Satuhäät 2013!!! Kommenttia tänne!!

  • Viestiketjun aloittaja "dodii"
  • Ensimmäinen viesti
"Titti"
Ihanat häät ja ihana pariskunta! Ei kyllä tippaakaan juntteja vaan ihanan tavallisia ihmisiä :) Ja ihanaahan se on, että löytää onnen ja rakkauden, vaikka aikaisemmat suhteet mennytkin karille. Ei voi kun olla onnellinen heidän puolesta!

Kaikkea hyvää tälle parille!
 
Oikein ihastuttava pari, tuli hymy huulille kun katsoi. Vaikuttivat aidosti rakatuneilta ja uskon että liitto kantaa. Kaikkea hyvää heidän elämäänsä ja kiitokset Satuhäiden tekijöille että olivat löytäneet tällaisen parin ensimmäiseen jaksoon!
 
  • Tykkää
Reactions: vartooja
yhhoo
Monelle yksinhuoltaja äidille hyvä esimerkki, kun on rehellinen ja kertoo avoimesti omista lapsistaan ja itse avoimin mielein tutustuu ihmisiin niin varmasti kohdalle osuu mies joka osaa ottaa koko perheen huomioon. Ja mitä tällä parilla on mitä ei "normaaleissa" parisuhteissa ole on YHTEINEN aika koska lapsethan ovat joskus myös isiensä louna :) Toivottavasti :)
Ihana jakso ettei siinä ollut mitää "piilovittuilua" eikä lapsia kuvattu liikaa vaan pääosassa oli pari :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Kuinkahan pitkään tuo liitto kestää, ei varmaan vuottakaan:( Liian ressukka mies , pillittää kuin pikkutytöt, hah:D Tossun alla ja tiukasti. Kohta eukko paksuna ja taas mennään, moneskohan isä lapsille onkaan tämä miekkonen? Taitaa olla kaikki lapset eri miehelle?
 
Susanna Tuovinen
...kiittämään positiivisesta palautteesta niitä keltä sitä on tullut, KIITOS. kävin myös vauvan palstalla mutta siellä ei taideta uskoa että se todella olen minä eli maanantain jakson morsian :) no todettava vain että uskokoon ken tahtoo.

Lapseni on kahdesta aikasemmasta suhteesta. kolme vanhinta ekalle aviomiehelle ja nuorin suhteesta ennen Raunoa.
Niile jotka epäilevät liiton kestämistä joudun tuottamaan pettymyksen, hyvin pien tulee ensimmäinen hääpäivämme ja olemme edelleen hyvin onnellisia ja vauvakin syntyy pian...
Joskus elämä heittelee ja liitot ei kestä, niin on minulle valitettavasti käynyt aijemmin...toivottavasti kaikilla jotka asiaa spekuloi on onnelliset ja kestävät liitot tädellisen elämän kera, sehän on vain hienoa.
Nyt toivon että liittoni kestää ja saan pötkähtää viimeisen kerran hautaan tämän miehen viereen vanhana mummelina...kukaan ei pysty sanoa oman liittonsa eikä minun liittoni kestävyydestä sen enempää kun kukaan ei meistä kristallipalloa omista, täytyy vain toivoa meille kaikille rakastuneille pitkä elämän kestävä liitto <3 kiitos ja kaikkea hyvää kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: vartooja
"vieras"
...kiittämään positiivisesta palautteesta niitä keltä sitä on tullut, KIITOS. kävin myös vauvan palstalla mutta siellä ei taideta uskoa että se todella olen minä eli maanantain jakson morsian :) no todettava vain että uskokoon ken tahtoo.

Lapseni on kahdesta aikasemmasta suhteesta. kolme vanhinta ekalle aviomiehelle ja nuorin suhteesta ennen Raunoa.
Niile jotka epäilevät liiton kestämistä joudun tuottamaan pettymyksen, hyvin pien tulee ensimmäinen hääpäivämme ja olemme edelleen hyvin onnellisia ja vauvakin syntyy pian...
Joskus elämä heittelee ja liitot ei kestä, niin on minulle valitettavasti käynyt aijemmin...toivottavasti kaikilla jotka asiaa spekuloi on onnelliset ja kestävät liitot tädellisen elämän kera, sehän on vain hienoa.
Nyt toivon että liittoni kestää ja saan pötkähtää viimeisen kerran hautaan tämän miehen viereen vanhana mummelina...kukaan ei pysty sanoa oman liittonsa eikä minun liittoni kestävyydestä sen enempää kun kukaan ei meistä kristallipalloa omista, täytyy vain toivoa meille kaikille rakastuneille pitkä elämän kestävä liitto <3 kiitos ja kaikkea hyvää kaikille :)
En katsonut jaksoa, mutta ihanan kuvan teistä sai ohjelman tekstistä ja tämän palstankin kommenteista. Ihanalta parilta vaikutatte :) Tuhannesti onnea teille ja hyvää jatkoa :)
T: Neljän lapsen äiti
 
Susanna Tuovinen
[QUOTE="vieras";27848036]En katsonut jaksoa, mutta ihanan kuvan teistä sai ohjelman tekstistä ja tämän palstankin kommenteista. Ihanalta parilta vaikutatte :) Tuhannesti onnea teille ja hyvää jatkoa :)
T: Neljän lapsen äiti[/QUOTE]

...niin sen vielä näkee yle areenasta.
 

Yhteistyössä