Renault (Megane) Scenic 1997-1999

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vieras, 20.06.2009.

1. vieras

vieras Vieras

Onko jollain,onko millainen auto?
    Parista ranskalaisesta autosta kokemusta jotka oleet ok.

2. Riivinrauta

Riivinrauta Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.01.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla oli joskus.
    Oli ihan kiva auto.
    En olis luopunu ellei olis ollu pakko.

3. vieras

vieras Vieras

Takana näyttää olevan "kunnon penkit" ettei mikään yhtenäinen.Ja varmaan keskelläkin 3-pistevyö ettei lanne?Tavaratilakin näyttää melko isolta?
    Tuollainen harkinnassa.

4. meillä on

meillä on Vieras

Tänään viimeksi ajoin töihin kyseisellä autolla. Jalkatila on muksuille ihanteellinen ja pidemmillä matkoilla "piirustusalustat vai miksi niitä kutsutaan"
    Halpa ja tilava auto. Rattaat mahtuvat helposti takaluukkuu vaikka kasaamattomana. Pieniä vikoja noissa yleensä tulee, mutta hinta/laatu suhde on kyllä kohdallaan.

Ihmiset yleisesti haukuvat renault ym.. ranskalaisia autoja, mutta itse olen ollut tyytyväinen.
    Meillä -98 malli.

5. Annitanni

Annitanni Vieras

Anopilla rellu ja täys p...ska ainakin. Vähän väliä pitää ostella jotain osaa. Ei tulis meille ikuna rellua.

6. meillä on

meillä on Vieras

Juu, keskellä normaali vyö ja penkit saa irroitettua kokonaan pois autosta, jolloin toimii myös tilavana kuljetusautona. Kaiken kaikkiaan erittäin pätevä! +Penkkien irroitus on oikeasit nopeaa ja kätevää, ei hirveää säätämistä ja miettimistä!

7. ap

ap Vieras

Meiläkin ollut monta hyvää Opelia vaikka niitäkin täällä aina haukutaan. =)

8. vieras

vieras Vieras

Jotain sähkövikoja vai muuta?

9. vieras

vieras Vieras

10. vieras2

vieras2 Vieras

http://www.hs.fi/autot/vikasarja/?merkki=Renault

11. vieras

vieras Vieras

Mies onneksi osaa korjata kaikenlaista autoista =)

12. Äippä x3

Äippä x3 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.02.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä on juuri tuollainen. Musta se on ollu tähän mennessä paras auto (kun meillä ei ole varaa uusiin ja kalliisiin). Me ollaan vältytty korjauksilta vielä, mutta kai näissäkin jotain tyyppivikoja löytyy, niinkuin kaikista autoista. Musta tää on kyllä niin ihaanteellinen, me ollaan edessä ja kaikki 3 lasta istuimissaan takana, ja jalkatilaa on hyvin. Myös rattaat ja matkalaukut mahtuu vielä konttiin.

13. vieras

vieras Vieras

Kiitos äippä x3 =)

14. vieras

vieras Vieras

Ihan hyviä kommentteja tullut =)

15. vieras

vieras Vieras

Täytyy puhua miehelle tuosta.

16. vatruska

vatruska Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.10.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä oli ennen tuo auto ja mukava oli ajella. En olis luopunu, mutta mies halus amerikkalaisen mallin perheautosta :/
    Mutta rellussa oli välillä niitä sähkövikoja meillä,mutta ne saatiin helposti korjattua. Ja talvella jos junaan laitto auton , piti se peruuttaa ylös.Muuten olis moottori jäätynyt. Tai no lunta olis tuuletus aukot tukollaan.
    Mutta mukava auto oli =)

17. no

no Vieras

Meillä on Scenic vm.05 (joo, tiedän, että on uudempi kuin kysytty) ja olemme olleet tosi tyytyväisiä. Eikä ole vikoja ollut. Piti vaan tulla kehumaan. :D

18. minä

minä Vieras

Aikamoiset listat näkyi monessa merkissä olevan.
    Meillä on ollut monta Rellua ja tosi hyviä ovat olleet, tuo tuolla mainitty puolavika oli meijän vm 2002 olleessa scenicissä, mutta tulivat aina hakemaan auton heti tien päältä ja korjasivat samantien jos oli kiire niin sain vara-auton maksutta alle.

19. vieras

vieras Vieras

Tuo autohan on varmaan 5-paikkainen?Ettei siis tavaratilasta tule lisäpenkkejä?

20. vieras

vieras Vieras

21. vieras

vieras Vieras

?

22. Äippä x3

Äippä x3 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.02.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Auto on 5 paikkainen. Että ei siihen ihan isoa perhettä pysty laittamaan. Takapenkit on nopea kaataa, tai jopa irottaa, jos tarvitsee sinne paljon tilaa..jos täytyy kuljettaa vaikka huonekaluja. Se hyvä puoli siinä tietenkin on, että sinne mahtuu tavaraa kuskin lisäksi paljon. Mä kyllä suosittelen :)

23. vieras

vieras Vieras

5 paikkaa riittää meille,muita ei sitten sovikaan =)

24. minä

minä Vieras

joo on grand on tarvittaessa 7 paikkainen mutta ne on 2000-luvun autoja

25. vieras

vieras Vieras

http://www.nettiauto.com/renault/scenic/2631801

Tuossa yhdessä autossa katsoin että tuleeko keskivyö katosta?Sehän voi mennä huonosti lapsella kaulan kohdalta?Tuo keskipenkki kun kuitenkin käytössä olis.

Jaa tämä sivu