Rv26 inhottavat vatsakivut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On tässä viimeiset pari päivää ollu tosi ikävää jomotusta lähinnä vatsan oikealla puolella ja koko alavatsalla. Ei oikeastaan oo huvittanu muuta kun makoilla, esimerkiksi pöntöltä nouseminen ja kumartuminen esimerkiksi kenkiä laittamaan ja riisuutuminen saa aikaan inhottavaa kipua. Kyljen kääntäminen sängyssäkin tuntuu äärimmäisen epämukavalta. Kipu alkoi vaan yhtenä aamuna herätessäni, olin nukkunut tuona yönä pitkästä aikaa oikealla kyljellä (kun yleensä herään vasemmalta). Paikallaan maatessa ei satu.

Onks nää nyt ihan normaaleja tuntemuksia? Ensimmäistä odotan. Mulla olis aika neuvolaan maanantaiksi, mutta pohdin tässä nyt jos oliskin syytä huolestua ennen sitä?
 
Mä uskon et normaalia. Mulla oli semmosii et alavatsalle oikeelle tuli semmost ihme kipua just esim kylkee kääntäes tai kumartues ja samaa kipua oli munasarjojen kohalla. Oli muutaman päivän joka päivästä sit kivut katos ja tuli sillon tällön.
 
vierailija
"Rautamyrkytyksessä on useita vaiheita.
Aluksi noin 30 minuutin – 5 tunnin aikana suun kautta ottamisen jälkeen voi esiintyä levottomuutta, vatsakipuja, pahoinvointia, oksentelua ja ripulia.
Ulosteet ovat tervan värisiä ja oksennus voi sisältää verta.
Sokki, metabolinen asidoosi ja kooma voivat kehittyä.

Tätä seuraa usein näennäisen paranemisen vaihe, joka voi kestää jopa 24 tuntia.
Ripuli, sokki ja asidoosi voivat tämän jälkeen ilmaantua uudelleen, ja kouristukset, Cheyne-Stokesin hengitys, keuhkoödeema sekä kooma voivat johtaa kuolemaan."

spc fimea obsidan- haulla lytyi tuo
 
Millaiset on sinun verenpaineet? Oikeanpuoleiseen kipuun on syytä suhtautua vakavasti, kyseessä voi olla esim. raskausmyrkytys. En haluaisi pelotella, mutta hakeudu heti huomenna neuvolaan.
 

Yhteistyössä