Relaatio 81

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos kaikista aiemmista avuista, nyt puuttuu enää neljä sanaa... sitten olis läpi.
Olomuoto -sivulta vasen alalaita 9 lähtee sanasta ho
ITER-sivulla vasen ylälaita 4 sanasta to
UFC -edelleen se 9 oikea alalaita yläpuolella Op+Fa+Fu ja alla Hu
Tietokone - vasemmalle alas 14 liittyy ma ha ja vi
Ratkaisut löytyivätkin kahvin ja hiustenharomisen voimalla eli läpi on!
 
vierailija
Enää yksi sana puuttuu, presidentin ja pääministerin arvoa ja asemaa yksilöivä 11-kirjaiminen sana - ei vaan meinaa säteillä, voisiko joku tuupata?
Yhdyssana joka koostuu vaikka näin: minkälainen työsuhde presidentillä ja pääministerillä tai vaikka osastonlääkärillä on ? siitä alun 5 kirjainta ja seuraavat 4 kirjainta . Mitä ovat Matias, Sara, Pekka, Kaisa, Byron. Sitten vielä 2 kirjaiminen pääte ikäänkuin korvike

Mulla puuttuu 8 sanaa
timantti- pääsanasta 5 4 oikealle , en löydä nimeä joka sopisi
sen alla ve ti- ve- 7
ja oikealla ylh. pä " 8 7"

UFC O Fand F-9-hu

ingress : rajasana alas talviruutuun le-4

tietokone vas. alas 14- yhtyy vi haoh ja ma
 
vierailija
Loppusuoralla olen ratkomisessa ja yrittänyt lukea kaikki vinkit sekä kone sauhuten etsinyt tätä henkilöä herkku -sivulta ww:n ja vuo:n välistä. Nyt alkaa turhautuminen olla jo sitä luokkaa, että olen vähällä luovuttaa. Voiko joku vääntää vielä kerran rautalangasta, mistä sitä tietoa voi hakea? Kotimaiselta sivulta vai minkä maan, kun kyseessä on valtava järjestö? Kiitos jo etukäteen.
Tieto löytyy vaikka wikipedian ww.. käsittelevältä sivulta. Kyseessä on lintutieteilijä, joka oli mukana perustamassa ww... organisaatiota. Henkilön sukunimeen on piilotettu vuo... englanniksi.

Toivottavasti vastaus löytyy.
 
vierailija
96 prosenttia valmis, mut totaali jumissa.
Apuja please näihin.

Star wars : vas. alaviistoon 6- 7-pri

Ingress : sam-9 -10-pok. olen katsonut ja kokeillut luettelon mielestäni läpi eli olisko mitään täsmä vinkkiä esim alkukirjain

tietokone :alaviisto vs. 14- ma/ vi/ha pääsana + vi

talvi : alempi rajasana aa- 5 5-ra avain ruutuun

saari: vasemmalla he th gr-6 3 5- ja siitä ylöspäin 7 1- ku
rajasana 7 deodoranttiin päin vastasanat deo ruudussa ol ja ma

UFC: O FandF alas-9- hu poliisioperaatio, joka liittyy hu.. (yhdyssana alkaa hu..)

mauste: oikealla si alapuolella pääsanasta 11 ja toinen 11-5-ka

timantti: oikella ylh. pä "8 7" juoda viinaa todella paljon, joskus olen jonkun kuullut puhuttavat suuresta elin siirrosta, jossa siirretään takamus aika paljon ylemmäs. Muista laittaa lainausmerkit!
oik. alaviisto pääsanasta 5 4
ve ti-ve-7

gin : vasen ylä 9 yhtyy be ja im sekä pä

ja viimeisenä itsepuolustuslaji: oik. ylhäältä alaspäin va-5- pa


KIITOS jo etukäteen jos näihin löytyis vinkkiä
Yritin vastata niihin mihin ei oolut vielä vastattu
 
vierailija
Enää yksi sana puuttuu, presidentin ja pääministerin arvoa ja asemaa yksilöivä 11-kirjaiminen sana - ei vaan meinaa säteillä, voisiko joku tuupata?
Yhdyssana joka koostuu vaikka näin: minkälainen työsuhde presidentillä ja pääministerillä tai vaikka osastonlääkärillä on ? siitä alun 5 kirjainta ja seuraavat 4 kirjainta . Mitä ovat Matias, Sara, Pekka, Kaisa, Byron. Sitten vielä 2 kirjaiminen pääte ikäänkuin korvike

