Relaatio 60

No kyllä vaan kestää :) Todella ällistelen kykyäsi keksiä noita sanoja.

KYL mä tätä teinkin viikko tolkulla ja kun kukaan muu ei tehnyt kerkesitte tehdä 3 vai 4 relluu välissä

Seuraaviin, jos saisin vielä vinkkiä:

KANADA
ame.. 8 sain toista kautta vasta sanan se on sellanen polkupyörä merkki tai muu sellainen
ot.. 10 sellanen joka vedetään jalkaan on märkää yksikös

JÄÄTELÖ
pos..va.. 8 hevosajonuvo wikistä löysin oli muistaakseni väliotsikossa
bu..7,6 9 5
mainoslause vai viljelikö tätä pelle miljoona telkkarissa e b "lakaistusti " "hieno"!
 
  • Tykkää
Reactions: lamp
Noi oli mulla.
nyt uupuu enää:

KANADA:
am... 8
nok.. 4+4 oliko kännyn tunnari

JÄÄTELÖ:
pos..va... 8 ed viesti

MYYTINMURTAJAT:
tan.. lut.. 7 se oli ilmeisesti tarkoitettu tollaisesta lu sanasta johdettavaksi eli ra...ko

KEKSIJÄ:
rob.. 11laita hakuu wikiin RBS 70 löyty mun mielestä kun rupes kirjoittaan ro wikiin mut tolla saat varmaaksi
sy..pä..ka.. 18 alku sama ja loppuun se mikä mukava saada postissa sellainen paperinen
mai.. 6
luonnon ilmiö kun tuulee kovin niillä yleensä naisten nimet
 
ja muut uupelot on:

KANADA:
ot... 10 se märän kelin kenkä
am... 8 liittyy polkupyörään ei oo oikeestaan polku vaan poy..pyö.. vihjasin väärin edellisessä vihjeessä

ILMIÖ:
ski... 9 ja 6 6 on musiikki osiossa muista pisteet ja toinen on vaatetta alkaa h

JÄÄTELÖ:
pos..va... 8 vihje edellisessä

UPPIDUU:
muu.. t... 11+10NORDQVIST ja muumi googleen

MYYTINMURTAJAT:
tan.. lu... 7
vihjasin aiemmin
 
tää oli varmaan se v alkavan sanan kautta löytynyt paikka miss niitä oli polkupyöräwiki
kiitti tsirp :)

vihdoinki kaikki sanat :) loppuratkasu jää uupumaan ja itseasiassa näyttää tuo relaatio huutavan et yhtä ratkasusanaa en oo löytäny vaikka kaikki sanat onkin :)

Pelin läpäisy:
716 / 716 (100.0%)

Vihjeet: 5 / 6
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 120
 
kiitti tsirp :)

vihdoinki kaikki sanat :) loppuratkasu jää uupumaan ja itseasiassa näyttää tuo relaatio huutavan et yhtä ratkasusanaa en oo löytäny vaikka kaikki sanat onkin :)

Pelin läpäisy:
716 / 716 (100.0%)

Vihjeet: 5 / 6
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 120
niin mullakin puuttui mut on ilmestynyt palikka ruuttun kultanen sana oli aika helppo sit ku hoksas mistä kysymys ei siis laiteta sanoja nettiin vaan tarkastellaan niitä sanoja sitten se välähtää ja rellukka on valmis

Pelin läpäisy:
716 / 716 (100.0%)

Vihjeet: 5 / 6
Loppuratkaisu oikein!

Sijoitus:
1 / 120


eli näin mullakin valmiina näyttää tilasto mut ei puutu mitään eli valmis on
 
kyllä mullaki 6 sanaa näkyy keltasena mut anta tohon vaan 5... mietin et pystyykö loppuratkasua kokeileen ees ku pelissä pitää olla kaikki vihjesanat auki eka...

siks en viitti alkaa ees yrittämään sitä, koska en voi tietää että menikö väärin vai eikö vaan huoli (mutta jos haluat voit laittaa sen mulle yksityisenä viestinä niin koitan huoliiko)
 
Tungen tähän ketjuun kysymään, jos saisin vastauksen rellu nro 21 ongelmiin. Sieltä puuttuisi kaksi sanaa. Olen sen oman ketjun kahlannut läpi, mutta vihjeistä huolimatta en löydä seuraavia:

Aika-ruudun Albert Einstein 4 10 vinkkinä oli lempinimi, mutta ei vain osu herran wikistä silmään
EU-Internet rajalla 13 9 En myöskään löydä tätä

Löytyisikö täältä joku ystävällinen sielu, joka auttaisi. Jos saisin nuo kaksi sanaa, niin olisi ensimmäiset 22 rellua valmiina. Välillä tuntuu lähes toivottamalta ratkoa näitä vanhoja relluja, mutta eiköhän se tästä. :)
 
Tungen tähän ketjuun kysymään, jos saisin vastauksen rellu nro 21 ongelmiin. Sieltä puuttuisi kaksi sanaa. Olen sen oman ketjun kahlannut läpi, mutta vihjeistä huolimatta en löydä seuraavia:

Aika-ruudun Albert Einstein 4 10 vinkkinä oli lempinimi, mutta ei vain osu herran wikistä silmään
EU-Internet rajalla 13 9 En myöskään löydä tätä

Löytyisikö täältä joku ystävällinen sielu, joka auttaisi. Jos saisin nuo kaksi sanaa, niin olisi ensimmäiset 22 rellua valmiina. Välillä tuntuu lähes toivottamalta ratkoa näitä vanhoja relluja, mutta eiköhän se tästä. :)
A.E. lempinimi alku ei ole sisko vaan v.. ja loppu ei ole lyhyt hapanmaito.. vaan p..
13 9 rajalla on se maa latinaksi (löytyy wikistä)
 
Suurkiitos lamp vinkeistä. Tuo maan latinankielinen nimi olisi kyllä pitänyt hoksata, mutta ei niin ei. Lempinimeä en löytänyt vieläkään Wikistä, ehkä silmät harittaa tai se on poistettu. Mutta nyt on se rellu selätetty. Kiitos vielä kerran.:)
 

Yhteistyössä