Relaatio 74

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B:
down..5+5 missä tällainen on
boor..4 tämä on leipä jonka yksi nimi on boor
scumi 4 lyhennetty etunimo
skot 6 kaupunki
lun.

G:
gab.. 8+7 millä alueella se on
molemmat elokuvohj (kun ei oel vastasanoja) vastasanat tulevat kyllä viereisestä ruudusta

F:
gray kaikki 12 ja 12 ja 13+5 ( en löydä YHTÄÄn mitään) kyllä se sen wikistä löytyvät, lue se
pääsanasta 2+5+10 kirjailija
ransk..5+7
Viimeinen on kuuluisa ransk tiedemies
 
vierailija
V.
pääsana vasen 6 löytyy kirjaimen wikistä
pats..10 vastasanan tarvitse, tulee viereisesti ruudusta
portug...4 rahayksikkö
poik...win..kor..5+5 muusikko
lis 4+3 kun löydät tuon muusikon, löydät musiikkilajin, löydät tämän
poikpari 10
Viimeinen, minköämse poikpar voi nykyisin Suomessakin solmia.

Ja hei, suurin osa näistä löytyy kyllä kun jaksaa hiukan itse etsiä.
 
vierailija
Viimeinen, minköämse poikpar voi nykyisin Suomessakin solmia.

Ja hei, suurin osa näistä löytyy kyllä kun jaksaa hiukan itse etsiä.
Ja hei vaan itsellesi. täälläkö ei saa kyselläkään sitten mitään ???
Olen googlannut kohta viikon tätä rellua ja kaikkea ei vaan löydä.
esim poika windows korea yhdistelmä ei todellakaan anna mitään järkevää, vaikka katsot kymmenen sivua tuloksia.

Saahan muutkin kysellä, myös sinä itse. Miksi minä en saa ?
 
vierailija
O

saar..6+10 ( elikuva, kirja, näytelmä vai mikä ?) kun ei oo vastasanaakaan

vaahto 11

osc 10+13 oli joku elokuva, mutta ei ainakaan parhaan elokuvan voitanut, muita kategorioita on kymmeniä

A
pel..9 ja 6+7
alf..9
här..13
ves 9
 
vierailija
poikpari 10
Viimeinen, minköämse poikpar voi nykyisin Suomessakin solmia.

tähän ei löydy oikeaa sanaa : ei oo avioliitto (minkä siis nyt voi solmia) rek parisuhde on liian pitkä
 
vierailija
Rowdy 5+5 ei löydy, joku vihjas että on paikka missä tapahtuu. jos puhutaan elokuvasta, niin mitään 5+5 paikkaa ei wikissä ole ?

Miten joku on voinut tuonkin jostain löytää ??
 
vierailija
Ja hei vaan itsellesi. täälläkö ei saa kyselläkään sitten mitään ???
Olen googlannut kohta viikon tätä rellua ja kaikkea ei vaan löydä.
esim poika windows korea yhdistelmä ei todellakaan anna mitään järkevää, vaikka katsot kymmenen sivua tuloksia.

Saahan muutkin kysellä, myös sinä itse. Miksi minä en saa ?
Saathan sinä kysellä, mutta kun noita kysymyksiä oli hirmuinen määrä ja vielä osa sellaisia, jotka löytyivät heti kirjaimen wikistä, niin...
 
vierailija
Z
kettu 8+7 kävin imbd.ssä joka ikisen näyttelijän läpi. ei löydy Vanha kettu imdb:ssä kyllä on joukossa
mat.. avaruu 4+8 sama juttu kun saat tuon edellisen, saat sukunimen ja saat tämän, kyseessä on yksi sarjan henkilöistä
zulu: kaikki puuttuu 10 ja 11 ja10 alas mikä se on kun se ei ole ns sivistynyt ihminen vaan asuu viidakossa, noista muista yksi löytyy sieltä zulujen hallitsijoista ja yksi taas on romaanihenkilö
jord...16
Viimeinen on vesialue,
 
vierailija
Vaikka mitä puuttuu, joka ruudusta

S
hatt.. jatkot molemmat toinen on yhden hatt nimi, liittyy Astrid Lindgrenin vilkkaassen poikaan, ja toinen on lasten elokuva
sig..6 on kreikkalainen kirjan, joka on yhdistelmä tuosta sig ja eräästä toisesta kirjaimesta
summ..12 summ ei paikkakunta, johon liittyy teollisuutta

ja olen googlettanut kyllä ihan tarpeeksi

P
jad..15 kirja
raha 8 jos sinulla on rahaa, sinua ehkä kutsutaan tällä nimellä, ja on myös yhden kappaleen nimi
kotk..16
Viimeinen on kotk laji
 
vierailija
O

saar..6+10 ( elikuva, kirja, näytelmä vai mikä ?) kun ei oo vastasanaakaan henkilö, tunnetaan nykyisinkin monista televisio-ohjelmista joissa jatkuvasti esiintyy, sukunimi alkaa tuolla saar...

vaahto 11 erästä antiikin kreikan jumalatarta kutsutaan myös tällä nimellä

osc 10+13 oli joku elokuva, mutta ei ainakaan parhaan elokuvan voitanut, muita kategorioita on kymmeniä löytyy helposti sitten vastasanalla, johon pääsee aika monta kautta

A
pel..9 ja 6+7 mihin "toimialaan" pel liittyy ja toinen on näyttelijä jonka sukunimi alkaa pel...
alf..9 elokuvayhtiö, suomalainen
här..13 Espanjassa ja Meksikossa ollut suosittua
ves 9
Viimein on sairaus, hengenvaarallinenkin.
 

Yhteistyössä