Relaatio 80

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen lukenut vaikka kuinka paljon safareista, mutta tässä on kyllä keksitty sellaisia sanoja, joita en millään keksi. Pääsanasta 15 ja 10 ja 6+6 ovat ihan hukassa, vaikka vastasanojakin vähän on.
 
Olen lukenut vaikka kuinka paljon safareista, mutta tässä on kyllä keksitty sellaisia sanoja, joita en millään keksi. Pääsanasta 15 ja 10 ja 6+6 ovat ihan hukassa, vaikka vastasanojakin vähän on.
15 on paikka jossa safareita tehdään kotimaassa, 10 on mitä siellä metsästetään. 6+6 tulee vain vastasanalla (5).

Rajasanoja on tosi vähän. Eskimo-ruudusta ei tunnu pääsevän vasemmalle eikä sluuppi-ruudusta alas. Jumissa ollaan!
 
???
Mulla on auennut muuten ihan kivasti, mutta oikea laita ja vasen alakulma on kiinni. Sluuppi ammottaa tyhjyyttään, sitä varmaan pääsisi.

Tänään ei kyllä hirveästi ennätä pelailla, kun tulee vieraita.

Ja siitä safarin kolosta lähtee ainakin yksi peli.
 
???
Mulla on tilanne tää:
13 14 6 ?
13 21 12 ?
13 9 7 ?
13 13 6 ?

En keksi tonne sluuppiin mitään, millä pääsisi oikealle. Pääsanasta puuttuu molemmat ylös menevät ja 9 vasemmalle, ja sieltä rajasanasta puuttuu ne 14 ja 14+9+6, eli sen ruudun osalta totaalijumi. Hjälp?

Kohta tarttee lähteä laittamaan ruokaa, mut voin yrittää neuvoa miten noita muita ruutuja saa auki, jos kerrotte missä jumittaa. Mulla ei kyllä oo hirveästi sanoja, usein menee just sellanen yksi ketju, jota pitkin oon saanut ruudut auki.
 
Mulla on tilanne tää:
13 14 6 ?
13 21 12 ?
13 9 7 ?
13 13 6 ?

En keksi tonne sluuppiin mitään, millä pääsisi oikealle. Pääsanasta puuttuu molemmat ylös menevät ja 9 vasemmalle, ja sieltä rajasanasta puuttuu ne 14 ja 14+9+6, eli sen ruudun osalta totaalijumi. Hjälp?

Kohta tarttee lähteä laittamaan ruokaa, mut voin yrittää neuvoa miten noita muita ruutuja saa auki, jos kerrotte missä jumittaa. Mulla ei kyllä oo hirveästi sanoja, usein menee just sellanen yksi ketju, jota pitkin oon saanut ruudut auki.
rajasanasta 14 on semmonen pur.. laji jota ei tehä yhessä kenekään kanssa :D siitä saat sen 14+9+6 ja siitä aukee tosi paljon sanoja joilla pääset etenemään
 
vierailija
???
18 tehdään tosi isossa vedessä.

Auttaisitteko mut SAFARIsta alaspäin? Mulla olis siellä kke ilman jatkoja ja bg vain sillä g-jatkolla.
Safarista ei pääse ollenkaan alaspäin.

KKE:stä ylös/vasemmalle lähtemällä pääsee vasemmalla olevaan ruutuun parilla sanalla. Ne on siitä KKE-wikistä löytyviä sanoja, jotka liittyy siihen, minkä takia siitä saa etua, sitä 15-kirjaimista josta kans pääsisi rajasanaan en oo vielä katsellut.

Nyt mun tarttee mennä hellan ääreen hetkiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Bambe
???
Niin tai siis oletan ettei siitä safarista pääse alas ollenkaan. Multa puuttuu alareunasta vielä kaksi sanaa, mutta ei näytä siltä, että niistä voisi enää mennä rajalle viivaa.
 
vierailija
Tässä on taas näköjään kovasti rajoitettu ruudusta toiseen siirtymistä. Tilanne voi siis olla se, että ruutu on yhtä sanaa vailla täynnä ja siinä sitten ollaan josta sitä yhtä ei tiedä.
 
sannisanni
voi herranjestas että on taas vaikea rellu! Saattaa olla että jää kesken, näin ainakin alkutuntuma olis... voisko joku jelpata sitä safari-ruutua, vinkkiä sinne vasempaan laitaan eli

mat 5
mat 12
 
voi herranjestas että on taas vaikea rellu! Saattaa olla että jää kesken,
Hei vaan! Minulla jäi kesken edellinenkin, ja samoin taitaa jäädä tämäkin. Muistatko kun saman tekijän edellistä tahkottiin vaikka kuinka. Nyt on näköjään kiristänyt ruuvia vielä hiukan :) Valitettavasti tässä relaatiossa yhdistyvät ne kaksi piirrettä joita näissä eniten inhoan, eli vain yhteen suuntaan kulkevat ketjut ja hyvin rajoitettu pääsy ruudusta toiseen...

Eipä silti, saa nämä vaikeita olla. On vaan nyt tämän sairauden kanssa joutunut jo kuukausia painimaan, niin ei tahdo jaksaa...
 
sannisanni
Hei vaan! Minulla jäi kesken edellinenkin, ja samoin taitaa jäädä tämäkin. Muistatko kun saman tekijän edellistä tahkottiin vaikka kuinka. Nyt on näköjään kiristänyt ruuvia vielä hiukan :) Valitettavasti tässä relaatiossa yhdistyvät ne kaksi piirrettä joita näissä eniten inhoan, eli vain yhteen suuntaan kulkevat ketjut ja hyvin rajoitettu pääsy ruudusta toiseen...

Eipä silti, saa nämä vaikeita olla. On vaan nyt tämän sairauden kanssa joutunut jo kuukausia painimaan, niin ei tahdo jaksaa...
joo, muistan kyllä, ei oikein nappaa täälläkään tämänkertainen mutta josko pikkuhiljaa yrittelisi... ikävää että olet sairastellut, tsemppiä ja kovasti paranemisia toivottelen sulle joka tapauksessa :love::love::love:
 

Yhteistyössä