Ranteessa patti, mikähän vois olla?

  • Viestiketjun aloittaja Sirkkeli
  • Ensimmäinen viesti
Sirkkeli
Au. Yritin kirjan reunalla painaa, ja tuntui pahalta jokaisessa sormessa ja hartiassa. Mutta kiitos ganglio-tiedosta, mie käyn näyttää lekurille kuitenkin. aijaijai, nyt sitten polttaakin sitä pattia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jode:
Jos on ganglio ja se vaivaa, se voidaan myös leikata. Multa on leikattu pari kertaa. (Ekan leikkauksen jälkeen kasvoi takaisin, mutta nyt on ollut pois ainakin 8 vuotta). Eikä välttämättä saa kirjalla lyödä sitä pattia! Lääkäri sanoi mulle joskus, että hän olis sen paukauttanut, mutta ei voinut, koska patti kasvoi niin lähellä valtimoa.
Kuinka pian se palasi sen ekan leikkausen jälkeen? Olen joskus miettinyt että leikkaisin sen pois.
 
Muistaakseni patti tuli takasin alle kahdessa vuodessa. Toka kerralla rannetta avattiin vähän enemmän, että saatiin kunnolla pois. Ja kyllä kannatti. Siihen asti olin käynyt aika usein tyhjennyttämässä patin, tai painanut sen littanaksi toisen käden peukalolla. Nyt ei enää kättä särje :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Au. Yritin kirjan reunalla painaa, ja tuntui pahalta jokaisessa sormessa ja hartiassa. Mutta kiitos ganglio-tiedosta, mie käyn näyttää lekurille kuitenkin. aijaijai, nyt sitten polttaakin sitä pattia.
Parasta mennä näyttään lääkäriin ja toivottavasti selviää mikä se on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jode:
Muistaakseni patti tuli takasin alle kahdessa vuodessa. Toka kerralla rannetta avattiin vähän enemmän, että saatiin kunnolla pois. Ja kyllä kannatti. Siihen asti olin käynyt aika usein tyhjennyttämässä patin, tai painanut sen littanaksi toisen käden peukalolla. Nyt ei enää kättä särje :)
Mikä oli toipumisaika leikkausen jälkeen? Pystyitkö toimiin ihan normaalisti?
 
Ei siitä montaa päivää saikkua tullut, ei tossa haavassa ollut varmaan kuin 4 tikkiä. Aika pieni se laikkaus oli, kun tehtiin ihan päiväkirurgisesti puudutuksessa. Saman päivän iltapäivällä pääsi jo kotiin. Mä en enää tarkkaan muista kuinka nopeasti, mutta nopeasti kuitenkin parani, koska olin töissä jo muutaman päivän päästä leikkauksen jälkeen.
 
Sirkkeli
Alkuperäinen kirjoittaja m:
En jaksanu lukee ketjua, joten voi olla toistoa, mutta mullakin oli ranteessa patti. Se taisi olla rasvapatti, koska se hävisi viikossa tai kahdessa itsekseen.
Oliks se patti tommoinen muljuileva? Miul ei muljuu tuo ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jode:
Ei siitä montaa päivää saikkua tullut, ei tossa haavassa ollut varmaan kuin 4 tikkiä. Aika pieni se laikkaus oli, kun tehtiin ihan päiväkirurgisesti puudutuksessa. Saman päivän iltapäivällä pääsi jo kotiin. Mä en enää tarkkaan muista kuinka nopeasti, mutta nopeasti kuitenkin parani, koska olin töissä jo muutaman päivän päästä leikkauksen jälkeen.
Kiitos tiedoista, ehkäpä joskus meen kans leikkauttaan pois.
 

Yhteistyössä