relaatio 133

vierailija
mikäköhän tässä relaatiossa on se kultainen lanka? Liittyvätkö kaikki sanat Joensuuhun ja ympäristöön kuten Pori relaatiossa?!. Olen jäänyt täysin jumiin ensimmäiseen ruutuun. Luulin löytäneeni sanan esim. li jatkoksi mutta se menikin ky jatkoon.. Onko tekijä linjoilla ja voisi selventää ajatustaan?!
 
vierailija
mikäköhän tässä relaatiossa on se kultainen lanka? Liittyvätkö kaikki sanat Joensuuhun ja ympäristöön kuten Pori relaatiossa?!. Olen jäänyt täysin jumiin ensimmäiseen ruutuun. Luulin löytäneeni sanan esim. li jatkoksi mutta se menikin ky jatkoon.. Onko tekijä linjoilla ja voisi selventää ajatustaan?!
Joo, olisi kyllä mielenkiintoista tietää tämän rellun taustaa, kun sanat ovat enemmän tai vähemmän kaukaa haettuja tai muuten vaan väärin kirjoitettuja. Ei millään pahalla, mutta kuitenkin siis jotain logiikkaa pliis!
 
vierailija
"Mukava" tietää, et muillakin samanlaisia fiiliksiä pelissä. On vaikeita relaatioita, joissa joutuu oikeasti etsimään ja lopulta se palkitsee. Tässä vaan ei tiedä edes mitä etsii ja töksähtääkö linja taas löydetyn sanan jälkeen. Eli tämä menee sarjaan turhauttavat relaatiot. Mutta kun omaa sijoitusta katsoo, niin jotkut ovat ilmeisesti sen langan löytäneet.
 
vierailija
Tekijä on tarkoituksella tehnyt tuosta vaikean, lähes mahdottoman, koska tavoittelee samalla vaikeimman relaationkätkön mainetta suomessa. Geokätköilyyn liittyy tämäkin relaatio.

Minkäänlaista logiikkaahan näissä ei ole.
 
vierailija
Tekijä on tarkoituksella tehnyt tuosta vaikean, lähes mahdottoman, koska tavoittelee samalla vaikeimman relaationkätkön mainetta suomessa. Geokätköilyyn liittyy tämäkin relaatio.

Minkäänlaista logiikkaahan näissä ei ole.
No kieltämättä tää tuntuu vaikeimmalle. Aiemmatkin ovat olleet haastavia, mutta tää on aivan "arvaa mitä ajattelen" tyyliä.
 
vierailija
Taas on totaalinen jumitus päällä! Olisko apuja
AMMATTI - vaho 8
- yhku 5 vaho
- päääsanasta 8 ja 10
NUMERO - pääsanasta 11, 14, 11+6
- vii 11 ja 8
PELAAM - aupe 14 ni
- pe 6+3
KIRKKO - pääsanasta 14, 10, 8+6, 10+6
- hau 7, 11
- hauur 7
JOENSUU - ADHD 15+15+6
- li 9 ma
 
vierailija
No kieltämättä tää tuntuu vaikeimmalle. Aiemmatkin ovat olleet haastavia, mutta tää on aivan "arvaa mitä ajattelen" tyyliä.
Tunnen tekijän jotenkuten ja hänen ajatuksenjuoksunsa poikkeaa täysin totutusta. Tästä relaatiosta voi odottaa mita vaan tulevan vastaan ken jaksaa loppuun asti katsoa. Itse jo lopetin, koska sen turhaan hakkaamisen voi käyttää tehokkaammin muuhun paljon hyödyllisempään, vaikka puolukan pomintaan.
 
vierailija
Taas on totaalinen jumitus päällä! Olisko apuja
AMMATTI - vaho 8
- yhku 5 vaho kuorma toisin
- päääsanasta 8 työstää puuta ja 10 tekee taidetta
NUMERO - pääsanasta 11, 14, 11+6 kirjaimiin perustuva
- vii 11 ja 8
PELAAM - aupe 14 ni
- pe 6+3
KIRKKO - pääsanasta 14, 10, 8+6 Savonlinnassa, 10+6 Etelä-Savon kaupungissa
- hau 7 mikä vainajaa on kohdannut, 11 sodassa näitä pitkin mentiin
- hauur 7
JOENSUU - ADHD 15+15+6
- li 9 ma löysin karttaa katsomalla, alkaa samalla kun se Li.. jatkuva
Nuo oli ja nyt määkin olen niin turhautunut tähän, että en jatka enää.
 

Yhteistyössä