Salkkareista taas

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
noilla ei ole poliisissa muita tutkijoita ku toi Linda, joka tottakai ja ilman muuta aina kuulustelee omia tuttuja naapureitaan :ROFLMAO: ja aina ku joku pidätetään, oli se sit vaikka Kari Taalasmaa, niin kukas muukaan sen pidätyksen suorittaa kuin Linda :D
 
vierailija
Ot, mut tajusko joku sen lopun tänään? Miks siinä näytettiin näytettiin se hautakohta? Ja mikä siinä on nyt jujuna, sillä miks niiden olis järkeä näyttää jo Larin kohtalo... Et joo Lari kuolee ja se haudtaan viiden viikon päästä... Ööö... So? Eli jäi mietityttämään, että onko se haudattu tyyppi sittenkään Lari?
 
vierailija
Ot, mut tajusko joku sen lopun tänään? Miks siinä näytettiin näytettiin se hautakohta? Ja mikä siinä on nyt jujuna, sillä miks niiden olis järkeä näyttää jo Larin kohtalo... Et joo Lari kuolee ja se haudtaan viiden viikon päästä... Ööö... So? Eli jäi mietityttämään, että onko se haudattu tyyppi sittenkään Lari?
Veikkaan että Laria ei salkkareissa vähään aikaan nähdä, eikä siitä myöskään puhuta silleen, että Larin kohtalo selviäisi. Sitten joskus jos ne haluu Larin takas sarjaan niin se voi vaan pamahtaa taas paikalle ja sit voi kaikki olla silleen että "ei Lari kuollukkaan".

Mua ei häiritse se, että salkkareissa on samat lääkärit ja sama asianajaja ja samat kahvilat ja samat henkilöt muutenkin aina, mut mua ärsyttää että jatkuvasti siellä tulee noita kidnappauksia ja katoamisia ja ampumisia yms. Koska se on jo niin epärealistista että yks naapurusto tuntee jokainen monta henkilöä jotka on kidnapattu tai monta henkilöä jota on ammuttu. :D Vois keksii välillä jotain uutta draamaa tohonkin ohjelmaan.
 
vierailija
Tais tänään selvitä se hautakohta... :whistle: Mä heitän villin arvauksen, että se on Eliaksen hauta. Koska se sanoi, että se on hän jonka pitäs maata siinä letkuissa... Eli jatko vois mennä esim. näin; Lari selviää hengissä, mutta vaipuu koomaan. Elias potee syyllisyyttä Larin tilanteesta ja joko tappaa ittensä (koska luulee, ettei Lari ikinä herää) tai ratkee ryyppäämään ja kuolee sen seurauksena jonkun onnettomuuden tms. kautta. Ja se mies, joka sen ruusun laittaa on Lari, joka sitten kuitenkin herää siitä koomasta Eliaksen kuoleman jälkeen. Ja sit Lari ja Kalle taas palaa yhteen ja...

Joo, en ota mitenkään tosissaan, mut tää on vaan niin hauskaa joskus arvailla, että meneekö yhtään sinne päin, mitä itse ajattelis mahdollisesti tapahtuvan... :ROFLMAO: Tai onko se niin ennalta arvattava sarja, mitä itse kuvittelee.
 

Yhteistyössä