Rannevika jo puoli vuotta

  • Viestiketjun aloittaja Kertokaa viisaammat
  • Ensimmäinen viesti
Kertokaa viisaammat
Eikö kukaan omaa kokemuksia aloituksestani? Mulle vaa sanottii että tähystys on ainoa vaihtoehto koska siinä voi vian korjata samalla. Ikinä en ole kuullut ranne tähystyksestä.
 
En tiiä vastausta tohon sun kysymykseen, mut oon sun kohtalotoveri! Ranteen takia jo 6 vkoo saikulla ja "vikaa" ei löydy... Hermoratatutkimus ok, ja jännetupintulehus jota ne sit epäili myös poissuljelttiin koska kipu on kovempi peukalon ojentajajänteen tietämillä kuin ranteessa. Mä oon epätoivonen... Mut siis tsemppiä sulle, toivotaan että "vika" löytyy :)
 
Hmm..
En tiiä vastausta tohon sun kysymykseen, mut oon sun kohtalotoveri! Ranteen takia jo 6 vkoo saikulla ja "vikaa" ei löydy... Hermoratatutkimus ok, ja jännetupintulehus jota ne sit epäili myös poissuljelttiin koska kipu on kovempi peukalon ojentajajänteen tietämillä kuin ranteessa. Mä oon epätoivonen... Mut siis tsemppiä sulle, toivotaan että "vika" löytyy :)
Kehottaisin otattamaan magneettikuvat, mistä kaikki näkyy paljon selvemmin kuin tavallisista röntgenkuvista :)
 
Kertokaa viisaammat
Mulle kokeiltiin akupunktio, kortisonipiikit ja kaikki. Ei mitään apua. Mulla taipuu taivuttaessa alaspäin mutta kun ylöspäin yrittää niin kipu järjetön. Multa pois suljettu jo heti jännetuppitulehdus. Kaikki mitä nostan kädellä sattuu ja lujaa. Lääkäri ei mangneettikuvausta edes ehdottanut vaan sanoi että käsikirurgille lähete. Nyt odotan aikaa. Tähystyksestä puhuttu hoitavan lääkärin kanssa. Hän sanoi että käsikirurgi kyllä vian korjaa. Itse en edes tiedä mikä vika ranteessa on. Tähystystä kehuttiin että siinä samalla katsotaan mikä vika ja se korjataan samalla.
 

Yhteistyössä