relaatio 115

geo61
Lukutoukka
Ki..ka 8+5+1+5 ja jatko 14 enkkuwikistä löyty toi ki..ka.. nimi vaatii vähän "muokkausta", mut sitä wikisivua kattelemalla löytyy oikea kirjotusmuoto... 14 en siitä huolimatta saanu
Minkä maalainen on tuo 8+5+1+5?
 
geo61
Täällä kanssa yksi Tolkienia pähkäilevä:

Mel 7 SIl, löytyy tosiaankin aikaisemman vinkin mukaan Sil kontuwikista ja ihan ensimmäiseltä riviltä, sana vain muutettava oikeaan perusmuotoon (monikko)
Hur Nie Kul 5, muuta tuosta ensimmäisestä sanasta Hur ensimmäinen kirjain

TSH 14 alaspäin, vastasanat löytyy, monikossa yhdyssana, jonka loppuosa on S ja alku enkuksi power
 
joo mulle alkaa riittää, oon hakannut päätäni seinään näiden viimeisten puuttuvien kanssa ihan tarpeeksi, jääköön tämä sitten kesken. Kiitos niille jotka on auttaneet tämän kanssa, en jaksa enää tähän tuhlata aikaani.
 
mulla puuttuu samat kuin tT:ltä ja lisäksi lukutoukka-ruudun suo-se kirjakauppa -välinen 14, ihan on oikeesti tosi luovuttajafiilis nyt, ei jaksais enää yhtään kaivaa näitä kun ei vaan polla säteile ollenkaan...
 
vierailija
Täällä kanssa epätoivoinen.

Nuorten Fantasia:
vasemmalle 8 ja 8+9
3+5+5 alas, ja siitä 5 Ko
Kar 5+6
Va me 9+11, 12+8, 6
va ka 10 ve

Romantiikka:
Jä tu 8 (yhdistyy Postmodernismiin)
Yl en 9, 5
Hu ha 9
romantiikka 9+5+8 ylös

Lukutoukka
Kir 12 alas
Lukutoukka 9, 9 -Aa
Kir (oikea reuna) 12, 14

Osaako joku auttaa? Tää on lähes yhtä turhauttava kuin 114 joka on kanssa kesken
 
Nuorten fantasia:
VaMe-ra 12+8
Ka-To 5 vaiha yks kirjain
KST-En 7 auttaisko jos sanon että monikko
Al 6 tääki monikko, kurkkaa sinne va... ka.. wikiin

Postmodernismi:
8+10+6 edelleen tsekkiläisen kirjailijan teos
PA-JI 14 maanosa +lainen

Lukutoukka:
pääsanasta kaakkoon 11 tapahtuma jossa paljon lukemista
Ki 10 mikä niistä? joko se missä niitä säilytetään, se mihin kirjotetaan salaisuuksia tai se joka niitä julkaseen
Fa-Ka 9 myytti
KiKa 8+11 turussa
 

Yhteistyössä