Runo ystävälle

nemusku
Jotain särkyi, etkä sinä huomannut. Vaikka toistelin nimeäsi, enkä ymmärtänyt lähteä pois. Jotain särkyi, eikä siitä enää ehjää saa. Jotain meni pois jotain todella tärkeätä ystävyys.
 
"minä"
kuka keksii kamulle hyvän ja varmaankin maa-pallon parhimalle ihmiselle niin kun läheterllään joka päivä kirjeitä niin maa-pallon parhaimman ystävyys runon...,.,...
 
Veeera.
Olet kuin kukka, kaunis ihana kukka. Olet kuin pilvi, hento soma pilvi. Olet kuin liekki, lämpöinen lämmittäv liekki, joka sydäntäni lämmittää!!<33

Tää on sit mun alkuperänen keksimä, en keksiny mistään kirjasta vaan ihan päästä :D se nimimerkki <33 oli myös mun mutta teen kaikki tälle nyt ::D
 
Veeera.
Ystävä mun o rehellinen. Myöskin luotettava.Ystävä mun on myös ihana, hän lohduttaa kun minun o huono olla. Ulkonäöstä piitta en, vaan siitä mitä sisältä on. Sinä olet sellainen. Rehellinen,luotettava, auttavainen ihana ystävä. Sua tahdo unohta en. Ethän sinkään minua? <3
 
Veeera.
Ystävyys on kaunis asia. Ystävyys ei kuole koskaan.
Ystävyys on kuin kukka, se jatkaa kukintoaan aina.
Älä unohda sitä koskaan, sillä uutta ystävää on vaikea löytää.
 
Veeera.
Kävelimme meren rantaan. Piirsit hiekkaan sydämmen. Sanoit -Olemme kuin kaksi sydäntä, ja yhdes ne näyttää niin hyvältä. Lähelläs mä tunnen oloni kotoisaksi. Minua ei pelota. En sua unoha tahdo koskaan, sillä ei tommosii löydä kuin vaan päästä sateenkaaren <3
 
Veeera.
Keksisittekö minulle runon tai jonkun mietteen essi nimisestä ystävästä? Kiitos jo näin etukäteen! <3
en tarvitte enääs ille nimelle vaan eräälle toiselle ja keksin sen jo, niin unohtakaa tuo kiitos :D :: D
 
"Böö"
Ystäväni kultainen. Sua unohda mä koskaan en. Paljon hyviä muistoja. Niitä kiva muistella. Muistan aina sen kun tavattiin. Ilon päivä se. Muistan aina kaikki hauskat jutut. Hauskojahan ne. Muistan aina sinut. Sellaisena kuin olet. Tykkään susta! . <3
 
"joku"
tietääkö joku sitä ''kakkeli'' runoo tai missä noi sanat on vähän vauvojen kieleen esim. sinä=tinä tai siis silleen ? jos tiiätte semmossia niin laitatteko linkkii tai jotai ? =)=)=)?
 
minäääh...
Ollaan ystäviä jookos
Ollaan ananas ja kookos
ollaan rypäle ja rusina
saadan pipareita tusina
olet minulle uskomattoman tärkeä
en koskaan aio sydäntäsi särkeä
 
:)
kiitos kaikista päivistä, joita olen saannut sinun kanssasi käydä, kiitos
yhteisestä ruuasta, jota olemme saanneet syödä.
Kiitos kaikista päivistä, joita olemme viettäneet yhdessä,
kiitos kaikesta muustakin oi YSTÄVÄ sä kultainen.
 
.....
Otat pois kipua sisällä,
olet kirkkaampi minun päiväni ja saavat minut hymyilemään,
Joskus tunnen voi menettää elämäni,
mutta sitten asia u, ja kaikki menee allright
Kuuntele
Lue foneettisesti
Sanakirja - Näytä sanakirja
 
LOL XD
voiks jokuu keksiii mun parhaalle ystävälle ihanan rakkaan runon niin saan sen tajuamaan et rakastan häntä paljo ( mut se on sitten tyttö ja rakastan häntä paljon kaveria ja parhaana ystävänä)
 

Yhteistyössä