Runo ystävälle

?
aina kun sinua mietin,muistan sen illan jonka kanssasi vietin.

joka ikinen kerta kun tuota iltaa muistelen,muistan kun sinua katselen.
sanot:minä lähdenpois.itken enkä lopettaa vois
 
Helena
Alkuperäinen kirjoittaja MiuMau:
Älä tule pyhäpuvussa
niin kuin tehdään toisten suvussa.
Avojaloin saavuthan
yli pellon kukkivan,
tallustele ojanlaitaa
tuulen helliessä paitaa.

Laita sivuun hymy suloinen,
jos on mieli alakuloinen.
Älä ikävääsi peitä.
Älä kätke kyyneleitä.
Olen läsnä, olen tässä,
vierelläsi ikävässä.

Tule niin kuin tulit ennenkin,
tule arkipäivän askelin.
Tule tähän tuttuun taloon,
jossa kaikki tuodaan valoon,
mietiskellään aamun koittoon,
noustaan satakielen soittoon.

- Anna-Mari Kaskinen -
 
joku vaa
tiedä en sitä, että oletko mun...mut olla haluun mä sun,tiedä en sitä muotii uutta,mut riittää et mulle oot pelkkää unta,kaverini sinä oot,ja minulle parhain joo!
 
Ei nimeä
Tarvisin sellase vähä niiku sopiva pitune ja sellane et ois kaverille ja nii mut ei mikää synttäri tai sellane. vähä niiku tän pitune:
Jos mä eksyn, ootsä valmis auttaa?
En tarvii rahaa, mut vähän rakkautta.
Pidä mua hihast en haluu olla yksin.
Oo mun tukee ystävyyden merkityksin.
 
nikoleo Gosupermodellista!
rakkaus on raikas kuin kantava taivas,maailmassa monta on rakastunutta,ilmeitä paljon surua varjoon,mitä tekisi ilman sua?taivas löisi mua,mitä teet kun lähden?näätkö runo tähden?olen hauras kun lähdet,naenkö rakkaat tähdet?olet ihana,ja en unohda sinua miksi lähet kun,näät tähdet?rakkautta taivaalla,sydämmessä syvällä
 
nikoleo Gosupermodellista!
mitä tekisin ilamn sua?rakastaisitko vielä mua?taivaalla paljon on hyvää,rakkaus on syvää.en unohda sua joten et säkään mua.ethän petä mua?muuten en nää sua.rakkautta maassa on syvällä, pahaa saa vähällä.ethän jätä mua?sillä rakastan sua!
 
Runon hennoin siivin,
luoksesi nyt hiivin.
Sanat yhteen liitän,
ystävääni kiitän.

Säkeitäni tuhlaan,
sinut kutsun juhlaan.
Tuhat sanaa annan,
syliisi ne kannan.

Sankarini suuri,
olet sinä juuri.
Ilon löysin tästä:
Tosi ystävästä
 
!nGG
Meressä on Vesi, Metsässä on puut, Taivaalla on tähdet minulla ei mitään jos sinä lähdet. En aijo koskaan otettani susta irrottaa,koska en voi saada ystää parempaa. <33
 
!nGG
Meressä on Vesi, Metsässä on puut, Taivaalla on tähdet minulla ei mitään jos sinä lähdet. En aijo koskaan otettani susta irrottaa,koska en voi saada ystävää parempaa <33 *
 
juupelis

Kirjoitin nimesi hiekkaan, aallot pyyhkivät sen pois.
Kirjoitin nimesi taivaalle, tuuli vie sen mennessään.
Kirjoitin nimesi lumeen, se suli lumen mukana.
Kirjoitin nimesi vihkoon, ope käski pyyhkiä sen pois.
Kirjoitin nimesi sydämmeeni, sinne se jäi.
 
Tiia(:
Piirsin kuvan. Siihen silmät jotka nauravat ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat jotka jaksavat kuunnella ja sydämen joka välittää. Piirsin ihmisen joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut! <3
 
Janina
on tiemme ollut yhteinen , mutta silti mutkainen , niistä menty läpi ain , sillo meil on hauskaa vain , sut muistan vielä vanhanakin , kun arvet jätit ,kun luotani lähit <3 ?
 
joku :::
ollaan ystäviä jookos? niinkui ananas ja kookos. ollaa rypäle jA rusina, syödään pipareita tusina. juodaan paljon cokista, eikä välitetä mokista. =) olet uskomattoman tärkeä, eikä kukaan saa sydäntäsi särkeä. <3
 
mursu
voisko joku keksiä mulle jonkun lyhyen ja ytimekkään runon? Sellanen joka ois kiva kertoo jollekkin ihmiselle
joka on tosi tärkee ja jota tarvitsee. Esim. Mä tarviin todella paljon mun ystäviä, ne on mun tukena,
ja niille voin kertoo ihan kaiken. Niin ois kiva ilahduttaa niitä :) TUHANNET KIITOKSET SILLE JOKA
KEKSIN JONKUN KIVAN RUNON YSTÄVÄLLE :)
 

Yhteistyössä