runo isänpäivä korttiin

noh mä vaan
nyt se on se hetki kun luokses pääsen kainaloosi käperryn siinä olen pois en halua on kaikki hyvin jos kello pysähtyy sun luokses taas tuun. Oli suru tai ilo sun hymys kun nään sen taas tajuan kuin pieni tyttö olla vielä vois (oon ite kirjotta nu tälläsen)
 
vauvva
Isäni on omanlainen,Hieno mies se onkin, joskus isää painaaa mieli paha semmoinen
joskus kysyn isältä painaako suo jokin..isä vastaa kulta ei sinun tarvitse huolehtia.. isä sinusta huolehtii yöt ja päivät











isäsi on ihana varsinkin lihava <3
 
"Epsi"
Oon kirjottanu vähän muillekkin palstoille tän , mut kuiteski ( Ei kovin kummonen) :

Tänään sua tahdon onnitella ,
Oikein syvällä rakkaudella.
Joskus ollaan eri mieltä ,
mutta aina rakkaus löytyy sieltä.
Tahdon sua nyt kiittää ja
aina olla siitä onnellinen ,
että juuri tuollainen , on minun isä.

Ja täs ois toinenkin (Molemmat itse keksiny:D) :

Tämän kortin haluan antaa,
koska huolta olet jaksanut minusta kantaa.
Jos sinua ei olis,
ei oli minuakaan.
Siis mitä mulla ois,
jos sinä lähtisit pois.

Ja tuli päähän tämmönen kun:

Kortin sinulle annan ,
Samalla rakkautta sinua kohtaan kannan.
Ei mikään voi meitä erottaa,
Yhdessä ainiaan .

Aika lyhyt , mutta riimitystäkin löyty . Noi oli aika huonoja vaihtoehtoja , mutta kiva jos jollekin kelpaa . (:)

|| Mulle kelpas toi eka, se oli ihan sairaan ihana!! ||
 
lytty naama
voi isä pieni sinä aina hymyn saat suulleni ja aina sitä haluaisin kantaa voi harmi jos oot pois koko päivän haluaisin juhlia tätä suurta kunniaa mikä on kerran vuodessa voi harmi kun se vaan kerran vuodessa on koska se voisi olla joka kuukausi niin kivaa se on
 
"Inna"
Isi, isi onnea sulle, tahdon tuottaa iloa sulle.
Olet todella ihana, ei toiset sua masenna.
Töihin kun isi aamulla menee, niin isi se töissä töitä tekee.
Illalla kun isi kotiin tulee, on isin kotiin tulo verraton!
Onnea rakkaalle isille!
?:llä .....
 
pikku tyttönen!
tässä tulis runo: meidän isä taitava nero suorastaan,hän osaa tehdä ihan mitä vaan.kun on ovi jumissa,ruoka lopussa isä tekee kaiken sen kunhan tulee huominen. sillä tänään on isänpäivä siksi isää juhliitaan!
 
ronja1234ful
Jos mä rikas olisin,mopon ostaisin,sillä kyllä varmasti ajaa osaisin.Ajaisin mä isän luo,häntä katsomaan,isältä kun aina hyvää saan <3 <3 <3 T: 11 vuotias tyttö :)
 
kiittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Hiihtäjä (:;22447154:
isä naulaa ja nikkaroi
kaiken aina taituroi
tänään isää muistetaan
joten sinulle oikein paljon onnea toivotetaan
tuon justiinsa minun isään sopiva runo kiitos todella paljon ja lähtee todellaki korttiin lisää tuon laisia runoja kiitos
 
runoilia
toi runo jossa lukee " kerran on vuosessa sellainen päivä et haituu isältä huolen häivä,
kukkia, kakkuja soittokin riittää kunhan saan isääni kiittää, ei väliä minkä ikänen aina oon sun lapsonen, paljon olen sanut sulta siis kiitos ja oonnea isä kulta " se on jo muutaman vuoden vanha runo,et se joka on sen kirjottanut isänpäiväkortiin saa hävetä loppu ikänsä!!
 
julxxu
en halua pahalla sanoa tätä, muttta ainut hyvä runo oli tuo: Kerran on vuodessa sellainen päivä, että haihtuu isinltä huolen häivä. Kukkia, kakkuja, soittokin riittää, kunhan saa vaan isääni kiittää. Ei väliä minkä ikäinen, aina olen sun lapsonen, siis kiitos ja onnea isä-kulta!
Minun mielestä ainakin ein halua loukata !
 
kuolema
Kuolema,
kaiken elämän
päätös.
Kaiken rakkaan raskas
menetys.
Kaivattu,
pidetty,
kaiken elämän
päätös.

Sinun tiesi,
jota et koskaan
löytänyt
on viimein
edessäsi.

Tässä on
sinun
vastauksesi.
 

Yhteistyössä