Mulla puuttuu 8 sanaa
timantti- pääsanasta 5 4 oikealle , en löydä nimeä joka sopisi Pääsanasta lähtee vas ylös gla...Aikoinaan oli samanniminen tv-ohjelma. Tuossa ohjelmassa esiintyi eräs nainen taiteilijanimellä Timantti. Kuka oli tuo nainen?
sen alla ve ti- ve- 7ve.. alkuinen teko, johon tuo nainen myöhemmin syyllistyi
ja oikealla ylh. pä " 8 7" kun juodaan viinaa todella paljon vedetään ns. "8 7" nuo lainausmerkit muuten kuuluvat noihin lukuihin

UFC O Fand F-9-hu mihin poliisioperaatiolla OFF osallistutaan. Alkaa hu...

ingress : rajasana alas talviruutuun le-4 le.. englanniksi ja monikossa

tietokone vas. alas 14- yhtyy vi haoh ja ma pääsana + vi...
 
vierailija
97,3% valmiina
apuja tarvitsisin ainakin
Ingress: Pääsanasta 7 4 oikealle ylös.

Windows 10: goo.. ylös 11 ja siitä edelleen 7

Star Trek: Sp.. ja AnD. välinen 4
Sul.. vas alas 4 3

Talvi: lum.. ja tal.. välinen 7

Avain: Rad... vasemmalle 10 sekä 5 5, molemmat ovat rajasanoja Talvi ruutuun

Paul Walker: tuo.. ylös 5

Italia: aut.. vasemmalle 4
lam... vasemmalle 5
onn... alas 11

Gin: Pä.. Im.. ja Be... ylös 9
 
vierailija
97,3% valmiina
apuja tarvitsisin ainakin
Ingress: Pääsanasta 7 4 oikealle ylös.

Windows 10: goo.. ylös 11 ja siitä edelleen 7

Star Trek: Sp.. ja AnD. välinen 4
Sul.. vas alas 4 3

Talvi: lum.. ja tal.. välinen 7

Avain: Rad... vasemmalle 10 sekä 5 5, molemmat ovat rajasanoja Talvi ruutuun

Paul Walker: tuo.. ylös 5

Italia: aut.. vasemmalle 4 /
lam... vasemmalle 5 /
onn... alas 11 /

Gin: Pä.. Im.. ja Be... ylös 9
Italia: aut.. vasemmalle 4 / espanjalainen automerkki
lam... vasemmalle 5 / lam logossa
onn... alas 11 / voi johtaa tuosta 5 kirjaimisesta sanasta
 
vierailija
Ajattelin, että olen tässä vaiheessa auttamattomasti jäljessä tämän urakan aloittamisessa. Näyttää täällä vielä kuitenkin jonkun verran porukkaa olevan :)

Mulla on yksi ylitsepääsemätön ongelma ja se löytyy tuolta Herkku-ruudusta vasemmasta ylänurkasta. Eli kyseessä ww:n liittyvä henkilö, jonka nimeen liittyy myös rajasana vu. Ketjun aiemmista vinkeistä ei ole ollut apua ja surffailun määrä tulee korvista ulos. Voisko joku tuupata lähemmäs ratkaisua?
 
vierailija
Ajattelin, että olen tässä vaiheessa auttamattomasti jäljessä tämän urakan aloittamisessa. Näyttää täällä vielä kuitenkin jonkun verran porukkaa olevan :)

Mulla on yksi ylitsepääsemätön ongelma ja se löytyy tuolta Herkku-ruudusta vasemmasta ylänurkasta. Eli kyseessä ww:n liittyvä henkilö, jonka nimeen liittyy myös rajasana vu. Ketjun aiemmista vinkeistä ei ole ollut apua ja surffailun määrä tulee korvista ulos. Voisko joku tuupata lähemmäs ratkaisua?
Hae vaikka wwf perustajat. Löytyy alkuvaiheita kappaleesta.

Löytyisikö vinkkiä Rooma ruutuun, pääsanasta oik yläviistoon 5 kirjaiminen sana ja siitä 5 +9 yhdustyy vasemmalle Ti
 
vierailija
Hae vaikka wwf perustajat. Löytyy alkuvaiheita kappaleesta.

Löytyisikö vinkkiä Rooma ruutuun, pääsanasta oik yläviistoon 5 kirjaiminen sana ja siitä 5 +9 yhdustyy vasemmalle Ti
Kiitos. :)

Mulla on toi Rooma alkutekijöissään. Siellä on vain muutama vihreellä :( Pari muutakin on vasta otettu työn alle. Useimmissa kyllä alkaa olla kohtalaisen hyvällä mallilla ja pari valmistakin löytyy. Jos vinkkiä löytyy niin muutama ruutu olisi yhtä vailla;

Gin - .... (4), johon yhdistyy al, vi ja na. En näytä osaavan googlata tätä, vaikka keskustelussa on ollut jo aiemmin vinkkejä.

