Rokotuskortti kadoksissa, mistä saan tietää rokotustietoni?

Nykyisessä asuinpaikassa oon asunu reilut 5v enkä täällä ole kertaakaan käynyt rokotuksissa. Enkä edes muista, että sainko edellisessäkään (siellä asuin 3v ) tai sitä edellisessä...Saanko niitä täältä terveyskeskuksesta tietää vai pitääkö miun ruveta soittelemaan aiempiin asuinkaupunkeihin?
 
Mie soitin kotipaikkakuntani neuvolaan. Ja sieltä se neuvolatäti katsoi rokotustiedot eli peruskouluajalta ja ammattikoulu kun olin kirjoilla siellä.
Just soitin Lahteen, missä oon asunu ikävuodet 10-16 (19) eikä sieltä löytynyt koneila tietoa kun ei yllä niin kauas tiedostot... Nykyisen kaupungin tiedoista en viel tiiä ku puhelinpalvelussa ruuhkaa koko ajan... odottelen sieltä nyt soittoa..
 
....
Minullakaan ei ole hajua noista omista rokotuksista. Miksei niitä tietoja saada pistettyä niihin keskitettyihin tietokantoihin josta sitten ne tiedot löytyisivät ihan joka saarelmasta ja notkosta?

Muistan että amikseen kun lähdin (v. -04) niin terkkari vain kohotteli olkiaan kun kuulemma kaikki omat tietoni ja paperit olivat kadonneet jonnekkin yläasteen ja amiksen välissä. Ne on vain poissa, kukaan ei tiedä minne ne on kadonnut. Eikä tietenkään oltu pistetty sähköiseen muotoon?!? Nice...
 
Minullakaan ei ole hajua noista omista rokotuksista. Miksei niitä tietoja saada pistettyä niihin keskitettyihin tietokantoihin josta sitten ne tiedot löytyisivät ihan joka saarelmasta ja notkosta?

Muistan että amikseen kun lähdin (v. -04) niin terkkari vain kohotteli olkiaan kun kuulemma kaikki omat tietoni ja paperit olivat kadonneet jonnekkin yläasteen ja amiksen välissä. Ne on vain poissa, kukaan ei tiedä minne ne on kadonnut. Eikä tietenkään oltu pistetty sähköiseen muotoon?!? Nice...
Niimpä. Lahteen kun soitin, niin siellä nyt ainakin olen rokotuksia saanut, mutta ennen vuosituhannen vaihdetta olevia tietoja ei ole missään. Parkanoon soitin myös, kun siellä odotin ja synnytin lapseni, mut saan neuvolan väen vasta huomenna kiinni ja sitten vasta tietää, että onko minuu rokotettu siellä... Tän hetkistä terveyskeskusta en oo saanu kiinni ku koko ajan tuli vain ilmoitus: ruuhkaa,olet jonossa 9:tenä....tai vastaavaa... Ens viikolla pitäis kuitenkin jo ilmoittaa koululle, et otanko vastaan opiskelupaikan ja tarviin sinne rokotustiedot. tai sit vaan otan nätisti uudet rokotukset :D
 

Yhteistyössä