Relaatio 60

Aloitetaan nyt ketju tästäkin, koska katselin nämä uudet relaatiot läpi ja tämä on kyllä ainakin minun koneillani melkein mahdoton pelata. Sanakentät menevät niin pahasti päällekkäin, ettei kaikista sanoista näe edes kirjainten lukumäärää. On tosi hankala pelata tällaista. Lisäksi kun sanakentät menevät päällekkäin, niin ei tiedä mistä viivat menevät. Ja kun sanat peittyvät toistensa alle, niin ei aina muista mikä sana siellä on eikä enää tiedä mitä uusia sanoja etsiä.
 
tsirp harmaana
Aloitetaan nyt ketju tästäkin, koska katselin nämä uudet relaatiot läpi ja tämä on kyllä ainakin minun koneillani melkein mahdoton pelata. Sanakentät menevät niin pahasti päällekkäin, ettei kaikista sanoista näe edes kirjainten lukumäärää. On tosi hankala pelata tällaista. Lisäksi kun sanakentät menevät päällekkäin, niin ei tiedä mistä viivat menevät. Ja kun sanat peittyvät toistensa alle, niin ei aina muista mikä sana siellä on eikä enää tiedä mitä uusia sanoja etsiä.
mäkin alottelin tätä aluun oli hankalaa mutta kyllä tästä varmaan hyvä tulee säädin ruutuu niin että ltk pienenmpiä tilanne nyt tää

258 / 716 (36.0%) 3 ruutua kiinni
 
ZuZu vierailija
Sen verran katselin, että pääsanasta lähtevät etsin ja muutaman jatkon. Aikaisemmin on sanan laatikon ratkettua hypänneet pois toistensa päältä, mutta tässä menevät entistä pahemmin päällekkäin. Ei oikein jaksa innostaa. Täytyy vilkaista oliko muut kiinnostavampia tai täytellä vanhoja keskeneräisiä.
 
sannisanni
minäkin aloittelin tätä mutta onpa typerästi nuo ruudut toistensa päällä! Eka ruutu vasta auki ja totaalijumissa ollaan, miten tästä edes pääsee viereisiin ruutuihin? Jos jollain olis apuja antaa niin olisin kiitollinen

aloitus:
die 13
die 4 (kelt. laatikko)
kun 6 (ei se pohjoismaa)
poi 6 4
isä 6 4
poi 5 12
poi 5
lee väliviivallinen 23
hie 3 4 4 5
hil 4
GS 6 5 5 2
 
vierailija
minäkin aloittelin tätä mutta onpa typerästi nuo ruudut toistensa päällä! Eka ruutu vasta auki ja totaalijumissa ollaan, miten tästä edes pääsee viereisiin ruutuihin? Jos jollain olis apuja antaa niin olisin kiitollinen

aloitus:
die 13
die 4 (kelt. laatikko)
kun 6 (ei se pohjoismaa)
poi 6 4
isä 6 4
poi 5 12
poi 5
lee väliviivallinen 23
hie 3 4 4 5
hil 4
GS 6 5 5 2
oon päässyt viereiseen ruutuun tuosta p... w...lähtevästä sanaketjusta. Eli kaksi ruutua yläviistoon avaa uuden ruudun. Muuten puuttuu kaikki mitkä sinultakin :/

Kanada-ruudussa:
Voim... 5
viip... 8 6
br... ko... 13 ja 9

vaikeaa on :(
 
vierailija
minäkin aloittelin tätä mutta onpa typerästi nuo ruudut toistensa päällä! Eka ruutu vasta auki ja totaalijumissa ollaan, miten tästä edes pääsee viereisiin ruutuihin? Jos jollain olis apuja antaa niin olisin kiitollinen

aloitus:
die 13
die 4 (kelt. laatikko) lempinimi tuolle aineelle!
kun 6 (ei se pohjoismaa)
poi 6 4
isä 6 4
poi 5 12
poi 5
lee väliviivallinen 23
hie 3 4 4 5
hil 4
GS 6 5 5 2
yhteen löysin sentään ratkaisun näistä :D
 
