Relaatio 157

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu,kiitti. 50 puuttuu vielä...hyydyttää...

Tammelasta enää KuVa- 5.8-KuSi
Löysinpä tämänkin tänään. Tulispa loputkin jumit samalla tavalla kuin tänään tämä ja kirkkoruudun me ke 10 6 aiemmin :) Tämä 5 8 löytyy kuin etsii sen järjestön, joka on "vastuussa" KuVasta. On yksi paikallisosaston hallituksesta. Ei kylläkään ole KuSi, kuten alapuolinen vihje antaa ymmärtää, vaan HaJo.
 
vierailija
--- se mistä vesi virtaa/ mitä ne ovat jotka ovat talon seinustalla ja vesi syöksyy katolta alas
Kiitos! Luinhan minä tuon sanan sieltä mutten tosiaankaan edes ajatellut, että tuo voisi olla oikea sana kokeiltavaksi.

Tämähän ilta on ollut tuloksekas, kun olen saanut ehkä parikymmentä sanaa. Pari "mahdotontakin". Nyt kun on putki auki, ei millään haluaisi mennä nukkumaan, jos muutkin vaikeat aukeisivat :p
 
vierailija
Kiitos! Luinhan minä tuon sanan sieltä mutten tosiaankaan edes ajatellut, että tuo voisi olla oikea sana kokeiltavaksi.

Tämähän ilta on ollut tuloksekas, kun olen saanut ehkä parikymmentä sanaa. Pari "mahdotontakin". Nyt kun on putki auki, ei millään haluaisi mennä nukkumaan, jos muutkin vaikeat aukeisivat :p
Tiedän tunteen.. tässä on kyllä relaation oikea ja alkuperäinen idea ihan hukassa :( minäkin olen tänään saanut monta sanaa ja kulttuuriruutua taas viimeiset 3 tuntia tässä koettanut etsiä...
 
vierailija
Vähän jäljessä tulen, mutta loppusuora hähmöttää. Olisin todella kiitollinen jos näihin saisin apuja.

TAMMELAN LUONTO
Toral...laa 9

KULTTUURIA TAMMELASSA
Kirj.. 12
Kirj... 11
Rysk...ma 11

MUISTIALA
Kus..Vaa 7 4
Post.. 10

Jos näillä vähän jatkoa sais... 50 sanaa puuttuu vielä :)
 
vierailija
Tiedän tunteen.. tässä on kyllä relaation oikea ja alkuperäinen idea ihan hukassa :( minäkin olen tänään saanut monta sanaa ja kulttuuriruutua taas viimeiset 3 tuntia tässä koettanut etsiä...
Sanopa muuta. Varsinkin, kun edellinen tekemäni on relaatio 155 eli minä, jossa sai tehdä töitä mutta tulostakin tuli töitä tekemällä, niin tää on juoksuhiekkaa siihen verrattuna.
 
vierailija
Vähän jäljessä tulen, mutta loppusuora hähmöttää. Olisin todella kiitollinen jos näihin saisin apuja.

TAMMELAN LUONTO
Toral...laa 9

KULTTUURIA TAMMELASSA
Kirj.. 12 Voitko vinkata mistä saat tuon kirj?
Kirj... 11
Rysk...ma 11

MUISTIALA
Kus..Vaa 7 4
Post.. 10

Jos näillä vähän jatkoa sais... 50 sanaa puuttuu vielä :)
Kysyit juuri niitä, jotka multakin puuttuu + nuo pari, joita mulla ei edes ole. Multa puuttuu 40 sanaa, jotka tuntuvat enemmän ja vähemmän mahdottomilta.
 
vierailija
Voisinko saada vinkkejä näihin puuttuviin sanoihin? Kulttuuriruutua en edes kysy, kun se tuntuu olevan jumissa muillakin. Jos saisi edes muita ruutuja vihreäksi.

Hengen ja ruumiin...
MaLi - 12
KuSa 5 ja 7

Luonto:
MeVa - 13 (oon nähnyt tähän vinkkejä, mutta tarvitsen paksua kiskoa)
To La 9

Lounais-häme:
Ki - 13 - LiTo (oon tässäkin rautakiskon tarpeessa)
Fo - 6

Mustiala:
Po - 10
KuVa 4 7

Kunhan ei puhuta kulttuuriruudusta, niin pystyn vinkkaamaan muista ruuduista, kun nämä luetellut ovat ainoat, jotka tällä hetkellä puuttuvat muista ruuduista.
 
vierailija
Voisinko saada vinkkejä näihin puuttuviin sanoihin? Kulttuuriruutua en edes kysy, kun se tuntuu olevan jumissa muillakin. Jos saisi edes muita ruutuja vihreäksi.

Hengen ja ruumiin...
MaLi - 12
KuSa 5 ja 7

Luonto:
MeVa - 13 (oon nähnyt tähän vinkkejä, mutta tarvitsen paksua kiskoa)
To La 9

Lounais-häme:
Ki - 13 - LiTo (oon tässäkin rautakiskon tarpeessa)
Fo - 6 väri

Mustiala:
Po - 10
KuVa 4 7

Kunhan ei puhuta kulttuuriruudusta, niin pystyn vinkkaamaan muista ruuduista, kun nämä luetellut ovat ainoat, jotka tällä hetkellä puuttuvat muista ruuduista.
 
vierailija
Pistänpä puutelistan nyt kokonaisuudessaa, muissa voinen auttaa
Tammelan kylät OK
Tammelan kirkko ok
Tammelan luonto: Mevati 13
Ru Vi 11
Tu 5 (ei osu vinkistä huolimatta)
Hneki ja ruumis:Ku sa 5 ja 7
al sa 9 + 5+8
al sa 5+11+7
kuLi 7+9 jatko 7
MaLi 12
Tammela KuvA-5+8 KuSi ei löydy edellisen vihjeen avulla
Lounais-häme ok
Kulttuuri puuttuu paljon jo kyseltyjä ja niiden lisäksi MiMa 8
Mustiala po 10 ja Ku Va 7+4
Saaren kansanpuisto ok
 
Help!
Pistänpä puutelistan nyt kokonaisuudessaa, muissa voinen auttaa
Tammelan kylät OK
Tammelan kirkko ok
Tammelan luonto: Mevati 13 -> missä metsässä
Ru Vi 11 -> ansa, kätkö
Tu 5 (ei osu vinkistä huolimatta)
Hneki ja ruumis:Ku sa 5 ja 7
al sa 9 + 5+8
al sa 5+11+7 -> valittu tällaiseksi
kuLi 7+9 jatko 7
MaLi 12
Tammela KuvA-5+8 KuSi ei löydy edellisen vihjeen avulla
Lounais-häme ok
Kulttuuri puuttuu paljon jo kyseltyjä ja niiden lisäksi MiMa 8
Mustiala po 10 ja Ku Va 7+4
Saaren kansanpuisto ok
Saisko apua kirkko-ruutuun: li ki 5+9+11 ja 13+10
 

Yhteistyössä