Samsung galaxy s3 mini. Kokemuksia? Entä lumia 820?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Liikkeessä tänään puhuivat luurin puolesta paljon hyvää. Ja sanoivat ettei ongelmia ole ollut.
Onko kellään kokemusta? Suositteletko?
Ja nyt esitän ehkä typeristäkin typerimmän kysymyksen mutta saano tuon kyseisen puhelimen netin liitettyä ipadiin? Mulla nykyään nokia ja sen saa sillä joikuspotill tähän padiin.


Entä tuo lumia? Lumia menis mulla tuon samsungin edelle hvän kameransa vuoksi. Lumiassa siis 8,7 megapikseliä ja samsungissa vain 5.
Tottuuko isoon kokoon miten nopeasti?

Nykyinen luuri nokia700 ja muuten aivan loistava puhelin mutt näyttö turhN pieni.
 
dah
Lumia 820 on mulla, todella tyytyväinen olen. Helppokäyttöinen, toimiva sekä hyvin integroitu työkäyttöön. Tuosta Sampasta ei ole kokemusta. Molemmista pystyy jakamaan netin muille laitteille ts. käyttämään langattomana tukiasemana, myös iPadille.
 
"blondi"
[QUOTE="Vieras";28360069]Liikkeessä tänään puhuivat luurin puolesta paljon hyvää. Ja sanoivat ettei ongelmia ole ollut.
Onko kellään kokemusta? Suositteletko?
Ja nyt esitän ehkä typeristäkin typerimmän kysymyksen mutta saano tuon kyseisen puhelimen netin liitettyä ipadiin? Mulla nykyään nokia ja sen saa sillä joikuspotill tähän padiin.


Entä tuo lumia? Lumia menis mulla tuon samsungin edelle hvän kameransa vuoksi. Lumiassa siis 8,7 megapikseliä ja samsungissa vain 5.
Tottuuko isoon kokoon miten nopeasti?

Nykyinen luuri nokia700 ja muuten aivan loistava puhelin mutt näyttö turhN pieni.[/QUOTE]
Siten nopeasti en ole tottunut, kun 8,7 megapikseliä ei mahdu mun käsilaukuun.
 
"elfie"
Meillä on 6 v pojalla samsung S3 mini ja on ominaisuuksiensa puolesta loistava puhelin. Saimme sen räätälöityä juuri sopivin sovelluksin hänelle sopivaksi. Itselläni on Samsung S3, josta kaikki tämä sai alkunsa.
 
fidelis
[QUOTE="elfie";28360437]Meillä on 6 v pojalla samsung S3 mini ja on ominaisuuksiensa puolesta loistava puhelin. Saimme sen räätälöityä juuri sopivin sovelluksin hänelle sopivaksi. Itselläni on Samsung S3, josta kaikki tämä sai alkunsa.[/QUOTE]

Romanttista, kuinka poikanne sai alkunsa Samsung S3:sta !
 
Mulla ja miehellä on lumia 820 ja tyytyväisiä ollaan.
Hyvä puhelin, ainut vika on vaan akun lyhyt kesto.
 
"Jokke"
Megapiksel on s3 minissä 5 megapikseliä. Itselläni on lumia jossa on 8 megapikselin kamera ja täyttä sontaa. Ottaa paskan laatuisia kuvia. Kaikki sanoo että Samsung galaxy s3 minissä on parempi kamera ja ottaa kuulemma loistavia kuvia.
 

Yhteistyössä