Salkkarit ja Iljan katoamien

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse asiassa tajusin just, että Liisa on sieppaaja. Sehän oli raskaana ja sai keskenmenon koska Sanni vei Lissun sinne haudalle. Lissu varmaan nyt on sitten sitä mieltä, että Ilja kuuluu hänelle korvaukseksi kaikesta. Sen takia ei tunnu välittävän Iljan kohtalosta, kun Ismokin on moneen otteeseen sanonut että voisit edes vähän surra Iljaa. Plus ne hanskat, niitähän näytetään kokoajan -ja Lissuhan unohti samanlaiset hanskat silloin Akin autoon.

Mä alan olla ihan varma, että sieppaaja on Lissu.
 
vierailija
Itse asiassa tajusin just, että Liisa on sieppaaja. Sehän oli raskaana ja sai keskenmenon koska Sanni vei Lissun sinne haudalle. Lissu varmaan nyt on sitten sitä mieltä, että Ilja kuuluu hänelle korvaukseksi kaikesta. Sen takia ei tunnu välittävän Iljan kohtalosta, kun Ismokin on moneen otteeseen sanonut että voisit edes vähän surra Iljaa. Plus ne hanskat, niitähän näytetään kokoajan -ja Lissuhan unohti samanlaiset hanskat silloin Akin autoon.

Mä alan olla ihan varma, että sieppaaja on Lissu.
Jaa, juu. Mä unohdin koko Lissun jo. Mut missä ihmeessä se sitä pitää, kun eikös se asu vielä Kallen luona ja kuka sen kans aina on, kun se on töissä ja heilastelee Akin kans...
 
vierailija
Jaa, juu. Mä unohdin koko Lissun jo. Mut missä ihmeessä se sitä pitää, kun eikös se asu vielä Kallen luona ja kuka sen kans aina on, kun se on töissä ja heilastelee Akin kans...
Missä asunnossa se salahuone oli? Tai voihan olla, että Lissulla on joku ihan oma asunto jossain ja on palkannut sinne hoitajan siksi aikaa kun ei itse ole paikalla. Lissua ei ole paljoakaan enää näytetty Kallen luona tai Akinkaan kanssa, ehkä siis tarkoittaa sitä että on Iljan kanssa?

Jossain joku kyseli, että oliko sama lammaslelu Iljan sängyssä, kuin mikä oli Ismolla kun suri Lissun keskenmenoa.. tässä taas uus vihje siihen suuntaan, että Lissu ois kaappaaja. Mä uskon vahvasti siihen, että käsikirjoitukseen on ripoteltu pitkin matkaa pieniä vihjeitä, jotka osoittaa kaappaajaan. Lissun osallisuus tuntuu olevan hetki hetkeltä vaan varmempi.
 
vierailija
Jumantsukka, sähän varsinainen salapoliisi olet.... :LOL: Mä muuten oo homannu ollenkaan noita pehmoja sun muita vinkkejä... Ja taas kattoo tulevia jaksoja uusin silmin... :D Hmmm.... Mutta jos se on kidnapannu Iljan Liisan traumojen takia, niin sehän varmaan tarkottaa sitä, että se elää vieläkin jossain määrin Liisana. Eli se "harha" tai muistinmenetys ei täysin "parantunutkaan" sen km:n myötä...

:giggle:
 
vierailija
Jumantsukka, sähän varsinainen salapoliisi olet.... :LOL: Mä muuten oo homannu ollenkaan noita pehmoja sun muita vinkkejä... Ja taas kattoo tulevia jaksoja uusin silmin... :D Hmmm.... Mutta jos se on kidnapannu Iljan Liisan traumojen takia, niin sehän varmaan tarkottaa sitä, että se elää vieläkin jossain määrin Liisana. Eli se "harha" tai muistinmenetys ei täysin "parantunutkaan" sen km:n myötä...

:giggle:
Joo, näin mäkin ajattelen ettei Lissu sittenkään ole oma itsensä vielä. Olihan se sairaanakin menossa töihin, joten voihan se siellä käydä vaikka oiskin sekaisin. Voi olla, ettei se edes muista että Sanni on oikeasti hänen tyttärensä, joten kaunan kantaminen on vieläkin helpompaa. Ajattelee, että on Sannille ihan oikein että vei siltä Iljan. Esittää olevansa ok, vaikka ei olekaan. Siksi varmaan ihastui Akiinkin, jos kerran kuvittelee edelleen olevansa joku parikymppinen hempukka.
 

Yhteistyössä