Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
KVierailija
Ja lisää

Aloitussanan alla olevat numerot on sanoja, jotka lähtee suoraan siitä aloitussanasta

Synti
(15)
(3)

Herätysliikkeet
(16)
(8) (7)
(12)
E-Pal... (5) (11)

Tom of Finland
Fi.. (8)
F.... (8) (6)

Keksit
(13) Vasemmalle menevä

Hiukan uskonnollinen tähän mennessä tää visa. :D Mut sopii toki pääsiäiseen.
 
vierailija
Minä olen kyhännyt omaa relaatiotani, jos sen joskus julkaisisi. Mutta tämän relaation jälkeen en voi kyllä muuta kuin todeta oman työn turhaksi, niin paljon ihan samoja assosiaatioita tässä on kuin omassa :D
 
Ja lisää

Aloitussanan alla olevat numerot on sanoja, jotka lähtee suoraan siitä aloitussanasta

Synti
(15) Se mitä katoliset tekee siellä kopissa
(3) Vastasanalla aukeaa helposti liittyy katollilaisuuden historiaan

Herätysliikkeet
(16)
(8) (7)
(12)
E-Pal... (5) (11)

Tämä ruutu on vielä ihan auki...

Tom of Finland
Fi.. (8) Maanosa
F.... (8) (6) Vuori kylmässä paikassa

Keksit
(13) Vasemmalle menevä tv-sarjahahmo jonka nimen alku liittyy keskussanaan

Hiukan uskonnollinen tähän mennessä tää visa. :D Mut sopii toki pääsiäiseen. No minulla on nyt 16 ruutua auki kun olen läpi yön tehnyt niin mahtuu sinne muutakin sekaan :D Toistuvia teemojahan tässä on useita joista nuo uskonnot on yksi. Ihan mielenkiintoista on kyllä ollut toistaiseksi tehdä, mutta voi olla ettei ihan ilman apuja loppuun saa :D
 
Hommaa vastasana niin ei ole epäselvää sen jälkeen. Mielestäni relaatiot pitää olla juuri tällaisia että ensin jää jumiin johonkin sanaan, mutta Vastasanalla se onkin loogista. Enemmän työtä se vain vaatii.
 
:D Minäpä istun autossa Helsingistä Pohjois-Karjalaan tabletti sylissä. Tässä on hyvin aikaa pähkäillä. Perillä voisi jonkun "flunssan" kehittää, jättää lapset isovanhempien hoiviin ja painua peiton alle tätä väkertämään :D
minun ei edes tarviisi kehitellä mitään kun on jo valmiiksi kunnon räkätauti, mutta ei tätä kyllä jaksais neljää päivää :D Pitää päästä pilkille ja pihalle kun on tässä jo parin viikon verran ollu kaikenlaista muuta häslinkiä ja pää kaipaisi jo ihan vaan raitista ilmaa :ninja::geek:
 
ZuZu vierailija
Kirjoitusvirheitä
Nuijasota 6+5 kuuluisi olla 6+6, toisesta sanasta puuttuu yksi kirjain
Teenage Mutant Ninja Turtles - Ut 6+5 pitäisi kai olla 6+4. Jatko puuttuu vielä ja pähkäilen kummalla versiolla rupean kaivelemaan. Netissä näytetään kyllä kirjoitettavan tuota lyhyttä usein väärin.
 

Yhteistyössä