SATUHÄÄT alkoi!!

  • Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti
Siis tollasia mielipiteitä ei fiksut ihmiset vaan sano ääneen (saatika julkisesti), vaikka niin ajattelisivatkin. Antaa aika yksinkertaisen kuvan lausujastaan.
Minun käsittääkseni myös juurikin uskovaiset ovat ko. mieltä homoista. "Hyväksyn" sen uskovaisilta. Tai paremminkin ymmärrän että niin heille on opetettu.

Yleisesti ottaen en hyväksy rasistisia mielipiteitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nolot häät;25667047:
Onhan se myös hupaisaa miettiä, että millä rahalla näin köyhän perheen äiti kustantaa koiranäyttelyitä... :) Kehui käyneensä parhaimmillaan 55 näyttelyä vuodessa (yksi näyttelyilmoittautuminen on n. 40€ ja matkat päälle).
Hänhän puhui nimenomaan että aikanaan parhaimmillaan tuon verran. Tai niin mä ainakin sen kuulin/käsitin.
 
"just"
Alkuperäinen kirjoittaja nolot häät;25667174:
Ja silloin aikanaankin ne 55 koiranäyttelyä on varmaan ihan palkkatyöllä maksettu? :D

Tällekin vuodelle on jo 20 näyttelyä suunnitteilla ;) Mikäs siinä, sossun rahoilla?
Jos on oikeutettu saamaan sossusta rahaa niin ei sitä ole rajoitettu, että mihin se pitää käyttää. Parempi koiranäyttelyihin kuin vaikka viinaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Vanna
No siinähän mietit. Jos perheen isä on töissä niin tuskin kovin kummoisesti saavat "niitä vitun yhteiskunnan rahoja"
Mäki saan enemmän, olen kato kyllä duunissa mut sairaslomalla leikkauksen takia sekä yh. Ei siis "miestä elättämässä".


Alkuperäinen kirjoittaja nolot häät;25667174:
Ja silloin aikanaankin ne 55 koiranäyttelyä on varmaan ihan palkkatyöllä maksettu? :D

Tällekin vuodelle on jo 20 näyttelyä suunnitteilla ;) Mikäs siinä, sossun rahoilla?
 
mother too
Alla olevan luettuani ei voi kuin ihmetellä, että miksi pitää kiirehtiä uusien lapsien tekoon, heti kun pääsee psyk.hoidosta pois? :( Ja jos tällaisia todistuksia julkaisee netissä ja tyrkyttäytyy tv-ohjelmiin, on kritiikki kestettävä.

Ensimmäisen lapseni sain 22-vuotiaana (-99). Senkin jälkeen juominen jatkui melkoisen vilkkaana. Seuraava tyttöni syntyi kun olin 26-vuotiaana (-03). Ja muutaman ajan jaksoin panostaa lapsiin, mutta sitten taas alkoi juhliminen kiinnostamaan lähes joka viikonloppu. vasta 31- vuotiaana (-08) minulla todettiin kaksisuuntainenmielialahäiriö joka ilmeisesti alkanut jo 16-vuotiaana. Viina maistui tuolloin helmikuusta -08 lähtien niin että ei oikeastaan selvää päivää ollut ja tytöt otettiin minulta pois ja lopulta tehtiin huostaanotto. 2008 oli myös muutenkin suurten muutosten vuosi.

Kesällä-08 minulla oli pieni hoitojakso Auroran psykiatrisessa sairaalassa. Hoitojakson jälkeen tulin suunnitellusti melkein heti raskaaksi ja kiitän siitä Jumalaa vieläkin joka ainut päivä. Muutimme Porvooseen elokuussa-08 ja nuorempi tyttöni pääsi silloin kotiin. Menimme naimisiin tammikuussa-09. Ne olivat mukavat ja pienet häät ja molemmat tytötkin saivat olla paikalla. Poikamme syntyi 6.4.2009, samana päivänä kuin Isänsä. Tyttö otettiin uudelleen huostaan maaliskuussa-09, syystä jota emme ymmärrä. Se oli taas shokki, mutta onneksi usko ja mieheni tuki auttoi jaksamaan eteenpäin. Heinäkuussa -09 olin uudelleen raskaana, mutta tätä lasta Jumala ei ollut tarkoittanut meille (oli kohdunulkopuolinen). Syyskuussa -09 olin jälleen raskaana ja kiitän ja ylistän Herraa tästä ihmeestä. Tietysti mikään ei ole vielä varmaa, vain Jumala tietää syntyykö tämä lapsi vai ei! Seurakunnissa olen päässyt käymään ja sieltä olen jopa saanut ystäviäkin ja seurakunta on paikka missä saa tuntea että oikeasti välitetään vaikka aluksi oli vaikea luottaa edes uskoviin.
 
