Relaatio 64

ZuZu vierailija
Minäkin kuvittelin ymmärtäväni, mutta äkkiä hyppäsi kyllä ihan muualle.

Emmerdale ruudussa ainakin on virhe siinä kolmiosaisen ensimmäisessä sanassa, missä on keksimmäisessä lainausmerkit. Onneksi en osaa laskeskella turhan tarkkaan noita sanoja hakiessa :rolleyes: Riittää, kun taas tappelee noiden heittomerkkien kanssa. Psykoterapiakin on outo ala, ehkä sitä oppii jotain uutta taas tehdessä.
 
Nap
Minäkin kuvittelin ymmärtäväni, mutta äkkiä hyppäsi kyllä ihan muualle.

Emmerdale ruudussa ainakin on virhe siinä kolmiosaisen ensimmäisessä sanassa, missä on keksimmäisessä lainausmerkit. Onneksi en osaa laskeskella turhan tarkkaan noita sanoja hakiessa :rolleyes: Riittää, kun taas tappelee noiden heittomerkkien kanssa. Psykoterapiakin on outo ala, ehkä sitä oppii jotain uutta taas tehdessä.
Onhan noissa ennenkin virheitä ollut, vaikka varmana tekijät moneen kertaan oikeinkirjoitukset syynää läpi. Ainakin olettaisin niin :D

Minulla on tuolla psykoterapiassa jo jotain, voin kyllä jeesiä jos on (y)
Lis. Ja toki muissakin ruuduissa voin jeesailla sen mukaan mitä itsellä on.
 
EAV
Kiitos kun olette typon relaatiossa huomanneet. Tarkastusvaiheessa on sanat käyty kahteen kertaan läpi, mutta silti tämä jäänyt huomaamatta. Kävin sanan korjaamassa, onneksi se on mahdollista :)

Jatkan tämän seuraamista jos tulee vielä vastaan ongelmia niin saan ne korjattua. Hyvä että en pyyhkinyt selaimen välimuistia vielä, muuten tuohon en enään käsiksi pääsisi.

Niin ja mainitsen vielä senkin, että tuossa samaisessa ruudussa on yksi sana missä pitäisi olla ' -merkki, mutta koska editori ei jostain syystä hyväksy tuota merkkiä niin sana on kirjoitettuna yhteen.
 
Ihmetteleväinen
Hyvä että en pyyhkinyt selaimen välimuistia vielä, muuten tuohon en enään käsiksi pääsisi.
Kun otat talteen sen Asetuksissa olevan pelin tunnuksen, niin pääset tähän käsiksi vaikka toisella koneella. Toimii nimittäin myös editorissa. Testattu on.

Niin ja mainitsen vielä senkin, että tuossa samaisessa ruudussa on yksi sana missä pitäisi olla ' -merkki, mutta koska editori ei jostain syystä hyväksy tuota merkkiä niin sana on kirjoitettuna yhteen.
Tekee kyllä vaikeaksi sanaa keksiä, jos sitä ei missään ilman tuota merkkiä ole.
 
Nap
Tekee kyllä vaikeaksi sanaa keksiä, jos sitä ei missään ilman tuota merkkiä ole.
Tuo itseasiassa oli helppo kun olin kyseiseen asiaan fb:ssä törmännyt. Asiassa siis yhdistyy kahden laatikon asiat, jos ei sitä tiedä niin löytyy googlella nopsaan :)

Niinkun monet muutkin relluissa olleet asiat, jos ei omassa tietämyksessä vielä satu olemaan. Muistaisin aikaisemmissakin muuten olleen tuota että ei ole ollut '-merkkiä, en muista missä rellussa se oli että kuinka väänsin, käänsin ja kokeilin ja täältä sitten yhdestä ketjusta löytyi että miten se pitää laittaa.
 
Ihmetteleväinen
Tuo itseasiassa oli helppo kun olin kyseiseen asiaan fb:ssä törmännyt. Asiassa siis yhdistyy kahden laatikon asiat, jos ei sitä tiedä niin löytyy googlella nopsaan :)
No joo, katsellaan jos siihen sanaan joskus pääsee. Jotenkin tämä on ainakin minulle kamalan hankala, kun kaikki sanat täytyy hakea ties kuinka monen sivun takaa eri kielillä. Mikään ei suju sillä lailla kohtuullisella vaivalla, että jaksaisi tehdä, kun tulee sana kerran tunnissa tai kahdessa. Taidan jättää tämän kesken, kun muutakin pitäisi tehdä kuin tutkia sivuja toisensa perään.
 
Nap
No joo, katsellaan jos siihen sanaan joskus pääsee. Jotenkin tämä on ainakin minulle kamalan hankala, kun kaikki sanat täytyy hakea ties kuinka monen sivun takaa eri kielillä. Mikään ei suju sillä lailla kohtuullisella vaivalla, että jaksaisi tehdä, kun tulee sana kerran tunnissa tai kahdessa. Taidan jättää tämän kesken, kun muutakin pitäisi tehdä kuin tutkia sivuja toisensa perään.
Siihen pääsi ihan hahmojen nimillä.. Toki sittenhän se on sitä googlaamista jos ei aiheesta mitään tiedä.

