Sairain pariskunta jonka tiedät?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedän suhteen jossa nainen on hullu ja väkivaltainen. Mies on kiltti ja nössö. Nainen uhkaa itsemurhalla jos mies meinaa lähteä, ovat olleet muutaman kerran pari kuukautta erossa ja sitten taas yhdessä kun nainen uhkaa vetää rauhottavia ja alkoholia sekaisin yms. Nainen on käyttäytynyt väkivaltaisesti miestään kohtaan ja valittaa joka asiasta. Miehen vastuulla on koti ja lapset, nainen ei tee muuta kuin istuu tietokoneella ja alkoholin maistuu reippaasti. Niin ja nainen on myös äärimmäisen mustasukkainen, mies ei saa mennä mihinkään ilman lupaa ja nainen ajelee autollaan miehen kaverien kämppien ohi että onko miehen auto siellä mihin sanoi menevänsä. Että semmosta.
 
vierailija
En mä tosta väkivallasta, mutta tiedän pari pariskuntaa joissa äiti tekee ruoat, siivoaa, pesee pyykit, hoitaa lapset ja käy vielä töissä. Ukko käy töissä ja harrastaa, ei osaa edes imuria pidellä saati ruokaa tehä. Kuinka avuttomia ukkoja. Oikeita vasemmankäden peukaloita. Ihan hullua tommonen!
 
vierailija
Mua sylettää aina sellaiset parit, joissa toinen osapuoli istuu vuodesta toiseen kotona tekemättä mitään vailla mitään aikomustakaan tehdä mitään ja toinen joutuu käymään töissä ja mahdollisesti vielä hoitamaan kodinkin.
 
vierailija
Näitä en tunne, mutta olen seurannut kun he vievät lastaan päiväkotiin. Nainen on hiljainen, totinen, harmaa, järkyttävän laiha (todellakin anorektisen laiha), lannistuneen ja pelokkaan oloinen. Mies on urheilullinen, komea, ruskettunut, eläväinen, itsevarma, hymyilevä, kuin jokin puolijumala elämänsä kunnossa. Lapsi on kalpea, harmaa, hiljainen ja aneeminen.
Ei kauhean suurta mielikuvitusta tarvitse siihen, kun miettii kotioloja ja sitä, kuka (ketkä) ovat alistetussa asemassa.
 
vierailija
Mua sylettää aina sellaiset parit, joissa toinen osapuoli istuu toiseen kotona tekemättä mitään vailla mitään aikomustakaan tehdä mitään ja toinen joutuu käymään töissä ja mahdollisesti vielä hoitamaan kodinkin.
Mistä tiedät että toinen _joutuu_? Joissain tapauksissa tämä on yhteinen päätös.

Mutta itse pidän sairaana parisuhdetta, jossa toinen osapuoli on vähäpätöisempi kuin toinen ja molemmat tietävät sen. Oli kyse väkivallasta, rahasta tai ihan vain mielipiteistä.
 
vierailija
Mua sylettää aina sellaiset parit, joissa toinen osapuoli istuu vuodesta toiseen kotona tekemättä mitään vailla mitään aikomustakaan tehdä mitään ja toinen joutuu käymään töissä ja mahdollisesti vielä hoitamaan kodinkin.
Joissakin perheissä oikeasti halutaan, että se toinen on vain kotona. Vieläkin löytyy niitä miehiä (ja naisia), joiden mielestä naisen ei kuulu käydä kodinulkopuolella töissä. Mikäli tämä järjestely sopii molemmille niin sehän on vain heidän asiansa.
On myös pariskuntia, joista toinen ei kykene syystä tai toisesta käymään töissä ja tekemään yhtä paljon kotitöitä. Eikä niistä syistä aina haluta kuulutella kaikille. Voi olla että tökkii fyysisesti tai sitten henkisesti, mutta periaatteessa sinä et välttämättä tiedä mistä oikeasti on kyse.
Toki on niitäkin pariskuntia, joissa toinen joutuu raatamaan enemmän kuin toinen epäreilulla asettelulla, jossa henkisesti vahvempi on tehnyt toisesta juoksupoikansa tai kotiorjansa. Mutta kuitenkin, aina ei voi tuomita, jos ei voi olla varma mikä tilanteeseen on johtanut ja kärsiikö tilanteesta toinen vai onko kaikki parisuhteessa olevien mielestä järjestetty niin hyvin kuin voi.
 
