relaatio 93

  • Viestiketjun aloittaja nunnukalailaa
  • Ensimmäinen viesti
nunnukalailaa
uusi rellu näemmä ilmestynyt, mitä hemmettiä tässä aloitusruudussa oikein haetaan, neljä sanaa löytänyt enkä kyllä oikein tajua näitä yhteyksiä??!!???

jotain vinkkejä edes mistä päin vois alkaa näitä hakemaan? Alku vaikuttaa ainakin tosi typerältä...
 
Mulla on 23 sanaa, eikä etene minnekään.

Tiinasta lähtee oikealle ja vasemmalle naispuoliset sukulaiset ja ylöspäin toinen T:llä alkava naisen nimi. Vasemmalle lähtevän jatko on I:llä alkava nimi.
 
vierailija
Mikään naispuolinen sukulainen ei kyllä mene siihen 5-kirjaimiseen alkusanasta oikealle. Kaikki keksimäni olen kokeillut eri kirjoitusasuissa.

Kiero on tämän tekijön ajatusmaailma, en pääse siihen kiinni. Onkohan tässä nyt päässyt joku tahallaan pelleilemään, mikä tietysti on aina mahdollista.
 
Mikään naispuolinen sukulainen ei kyllä mene siihen 5-kirjaimiseen alkusanasta oikealle. Kaikki keksimäni olen kokeillut eri kirjoitusasuissa.

Kiero on tämän tekijön ajatusmaailma, en pääse siihen kiinni. Onkohan tässä nyt päässyt joku tahallaan pelleilemään, mikä tietysti on aina mahdollista.
Siihen oikealle menee yksi lähimmistä sukulaisista. Tosi helppo.
 
newman
Kun en viitsi koko nimipäiväluetteloa koettaa läpi, kysytään vähän vihjeitä aloitusruutuun.

Tiina 5 vasen alaviisto
hä... 6 ja 7
su... 5

ja samantien Vesa
uu... 10
ky... 8
ka... pr... 6
 
vierailijaJasu
On kyllä todella hämmentävä :D Ilahduin kun tuli uusi ja nyt ei tosiaan aukea. Yhdyn teihin, että liekö joku tehnyt jonkun "perheeni" -relaation. Eihän tuota voi saada läpi mitenkään. Mutta kiitos vertaistuesta. Oon katsellut täältä ketjuja kun noita vanhoja relluja oon tehnyt.
 
newman
Nyt puuttuu Vesassa enää ky... 8.

Ja kysytään vielä Eväsretkikin
pu... 11
ko... 8
re...6
ev... 8
ri... 4
un... 10
un..ka... 8

Tuli aika monta, mutta tää ei oikein suju multa.
 

Yhteistyössä