Saan heittää haaveet sairaanhoitajan opinnoista romukoppaan

  • Viestiketjun aloittaja Lähihoitajatar
  • Ensimmäinen viesti
Ketjun aloittajaaa
Voin lopettaa. Olin aika kriittinen tarinaasi kohtaan, koska kirjoitit siihen tyyliin, että on täysin muiden vika, että haaveesi ei toteudu.
Missään en ole väittänyt, että on muiden vika. Mä vain harmittelen sitä, että näyttää olevan tie pystyssä tuohon koulutukseen. On sun omassa päässä tuo, että syytän muita.

Ärsyttävää tuollainen oletusten tekeminen kun metsään meni aivan täysin.
 
Ketjun aloittajaaa
opiskele vanhustyön erikoisammattitutkinto, sen jälkeen ketään ei kiinnosta ne perus- ja suuntaavien opintojen arvosanat
Olinkin unohtanut tuon koulutuksen ja kävin katsomassa lähimmän oppilaitoksen tarjonnan aikuispuolella, mutta ei sitä enää ollut siellä. :( On kyllä ollut aiemmin, mutta en tiedä miksi ei ole enää.

Pitää katsoa vielä eräs toinen oppilaitos johon olisi ehkä mahdollista kulkea.
 
Ketjun aloittajaaa
Ennen oli kyllä paremmin aikuispuolen amk,kun kaikki kutsuttiin valintakokeisiin ja ei valittu edellisten opintojen arvosanojen mukaan.
Hakijoiden kannalta huono juttu, mutta oppilaitosten kannalta helpompaa. Ei tarvitse pitää soveltuvuuskokeita niin suurelle määrälle.

Eikä muuten kevään yhteishaussa kysytty missään kohtaa työkokemusta. Sitä mulla olisi ollut, mutta eipä kysytty!
 

Yhteistyössä