vierailija
Tämä nyt ei ole oikeasti sairain (sairaimmathan menevät siihen kategoriaan, jossa poliisillakin on usein asiaa ja sairaalareissua pukkaa), mutta yksi mielestäni aika onneton pariskunta. Ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta, asuvat avoliitossa, ei lapsia. Nainen mäkättää miehelleen ihan koko ajan. Mies ei osaa mitään, on niin avuton jne. Kuitenkin miehen pitää tehdä ihan kaikki ja nainen komentelee koko ajan "tee sitä, tee tätä". Miehen pitää jopa käydä autolla viemässä nainen varta vasten töihin, vaikka naisen työpaikka on 100 metrin päässä asunnosta (ja kelikin on monesti ollut mitä mainioin ja mies esimerkiksi kaverinsa kanssa kahvilla. Täytyy lähetä kuitenkin viemään emäntä työpaikalle, kun ei se voi kävellä tuota hurjaa matkaa millään). Itse en ole halunnut enää viettää aikaa heidän kanssaan yhdessä, kun en kestä kuunnella sitä naisen jatkuvaa nokkimista. No mutta toisaalta, itse olen törmännyt netin ihmeellisessä maailmassa miehen tekemään treffi-ilmoitukseen, jossa hän ihan oman kuvansa kanssa on etsinyt uutta seuraa. Ei ilmeisesti ole munia lähteä suhteesta, ennen kuin olisi joku uusi tiedossa. On kai baarissakin yrittänyt iskeä muita naisia. Mahtaa näillä olla vähemmän onnellinen tulevaisuus tiedossa, jos eivät ymmärrä erota ja erehtyvät vielä lapsiakin tekemään.
 
vierailija
Tämä nyt ei ole oikeasti sairain (sairaimmathan menevät siihen kategoriaan, jossa poliisillakin on usein asiaa ja sairaalareissua pukkaa), mutta yksi mielestäni aika onneton pariskunta. Ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta, asuvat avoliitossa, ei lapsia. Nainen mäkättää miehelleen ihan koko ajan. Mies ei osaa mitään, on niin avuton jne. Kuitenkin miehen pitää tehdä ihan kaikki ja nainen komentelee koko ajan "tee sitä, tee tätä". Miehen pitää jopa käydä autolla viemässä nainen varta vasten töihin, vaikka naisen työpaikka on 100 metrin päässä asunnosta (ja kelikin on monesti ollut mitä mainioin ja mies esimerkiksi kaverinsa kanssa kahvilla. Täytyy lähetä kuitenkin viemään emäntä työpaikalle, kun ei se voi kävellä tuota hurjaa matkaa millään). Itse en ole halunnut enää viettää aikaa heidän kanssaan yhdessä, kun en kestä kuunnella sitä naisen jatkuvaa nokkimista. No mutta toisaalta, itse olen törmännyt netin ihmeellisessä maailmassa miehen tekemään treffi-ilmoitukseen, jossa hän ihan oman kuvansa kanssa on etsinyt uutta seuraa. Ei ilmeisesti ole munia lähteä suhteesta, ennen kuin olisi joku uusi tiedossa. On kai baarissakin yrittänyt iskeä muita naisia. Mahtaa näillä olla vähemmän onnellinen tulevaisuus tiedossa, jos eivät ymmärrä erota ja erehtyvät vielä lapsiakin tekemään.
Ihan kuin puhuisit mun appivanhemmista!
 
vierailija
En tunne henkilökohtaisesti, mutta samalla paikkakunnalla asuu pariskunta, jossa nainen on miehen entinen epävirallinen tytärpuoli. Mies olis siis yhdessä naisen äidin kanssa muutaman vuoden, lemppasi äidin kun tytär oli noin 18 ja alkoi seurustella tytön kanssa.
 

Yhteistyössä