Rahasta mitä tahansa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkuun tahdon sanoa, että minulla ei ole mielenterveys ongelmia olen vain lopen väsynyt sekä neuvoton ja tahdon painottaa, että olen TOSISSANI tässä asiassa vaikka voi kuulostaakin hieman oudolta..

Kaipaatko sijaiskärsijää tai syntipukkia jonka harteille sysätä kaikki paska? Tahdotko purkaa pahaa oloasi henkisesti tai fyysisesti, nöyryttää tai häpäistä? Toteuttaa sairaat fantasiasi? Teen rahaa vastaan lähes mitä vain päähäsi juolahtaa, paitsi en ala kenenkään seksiorjaksi tai tee mitään mistä voi henki lähteä.

Toki kipua tuottavia asioita voidaan tehdä kunhan henki säilyy.

Julkinen häpäisy/nöyryytys on kanssa sellainen juttu johon en mielelläni lähde..Hiven on vielä itsekunnioitusta tai arvostusta jäljellä kaipa sekin tarpeeksi suurella raha summalla saadaan pois.

Jos kaipaat jonkun hoitamaan vaaralliset tai likaiset hommasi, niin sekin käy. Vain mielikuvitus on rajana. Joten kaikkea saa ehdottaa niin katsotaan mitä keksitään.

Olen siis parikymppinen miehenalku joka on todella pahassa rahapulassa ja kaikki keinot on koitettu ja käyty läpi tämä on viimeinen oljen korsi saada laskut maksettua ja selvitä hengissä.

Lähetä ehdotuksesi spostilla : uupunut@luukku.com
 

Yhteistyössä