minäkin aloittelin tätä mutta onpa typerästi nuo ruudut toistensa päällä! Eka ruutu vasta auki ja totaalijumissa ollaan, miten tästä edes pääsee viereisiin ruutuihin? Jos jollain olis apuja antaa niin olisin kiitollinen

aloitus:
die 13 SE OLI VAATE
die 4 (kelt. laatikko)
kun 6 (ei se pohjoismaa)RAHA
poi 6 4 JOKU PELI HAHMO
isä 6 4 SAMOIN
poi 5 12 EI VANHA EI JOOJOO IHMINEN VAAN KAP---
poi 5 VASTASANALLA ON NIMI
lee väliviivallinen 23 LÖYTY TEKSTISTÄ OLI SELLAINEN VANHEMPI MALLI MISTÄ KUUNNELLAAN MUSIIKKIA ALKUUN EI MONO VAAN
hie 3 4 4 5 LORUSTA
hil 4 SLANGI
GS 6 5 5 2
 
sanni sanni oisko sulla vihjeitä tonne 62 ketjuun mulla kaikki jumissa tätä 60 voin vihjailla mulla melkein valmis
Pelin läpäisy:
600 / 716 (83.7%)

Vihjeet: 5 / 5
Loppuratkaisu oikein!

toi yksi palikka ruudussa on joku virhe en tiiä voiko siihen ees saada sanaa ne muut tuli sieltä laidan kautta

Sijoitus:
1 / 65
 
sannisanni
sanni sanni oisko sulla vihjeitä tonne 62 ketjuun mulla kaikki jumissa tätä 60 voin vihjailla mulla melkein valmis
Pelin läpäisy:
600 / 716 (83.7%)

Vihjeet: 5 / 5
Loppuratkaisu oikein!

toi yksi palikka ruudussa on joku virhe en tiiä voiko siihen ees saada sanaa ne muut tuli sieltä laidan kautta

Sijoitus:
1 / 65
kävin just vinkkaamassa kuuskakkosta :)

oisko sulla näitä seuraavia?

kanada:
pääsanasta alas 7 5 4
bri kol 13
luis 6
kys 12

fast:
älä tul 5 5 9 7 11
älä tul 5
do ko 5 2 5
ku? 5

palikka:
pääsanasta 7 7
pääsanasta 15
le 13
pääsanasta 11
pääsanasta 8


tämä on kyllä tosi hankala rellu
 
kävin just vinkkaamassa kuuskakkosta :)

oisko sulla näitä seuraavia?

kanada:
pääsanasta alas 7 5 4
bri kol 13
luis 6 aine, jota hokkarien valmistuksessa käytetty (löytyy wikistä)
kys 12

fast:
älä tul 5 5 9 7 11
älä tul 5
do ko 5 2 5
ku? 5

palikka:
pääsanasta 7 7
pääsanasta 15 alkuun pytinki
le 13 loppuun piirroselokuvajuttu
pääsanasta 11
pääsanasta 8 tyhmän synonyymi


tämä on kyllä tosi hankala rellu
Nuo mulla oli. Joo, todella hankala on tämä rellu. En tajua miten "tsirp" on saanut tähän noin paljon sanoja!
 
tosi vaikea täyttää ku sanat päällekkäin ja sillen... oon vasta ekaa ruutua täytelly ja hermo menee.. siks pyydänki heti alussa vinkkiä vähän tohon fast and the furious ruutuun:

kun... 6+10+8 biisi (autoiluun liittyy)
hei... 9+9+6 edellisistä sanoista sanonta (partitiivissa)
M.R 5 roolinimi
mal... 6 wikin täs.sivuilta löytyy
D.K 5 pelihahmo D.K. Countrysta ja 5+2+5
Nuo multa löytyi.
 
kävin just vinkkaamassa kuuskakkosta :)

oisko sulla näitä seuraavia?

