Satuhäät 2013!!! Kommenttia tänne!!

  • Viestiketjun aloittaja "dodii"
  • Ensimmäinen viesti
"hei"
Näkeekö tuon vielä jostain, kun en kerennyt katsomaan? Kun Vartooja kuulemma oli siellä ja kiinnostaisi nähdä laulaako hän kenties...Terveisiä tutulta ex-mustalta ;)
 
"vieras"
[QUOTE="dodii";27834810]Mitä mieltä parista?
Tietääkö joku onko ne vielä yhdessä?[/QUOTE]

näitä ohjelmia! koska minä en mene naimisiin noin! Siis en koskaan! kysele sitten kun olen vanhainkodissa!
 
"a.p"
Itse ollut jo yli 13 vuotta naimisissa ja hääohjelmat ovat edelleen suosikkeja!
Parisuhteissa on ylä ja alamäkiä, mutta niin ku tuossaki jaksossa pappi sanoi siitä tosi hyvin!

Mun mielestä ainaki tämä avausjakso uudella kaudelle, oli paremmin tehty kuin jotkut viime vuoden jaksot.
 
"akka"
Saas nähdä kauanko liitto kestää ja taas uusi mukula. Kuinkahan monen miehen kanssa sillä morsiamella jo niitä oli kun mainittiin että lapset edellisistä suhteista.Ei hyvältä näytä.
 
"vieras"
[QUOTE="akka";27836800]Saas nähdä kauanko liitto kestää ja taas uusi mukula. Kuinkahan monen miehen kanssa sillä morsiamella jo niitä oli kun mainittiin että lapset edellisistä suhteista.Ei hyvältä näytä.[/QUOTE]

veikkaus et isoimmat kolme lasta yhdestä suhteesta, nurin jonkun muun kanssa ja lapsi isällään ollut häiden ajan. Vaikka mitä väliä, eihän se tänne kuulu. Nätti nainen joten varmasti ottajia on ollut...
 
[QUOTE="hei";27835231]Näkeekö tuon vielä jostain, kun en kerennyt katsomaan? Kun Vartooja kuulemma oli siellä ja kiinnostaisi nähdä laulaako hän kenties...Terveisiä tutulta ex-mustalta ;)[/QUOTE]

:wave: Kylhän mie siellä lauloin, mutta ei sitä näytetty :) Veikkaisin että kyseessä teostolliset asiat...
 

Yhteistyössä