Olomuoto - ho liittyvä 9-kirjaiminen. Ei vaan lamppu syty tässä kohtaa.

Geokätköily - yläreunan 6-kirjaiminen taitesana 6 kirjainta. Ei kyllä ole toisesta ruudusta vielä vastasanaakaan. Avain-ruutukin alkumetreillä.

Presidentti - oikee yläkulma taitesana 5+6. Ei tiedossa Paul Walkerista vastasanaa.
 
vierailija
Kiitos. :)

Mulla on toi Rooma alkutekijöissään. Siellä on vain muutama vihreellä :( Pari muutakin on vasta otettu työn alle. Useimmissa kyllä alkaa olla kohtalaisen hyvällä mallilla ja pari valmistakin löytyy. Jos vinkkiä löytyy niin muutama ruutu olisi yhtä vailla;

Gin - .... (4), johon yhdistyy al, vi ja na. En näytä osaavan googlata tätä, vaikka keskustelussa on ollut jo aiemmin vinkkejä. Tätä kaipailisin minäkin.

Olomuoto - ho liittyvä 9-kirjaiminen. Ei vaan lamppu syty tässä kohtaa. Suomelle tuli 2016 jääkiekossa

Geokätköily - yläreunan 6-kirjaiminen taitesana 6 kirjainta. Ei kyllä ole toisesta ruudusta vielä vastasanaakaan. Avain-ruutukin alkumetreillä. Pääsanasta avain - laulaja ja siitä 6 lättyjen päälle laitettavaa.

Presidentti - oikee yläkulma taitesana 5+6. Ei tiedossa Paul Walkerista vastasanaa. Villi länsi myytti

Itse kaipaisin myös deodorantti: 7 kirjainta suoraan 3 kirjaimisen yläpuolelta.
 
vierailija
Kiitokset. Yksi aukesi heti. Kahta vielä miettii. Sen vi ka na välisen ginistä sain jo aevattua. Löytyi googlesta haulla 'viini arvostettu palkinto'. Pitkästä eng. versiostaa vain sanojen alkukirjaimet. En muista, mut saatto olla merkitystä kirjainten koolla. Dödöstä yläpuoli on vielä aukeamatta.
 
vierailija
Tarttis apua deudorantin, rooman ja star trekin kanssa. Suurin ärsytys koskee tuota rooman ja star trekin taitetta. Vihjettä on ollut st:n näyttelijöiden grillaus ohjelmasta. Tästä ei mitään käryä ja googlestakaan en ole onnistunut mitään järkevää löytämään.

Roomaan tarttis avauksia alas esim. Kumnatkin 11+7.

Dödöö ylös kummatkin vanhasta dödömerkistä lähtevät.

Oisko täällä vielä joku auttamassa?
 
vierailija
Tarttis apua deudorantin, rooman ja star trekin kanssa. Suurin ärsytys koskee tuota rooman ja star trekin taitetta. Vihjettä on ollut st:n näyttelijöiden grillaus ohjelmasta. Tästä ei mitään käryä ja googlestakaan en ole onnistunut mitään järkevää löytämään.

Roomaan tarttis avauksia alas esim. Kumnatkin 11+7.


Dödöö ylös kummatkin vanhasta dödömerkistä lähtevät.

Oisko täällä vielä joku auttamassa?
Rooma:
Pääsanasta siellä asuva, toinen r + luvut, toinen r+ maa johon eu on antanut paljon rahaa.

Löytyisikö apuja talvi -ruutuun? y ja en välissä 3 6 6 10, mulla ei leikkaa..
 
tyrion
Kovin hyödyllinen on tämä ketju ollut. Vain kaksi on ratkaisematta ja kysyn nyt vielä lisäapua, jos täällä joku vielä on.
INGRESS-ruutu pääsanasta alaoikealle 7 ja siitä edelleen 13 (vastasanana 3-kirjaiminen). Katsoin aiemmin annetun linkin ja toisetkin peliohjeet, mutta ratkaisut vielä puuttuvat.