kanada:
pääsanasta alas 7 5 4
bri kol 13
luis 6
kys 12

fast:
älä tul 5 5 9 7 11
älä tul 5 millä sitä taputellaan sitä ämpäriä
do ko 5 2 5
ku? 5 (voitko kertoa mihin kohtaan tää tulee)

palikka:
pääsanasta 7 7
pääsanasta 15
le 13
pääsanasta 11
pääsanasta 8


tämä on kyllä tosi hankala rellu
yks löyty tuonne alotusruutuun :D
 
koko päivän tuloksena 3 ruutua auki ja jumissa:

KANADA:
kuu... vii... 5+6
pääsanasta 6 ja 7 ja 7+5+4
suk... 5 (yhistyy tohon 7+5+4)
sm 8+6
bri.. ko.. 13 ja 9

FAST:
ä.. t.. p.. k.. 5+5+9+7+11
D.K 5+2+5

PALIKKA:
pääsanasta 11
lap.. 8 ja 6
ver.. 12
id.. 6
rak... 5 ja 5+5+6
ed... 4+5+3 ja 6+7
par.. 14+10
kää... 7+6
 
Pelaaja taas harmaan
EN jatkanut tätä vaan jumiutuin relaatioon 59, ja nyt olen siellä loppuvaiheessa jumissa. Voisiko joku käväistä sen relaation ketjussa katsomassa ongelmani ja auttaa niissä.

Kiitos!
 
koko päivän tuloksena 3 ruutua auki ja jumissa:

KANADA:
kuu... vii... 5+6 sketsihahmo
pääsanasta 6 eläin ja 7 mikä tuo pääsana on eräässä tunnetussa sketsissä ja 7+5+4
suk... 5 (yhistyy tohon 7+5+4)
sm 8+6 mestaruus 1928
bri.. ko.. 13 ja 9 kasvillisuutta

FAST:
ä.. t.. p.. k.. 5+5+9+7+11
D.K 5+2+5

PALIKKA:
pääsanasta 11
lap.. 8 ja 6 lapsenomainen tai murteellinen nimitys
ver.. 12
id.. 6
rak... 5 ja 5+5+6
ed... 4+5+3 ja 6+7 loppuun uinti-/saunapaikka
par.. 14+10
kää... 7+6
Nuo vain oli ja nyt olen totaalisen täynnä tätä rellua, joten saapi jäädä huilimaan... (sanoja sain kasaan vaivaiset 126)
 
koko päivän tuloksena 3 ruutua auki ja jumissa:

KANADA:
kuu... vii... 5+6
pääsanasta 6 ja 7 ja 7+5+4
suk... 5 (yhistyy tohon 7+5+4)
sm 8+6
bri.. ko.. 13 ja 9

FAST:
ä.. t.. p.. k.. 5+5+9+7+11 laulun sanat tuure
D.K 5+2+5 se paikka minne viedään ne banaanit t.... ja sko.......

PALIKKA:
pääsanasta 11 sellainen jolla säädetään tv tms
lap.. 8 ja 6 toinen oli murre sana t alkaa toinen mikä se on ei kylmetin
ver.. 12 verkko kauppa alkaa aalla muista loppuun .fi
id.. 6 oliko putous ohjelmasta se vai siitä seuraavasta jossa oli se kutri helena esim
rak... 5 ja 5+5+6 ne tornit ja toine löyty rakennus wikistä
ed... 4+5+3 ja 6+7 onko toi eka se joka mulla on päin kökköö se on varmaan a ja e enkuksi mulla on se vasta sana
par.. 14+10 paikka oli malesia ja alkuun vatasana sit toi para ja toinen sana oli g alkavapaikka
kää... 7+6
edellisellä saat ton löyty joltain sivulta


ja vastaus kuinka oon keksinyt oon ilmeisesti samalla aalto pituudella aika helppoi mull e mutta mehän oomme kaiki erinlaisia
 

Yhteistyössä