Saako pankista lainaa jos on ulosottovelkaa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei taida saada.
Pankkilaina edellyttää yleensä luottotietoja ja hyvää takaisinmaksukykyä ym.
Takuusäätiöltä voi saada ns.lainajärjestelyn tuohon tarkoitukseen.
 
nop
Voi olla eroa eri pnkkien välillä, mutta en usko, että saa. Itse yritin omasta pankistani (jossa jo vuosia asiakkaana ollut), ja minulla olisi ollut lainalle myös vakuus. En silti saanut. Mutta onnea sule yritykseen!

Takuusäätiö voi myöntää lainan ko tarkoitukseen.
 
nop
[QUOTE="vieras";29191198]Jos ei pysty maksamaan ulosottoon, nin miten pystyy maksamaan pankille???[/QUOTE]

Ulosottoon maksetaan enempi puolet muita maksuja (korkoja, kuluja jne.) kuin itse velkaa. Pankkilainassakin on toki korko, mutta ei muita lisäkuluja.
 
"vieras"
Ulosottoon maksetaan enempi puolet muita maksuja (korkoja, kuluja jne.) kuin itse velkaa. Pankkilainassakin on toki korko, mutta ei muita lisäkuluja.
Miksi ei sitten tullut mieleen maksaa alkuperäisiä laskuja, joista ei mennyt korkoja eikä kuluja??? Järjestelmä ei toimi kuten haluat kuvitella. Myöskin pankkien intresseissä on "kouluttaa" näitä hiukan heikomman maksuinnokkuuden omaavia, koska pankkien toiminta on perusteltaan kaupallista ja laskettu sen varaan, että lainat ja korot hoidetaan. Lisäksi siellä pelataan myös toisten eli tallettajien rahoilla, joista pankki on vastuussa.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Aina ei ymmärrä;29191220:
Miksi helvetissä sulle pitäisi antaa lainaa, kun et muutenkaan saa asioitas hoidettua. Toivottavasti ei saa !
Ei mulle tarvii antaa lainaa ja ihan hyvin olen asiani hoitanut. Mistä päättelet etten saa asioitani hoidettua?
 
aina ei ymmärrä
Päättelen sen siitä, kun kysyt asiaa :D Maksa laskut ajoissa, osta mihin on varaa ja pyri elämässä parempaan esim. kouluttautumalla paremmin palkattuun ammattiin, siis jos sinulla on ammatti? Työ ? Tuskin kuitenkaan kovin hyväpalkkainen olet tai sitten tosi leväperäinen ja siitä saa ja pitääkin ansaitusti maksaa.
 
"vieras"
Joku ääliö vielä luulee että kun kouluttautuu eri ammattiin elämä jotenkin paranisi. No voi se olla jos kouluttautuu vaikka lääkäriksi tai lakimiehksi. Muille on ihan sama kun töitä ei ole tarjolla. :D
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja aina ei ymmärrä;29191255:
Päättelen sen siitä, kun kysyt asiaa :D Maksa laskut ajoissa, osta mihin on varaa ja pyri elämässä parempaan esim. kouluttautumalla paremmin palkattuun ammattiin, siis jos sinulla on ammatti? Työ ? Tuskin kuitenkaan kovin hyväpalkkainen olet tai sitten tosi leväperäinen ja siitä saa ja pitääkin ansaitusti maksaa.
Kaikki laskut olen maksanut ajoissa. On ammatti, on työ. Palkka vaihtelee 2000-3000€/kk. Siskollakin on työ ja sitä just manailee kun menee ulosottoon eikä velat kuitenkaan paljoa lyhene. Pitääkö mun nyt sitten maksaa siskoni ulosottovelat? :O
 
nop
Kaikki laskut olen maksanut ajoissa. On ammatti, on työ. Palkka vaihtelee 2000-3000€/kk. Siskollakin on työ ja sitä just manailee kun menee ulosottoon eikä velat kuitenkaan paljoa lyhene. Pitääkö mun nyt sitten maksaa siskoni ulosottovelat? :O
Sillon, kun on työ ja säännölliset tulot, niin ensisijainen keino maksaa velat on palkan ulosmittaus. Siskolle terveisiä!
 
aina ei ymmärrä
Yleensäkin , jos menee matalapalkkaisiin töihin, niin hoitoalalla on aina töitä. Luulisin,että normaalisti elämällä silläkin palkalla pärjää...ei siis tarvitse olla lri tai juristi :)
 

Yhteistyössä