että puhun kännissä mitä sattuu? Kyllähän jokainen joskus enemmän ottaa alkoholia, eikä se tarjoita, että olisi alkoholisti. Eri asia, jos todellakin vetäisi joka kuukausi kaatokännit.[/QUOTE]

No kyllä tosta tuli se kuva että juot usein ja teet kännissä asioita joista tulee sulle ongelmia. Ja jokainen ei todellakaan ota kännejä ollenkaan.
 
no problem
mulle itseasiass useinkin on käynyt samoin ja jotkut kaverit tunteekin vaan sen känniminän kun ei vaivaudu tapaamaan paitsi kun mennään baariin. ne sitten sen perusteella arvioi mm mun äitiyttä. viimeksi sitten suutuin tosissani ja sanoinkin että ole hyvä vain ja tule katsomaan todellisuutta tai pidä turpasi kiinni sen perusteella millainen olen kun olen humalassa tietenkin ilman lasta. olipa sitten hiljaa. jos joku soittaisi esim lastensuojeluun ja sanoisi että kun se kännissä sanoi nii ja näin nii saattaisi ne tulla tarkastamaan mutta eihän ne puheet totta ole, ja sitten voi selvittääkin asian että kännissä saattaa sanoa mitä ei tarkoita, eiköhän sen kaikki normaalit ihmiset tajua. että tuskinpa mitää ongelmia tulee. voithan selvittää asian sille ihmiselle vielä, sanoa että taisin eilen puhua vähän liioitellen että ei ne asiat ihan niin ole.
 

Yhteistyössä