Saara Aalto & kihlattunsa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Mikä on kiivi?

  • Hedelmä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Vihreä, hedelmä

    Ääniä: 2 100,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
hmm en tarkottanut monisuhtiesuutta vaan on se mahdollisuus olemas. sä olit oikees et kun sen yhden löytää muut tuntuu vähän valjuilta. mut mä näkisin niin että se voi olla lisä tuelvaisuudessa ei tarpeellinen mut kuiteskii.
Niin joo toki, ja riippuu ihmisestäkin. Kyllähän jotkut saavat siitä ihan kivan lisän itselleen. Jotkut sitten eivät innostu ollenkaan.
 
vierailijaKO
Wow!

Ihan itku tulee kun on niin upeaa.

Saara Aallon poikkeuksellinen osaaminen oli ennakkoon tiedossa, vaikka konsertin alkupuolella olisin kaivannut hänen äänenkäyttöönsä kevyempää otetta. Tulkinnallisesti voimakkaammissa kappaleissa Aalto sen sijaan oli kuin kala vedessä ja viimeistään ranskalais- kappale Je suis malade´n tyrmäävä tulkinta asetti täysin uudet mittarit suomalaiselle viihdelaulamiselle.

Jopa käsittämättömän upea veto ilmensi ytimiin asti musikaalista osaamista, erittäin voimakasta tulkintatahtoa ja notkean monipuolista äänenkäyttöä, jollaista Suomessa tuskin keneltäkään muulta viihdelaulajalta irtoaa. Aalto on irti päästessään täysin pitelemätön lahjakkuus ja toivoa sopii että hänen osaamisensa löytää vertaisensa puitteet.

Ote oli kouvolansanomista KANSAINVÄLISIÄ VIIHDESÄVELMIÄ Kansainvälistä joulua!

Huikea veto tuo Chandelier X Factorissa!

Ja tässä on ihan tuore, miksi helvetissä noin lyhyeksi on jätetty? Voivoi 0:38sec ja toisilla täysbiisin mittanen?

 
9MM
siis ton pikku pätkän perusteella siinä alussa oli het tunetta mtu sitten kun alko muuttaa sitä ääntä tahdissa selalseks aaloilevkas nii nse meni ehkä yli yrittämiseks ja tunen hävis siinä kohtaa mun mielestä harmi kun ei koko biisiä ollu. satuin lukasemaan yhen jutun et sara tunti olleensa vähän hukas ja sit yks tyttö tuli ja sanoi et tuu mun ryhmään ja se oli sellanen hieno hetki ja liikuttava harmi et sitä joak teki noin laulua ei ees näytetty olelnkaa .
mut mitäs sanot mörkö ? ei okeen pystyny nukkuun
 

Yhteistyössä