raskauden ajan seulat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Otetaanko suomessa jokaiselta äidiltä Hiv testi raskauden aikana? Olen viimeksi ollut raskaana vuonna 2004. Tällöin ajattelin et kait ne on otettu silloin kun ei kukaan niistä sen kummemmin maininnut ja odotusajan kortissa sillä kohtaa on viiva taikka miinumerkki en tiedä kumpi se on. Näin uudestaan raskaana ollessa taitaa hormoonit tehdä sellaiset tepposet että oksat pois. Elämäni ainut kerta kun olen harrastanut suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa ei anna ajatuksen tasalla nyt raskaana ollessa rauhaa, entäs jos, entäs jos? pyörii mielessä. Tämä tapahtui ehkäpä 1999 tämä ainut kerta jota kadun kyllä. Tänään kävin antamassa verinäytteet. Nyt odotellaan. Tulevan lapsen isän kanssa olen seurustellut vuodesta 2000 lähtien ja sen jälkeen ei todellakaan ole ollut ketään muita.
 
vierailija
Otetaan. Ja nlakorttiin merkataan neg tai -

Jos sä olisit saanut hivin 1999 olisi se näkynyt näytteessä 2004.

Ole huoleti :) ja kohta saat vielä uuden varmistuksen.
 
vierailija
Hassua miten järki sanoo muuta mutta sitten kun ajatukset alkaa pomppia niin niitä ei pysäytä mikään. Kaippa tosiaan ois jo 2004 tämä asia tullut selville. Tämä raskaus on vaan niin odotettu, 10 vuotta toivottu ja toivottu.

Kiitos kun rauhoittelette yhtä hormooni hörhöä <3

Siis olen a.p
 

Yhteistyössä