RELAATIO 58 VINKKIKETJU

Aloittelijaharjoittelija
Pelaako kukaan tätä vielä nyt alkaa jumittaa
oisko vihjeitä
EMMER
pääs alas 12

VEHMAA
pääsana 5 7 alas
900 / 2028 (44.3%)
tilanne tää voin kyllä jeesii muissa
 
???
Täälläpä minäkin. Huimat 14 sanaa kasassa. Näemmä tämäkin rela vaihtelee suomen ja englannin välillä, ainakin tässä ekassa ruudussa (josta en ole päässyt pois).
 
???
???
Palasin hakkaamaan päätä puuhun ruuan valmistumista odotellessa. :)

65 sanaa, kolme ruutua auki ja mikään ei etene mihinkään, ketjut loppuu kesken. Katsotaan kauanko jaksan hinkata tätä ennen kuin siirryn toisen relaation pariin.
 
vierailija
mie pääsin oikeelle sen puu... kautta, eräällä tyypillä on sellanen

27 sanaa kasassa :D
YLÖS alotussanan loppu seuraavan ylös sukunimi esintyysarjassa joka on pyörinyt suomessa kauan
vas onkin etunimi jatkuu ede etunimenä sukunimi on urheilulajin loppu

alaspäin yhden suvun sukunimi joka kyseisesä sarjassa kauan siitä sellainen ominaisuus joka on koko sukua kuvaava

laittakaa sit kyselyi mulla monta ruutuu auki
 
vierailija
Emmerdale ruutu



oikea tulee se paikka mitä eric ja val pitää tällä hetkellä alkaa m...... jatkuu lopulla siitäsit sellanen jolla hieno huuto ja sen vaimo sit elukka oot PARTIO RUUDUSSA
SIITÄ RUUDUSTA ALAS loppuuntoi p sana ja lkuun sellainen pastilli merkki siitä sit sellainen mitä ne väkeltää köydestä siitä sit alku ja pitäs aueta helposti PUTOUSRUUTU

ALAS SANONTA
VAS HAHMO
YLÖS NÄYTTELIJÄ OIK VIISTO HAHMO
SUOR OIK SE JOKA 2kertoo2 VÄLISPIIKIT AUTTOKS MITÄÄN
 
TSIRP HARMAANA
Kiitti!

Sain sinne alaoikealle. Sinne menee yksi sukunimi. Yläreunassa oon kans rajasanalla, kun vain jaksaisi selata listoja...
OISKO SELLANEN JOKA ON OLLUT SIINÄ SARJASSAKIN JOSSA OLI BOBBY EWING nimi m .f siitä pääsin ylös ja se toinen rajasana oli sellainen paikka jossa tehdään niitä vaatteita joita esitellään milanossa ja pariisissa ja sellasissa ei oo muita jotka rajaviivan ylittää
 
OISKO SELLANEN JOKA ON OLLUT SIINÄ SARJASSAKIN JOSSA OLI BOBBY EWING nimi m .f siitä pääsin ylös ja se toinen rajasana oli sellainen paikka jossa tehdään niitä vaatteita joita esitellään milanossa ja pariisissa ja sellasissa ei oo muita jotka rajaviivan ylittää
sen muo... oon saanuki mut en kyllä yhtään ymmärrä tota toista vinkkiä ja mihin kohtaa tulee ja onko siis kyse dallasin näyttelijästä
 
???
sen muo... oon saanuki mut en kyllä yhtään ymmärrä tota toista vinkkiä ja mihin kohtaa tulee ja onko siis kyse dallasin näyttelijästä
Se muo on myös sarjan nimi, etsi siitä näyttelijä. Horoskooppiin tulee sen sarjan alkuperäisnimi ja se yhdistyy siihen näyttelijään.

Mä en edelleenkään saanut sitä partion ja 10. Myös horoskoopissa on rajasana jumissa, eli hä 13 tai pi 11.

En kylläkään ehdi tänään tai huomenna ratkoa, kun sisarusten lapset tulee kylään. Lintsipäivää ja sellasta.
 
Se muo on myös sarjan nimi, etsi siitä näyttelijä. Horoskooppiin tulee sen sarjan alkuperäisnimi ja se yhdistyy siihen näyttelijään.

Mä en edelleenkään saanut sitä partion ja 10. Myös horoskoopissa on rajasana jumissa, eli hä 13 tai pi 11.

En kylläkään ehdi tänään tai huomenna ratkoa, kun sisarusten lapset tulee kylään. Lintsipäivää ja sellasta.
ja... 10 on se tyyppi joka sitä tarvitsee
hä.. 13 on supersankari ja pi... 11 hyönteinen (on siinä wikissä, laita yksikköön)
 

Yhteistyössä