sato jäi saamatta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meinaa itku tulla :'( "Pieni tupa ja perunamaa" toive on käynyt toteen..melkein. Peltoalue jossa pottuja kasvatan on jaettu kahteen osaan. Alueeseen jossa lannotteena toimii ainoastaan hevon pee ja toisessa on lisänä agrian perunalannoite.
Hevonpee alueelta myyrät ovat vieneet lähes kaiken. Yksi varsi näkyy siellä täällä. Toisella alueella varret kehittelevät kukan nuppuja mutta maan alla ei vain tapahdu mitään. Ainoastaan peukalonpään kokoisia perunoita löytyy. :(
 
Mun mansikat kypsyy vain puolikypsiksi ja sitten ne mätänee. Pari kypsyi kunnolla, mutta mustarastaat kävi niitä nokkimassa, joten heitin nekin pois. Ainoastaan metsämansikka-amppelissa tulee syötäviä mansikoita.

Ai niin, mulla on myös kaksi karviaispensasta, joihin tuli yhteensä 3 karviaista. Ovat kyllä nuoria vielä, joten en vielä vaivu epätoivoon. Mustaherukat tuottaa sitten kaikkien noiden edestä..
 
vierailija
Mää en ole perunaa laittanu sen jälkeen kun myyrä oli käyny tyhjentää jokaikisen perunan koko viljelypalstan alueelta............!

Meilläkin mustaviinimarjoja on tosi paljon.
Mansikat ampellissa homehtuu, vaikka ovatkin katoksessa, mustikkaa ja metsämansikkaa on pihapiirissä.

Nyt istun mettässä evästauolla. Kaks tuntia takana kun oon kanttarelleja etsiny - siis niitä mitä kaikki väittää olevan metsät pullollaan.
Olen yhden (1!!) kanttarellin löytäny P R K L
 
Mää en ole perunaa laittanu sen jälkeen kun myyrä oli käyny tyhjentää jokaikisen perunan koko viljelypalstan alueelta............!

Meilläkin mustaviinimarjoja on tosi paljon.
Mansikat ampellissa homehtuu, vaikka ovatkin katoksessa, mustikkaa ja metsämansikkaa on pihapiirissä.

Nyt istun mettässä evästauolla. Kaks tuntia takana kun oon kanttarelleja etsiny - siis niitä mitä kaikki väittää olevan metsät pullollaan.
Olen yhden (1!!) kanttarellin löytäny P R K L
etsivä löytää :LOL:. en kyl itekään ole ainuttakaan nähnyt.
 

Yhteistyössä