99,7% valmiina.
Tätäkin teen pahasti jälkijunassa kun tuo Pori jumittui. Tässä olen jumissa täsmälleen samassa tilanteessa kuin mitä tuossa lainaamassani viestissä sanotaan. Kaikki muu on ratkottu mutta nuo eivät selviä. Osaisiko joku auttaa?
 
vierailija
Tätäkin teen pahasti jälkijunassa kun tuo Pori jumittui. Tässä olen jumissa täsmälleen samassa tilanteessa kuin mitä tuossa lainaamassani viestissä sanotaan. Kaikki muu on ratkottu mutta nuo eivät selviä. Osaisiko joku auttaa?
Se 7 pääsanasta on pieni hahmo. Yhtä lukuunottamatta ne ovat kaikki miehiä. 13 on yksi niistä.

Oisko sulla antaa apuja seuraaviin?

Iter - ylhäällä suht keskellä 14, yhteydessä rajasanaan fu
Mökki - rajasana oikealla 16, ei aukea vastasanojen avulla
Windows 10 - vasen ylä kulma 7 ja 11 go ja on välissä
Star Trek - rajasana 6+7+5 yhteyddessä ge ta, ni ni ja wi sh

On vielä paljon muutakin auki, mutta nämä ei tunnu aukeavan millään...
 
vierailija
Tätäkin teen pahasti jälkijunassa kun tuo Pori jumittui. Tässä olen jumissa täsmälleen samassa tilanteessa kuin mitä tuossa lainaamassani viestissä sanotaan. Kaikki muu on ratkottu mutta nuo eivät selviä. Osaisiko joku auttaa?
Se 7 pääsanasta on pieni hahmo. Yhtä lukuunottamatta ne ovat kaikki miehiä. 13 on yksi niistä.

Oisko sulla antaa apuja seuraaviin?

Iter - ylhäällä suht keskellä 14, yhteydessä rajasanaan fu
Mökki - rajasana oikealla 16, ei aukea vastasanojen avulla
Windows 10 - vasen ylä kulma 7 ja 11 go ja on välissä
Star Trek - rajasana 6+7+5 yhteyddessä ge ta, ni ni ja wi sh

On vielä paljon muutakin auki, mutta nämä ei tunnu aukeavan millään...
 
vierailija
Tätäkin teen pahasti jälkijunassa kun tuo Pori jumittui. Tässä olen jumissa täsmälleen samassa tilanteessa kuin mitä tuossa lainaamassani viestissä sanotaan. Kaikki muu on ratkottu mutta nuo eivät selviä. Osaisiko joku auttaa?
Se 7 pääsanasta on pieni hahmo. Yhtä lukuunottamatta ne ovat kaikki miehiä. 13 on yksi niistä.

Oisko sulla antaa apuja seuraaviin?

Iter - ylhäällä suht keskellä 14, yhteydessä rajasanaan fu
Mökki - rajasana oikealla 16, ei aukea vastasanojen avulla
Windows 10 - vasen ylä kulma 7 ja 11 go ja on välissä
Star Trek - rajasana 6+7+5 yhteyddessä ge ta, ni ni ja wi sh

On vielä paljon muutakin auki, mutta nämä ei tunnu aukeavan millään...
 
vierailija
Tätäkin teen pahasti jälkijunassa kun tuo Pori jumittui. Tässä olen jumissa täsmälleen samassa tilanteessa kuin mitä tuossa lainaamassani viestissä sanotaan. Kaikki muu on ratkottu mutta nuo eivät selviä. Osaisiko joku auttaa?
Se 7 pääsanasta on pieni hahmo. Yhtä lukuunottamatta ne ovat kaikki miehiä. 13 on yksi niistä.

Oisko sulla antaa apuja seuraaviin?

Iter - ylhäällä suht keskellä 14, yhteydessä rajasanaan fu
Mökki - rajasana oikealla 16, ei aukea vastasanojen avulla
Windows 10 - vasen ylä kulma 7 ja 11 go ja on välissä
Star Trek - rajasana 6+7+5 yhteyddessä ge ta, ni ni ja wi sh

On vielä paljon muutakin auki, mutta nämä ei tunnu aukeavan millään...
Se 7 pääsanasta on pieni hahmo. Yhtä lukuunottamatta ne ovat kaikki miehiä. 13 on yksi niistä.

Oisko sulla antaa apuja seuraaviin?

Iter - ylhäällä suht keskellä 14, yhteydessä rajasanaan fu
Mökki - rajasana oikealla 16, ei aukea vastasanojen avulla
Windows 10 - vasen ylä kulma 7 ja 11 go ja on välissä
Star Trek - rajasana 6+7+5 yhteyddessä ge ta, ni ni ja wi sh

On vielä paljon muutakin auki, mutta nämä ei tunnu aukeavan millään...
 

Yhteistyössä