Minä kun olen aikaisempien kanssa tuskaillut juurikin tuon takia että pitää tajuton määrä sivuja etsiä ennen kun pääsee mihinkään, tämä ollut huomattavasti helpompi. Tai sitten katselen liikaa telkkaria :D
 
Ihmetteleväinen
Minä kun olen aikaisempien kanssa tuskaillut juurikin tuon takia että pitää tajuton määrä sivuja etsiä ennen kun pääsee mihinkään, tämä ollut huomattavasti helpompi. Tai sitten katselen liikaa telkkaria :D
Paljon minäkin telkkaria katselen, mutta tämä relaatio on ainakin toistaiseksi ollut melkein pelkkää telkkaria kun kuusi ruutua on auki. Ja yhtäkään tässä olevaa sarjaa en ole katsellut koskaan, ja kun jokaisesta hahmostakin on ruutukaupalla tekstiä, niin eihän noita millään löydä.

Niin että kiitos, mutta ei kiitos. Olkoon tämä relaatio tässä.

Mutta varmaan sopii hyvin joillekin, joten onnea ratkontaan.
 
Mash
Omaan makuun tässä relaatiossa on käytetty vähän turhan paljon englanninkielisiä sanoja ja ilmaisuja. Pidän enemmän relaatioista joissa vieraita kieliä on käytetty mahdollisimman vähän (tai mieluiten ei lainkaan).
 
SPARTACUS-ruudussa virhe: jos keisari on kiesari, niin vaikea on löytää :)
PSYKOTERAPIA-ruudussa: S.F. teos alku puuttuu i-kirjain
WINDOWS-ruutu: uusin käyttis puuttuu h-kirjain
 
Viimeksi muokattu:
EAV
Kiitos vain nopeasta toiminnasta! Olivat vain niin häiritseviä, että en saattanut olla huomauttamatta :)
Ei kestä kiittää, nopsasti nuo sain korjattua kun tänne satuin kurkkaamaan :)
Täytyy kyllä ensi kerralla laittaa puoliso tarkistamaan, kun hän muutenkin tuon teossa on auttanut, saapahan sitten auttaa kunnolla :giggle:

Nyt kyllä tarvitsee aivot ja hermot kunnolla lepoa tuon jälkeen, muuten tuon tekeminen niin lepposaa hommaa mutta viivojen kanssa meinasi muutamaan kertaan kiehahtaa:ninja:
 
Ei kestä kiittää, nopsasti nuo sain korjattua kun tänne satuin kurkkaamaan :)
Täytyy kyllä ensi kerralla laittaa puoliso tarkistamaan, kun hän muutenkin tuon teossa on auttanut, saapahan sitten auttaa kunnolla :giggle:

Nyt kyllä tarvitsee aivot ja hermot kunnolla lepoa tuon jälkeen, muuten tuon tekeminen niin lepposaa hommaa mutta viivojen kanssa meinasi muutamaan kertaan kiehahtaa:ninja:
Kiitos kuitenkin tästä rellusta! Ei kaikkia voi miellyttää, mutta itse olen kuitenkin tähän saakka kokenut tämän miellyttävänä haasteena :)
 
? ? ? ? ?
Pirun vaikea tämä on, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää vaikeuttaa vielä lisää jättämällä sanoja pois. Esimerkiksi siitä H A:n animaatiosarjasta on jätetty pois artikkeli The, joka on jokaisessa hakutuloksessa minkä itse olen googlella tai wikillä saanut. Kesti hiton kauan keksiä tuon poisjättäminen, ja kun tässä muutenkin on tosi hidasta sanoja löytää.

Ihan vaan esimerkki, että siellä Winchesters-ruudussa siit DW lähtee 3+5+8, eikä sitä löydy niin mistään. Samoin samassa ruudussa Sup... lähtevät eivät ole löytyneet kahteen päivään hakemallakaan (paitsi se sanan suomennos tietysti). Ja kun joka ruudussa on samanlaisia esimerkkejä, niin epäilen mahtaako tätä jaksaa.
 
Hitaasti etenevä
Siellä USA osavaltion ruudussa on sen piirrossarjojen tekijän nimessä väärä kirjain, tosin menee vaikka sen kirjoittaa oikein. Epätavallisen paljon virheitä tässärelaatiossa mielestäni, vaikka tuleehan niitä varmaan helposti.
 
Hupsista vain
Laitan minäkin lusikkani tähän soppaan. On kyllä osattu laittaa sellaisia sanoja, jotka vievät toooosi pitkille wikisivuille, joista on hirmu vaikea löytää oikeita ilmaisuja. Ja sitten kun niitä täytyy kahlata vaikka kuinka monta, niin eihän tämä tahdo edetä.

On vissiin oikein tekemällä tehty vaikea rellu. Tai ehkä tämä on vaikea vain minulle, kun olen sijalla 17, joten moni on päässyt minua pidemmälle.

Ehkä mä olen vain tyhmä :)
 

Yhteistyössä