Huhhuijaa
[QUOTE="tiimarinvihko";25660754]Niin että meinaat, että lastensuojelu kuitenkin antaa niiden kamapäissään hoidella näitä yhteisiä lapsia? Ehkä kyse on siitä että lapset ovat olleet sijoituksessa pitkään ja se ei ole yksinkertainen juttu ruveta repimään lapsia perheestään eli sijaisperheestä, johon lapsi on kiintynyt ja jossa lapsi on kasvanut.[/QUOTE]


No eikös se ole sitten TODELLA itsekästä koittaa saada niitä lapsia sieltä sijaisperheestä johon ovat kiintyneet. Tätä vanhinta tytärtähän äiti sanoi näkevänsä kerran kuussa. Ja jos on vielä ollut vuosia hyvässä perheessä niin miksi pitäisi lähes tuntemattomille antaa. EN kertakaikkiaan ymmärrä aina biologisten vanhempien oikeuksia, mielestäni lasten oikeudet ovat tärkeämmät. Siinä vaiheessa kun on vielä pelastettavaa niin kannattaa toimia, eikä herätä vasta sitten kun lapsilla on vuosien kierre sijaisperheessä, biologisen vanhemman luona jne. eikä lapsi tiedä mihin kuuluu ja kehen voi luottaa. Että minä näin lähinnä tämän perheen aikuiset itsekkäinä sen takia.

Ja sitten yksi mitä ihmettelin: Mistä noin kauheat puvut oli tytöille hommattu??? Aivan järkyttävät. Oikein kävi sääliksi isompaa tyttöä varsinkin!
 
homo veronmaksaja
Voi video, tällaseen paskaan menee veronmaksajien rahat! Nämä on sitten niitä "normaaleja ja kivoja ihmisiä" -rikollisia, vastuuttomia piripäitä! Joku muu kasvattaa entisen elämän lapset ja maksaa niiden terapiat, sossu maksaa elämisen ja Tallinnnan reissut. Eikö sieltä lipsahtanut, että oltiin hiljattain käyty etelän lomallakin; millä hiton rahoilla?! Ite teen töitä niska limassa eikä ole varaa ulkomaanmatkoihin, vaikka lapsiakin on vain yksi!
 
Huhhuijaa
Multa meni ohi, siis oliko nää ihmiset edes jossain töissä? Ja miksi se nuorempi äidin tyttäristä oli otettu uudelleen huostaan? Kyllä tässä perheessä mättäs mun mielestä monikin asia. Semmoiset "pienemmätkin" jutut pisti silmään kuin 2,5 vuotias joi MEHUA TUTTIPULLOSTA ja pienempi joi maitoa selällään pinnasängyssä! Ei olleet edes kovin perillä näistä asioista, varmaan tekevät vain niin kuin helpointa on!
 
"essi"
Kyllä aika selväksi siinä mun mielsestä tuli, ettei kumpikaan mitään säännöllistä palkkaa saanut.
Mietin kanssa, kuinka voi olla rahaa matkusteluun ja näyttelyihin.
Ja oikeesti ovat ilm Toukokuussa 2008 alkaneet hengaamaan, kaksi ei kuivilla olevaa.
Ja eka yhteinen lapsi jo vajaan vuoden kuluttua, vaikka tosiaan just vasta sairaalasta (toinen ilm vankilasta) päässyt.
Kyllä siinä ihan oikeesti ois pitänyt kummankin yksilönä hoitaa itsensä kuntoon, ennen kun sotkeudutaan suhteisiin ja tehtaillaan lapsia.
Ja jotenkin mulla karahti korvaan sen naisen lausahdus, että toivottavasti ei juo enää.
Noin sanottuna se mun mielestä jättää senkin vaihtoehdon käytettäväksi.
 
nolot häät
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25667220:
No siinähän mietit. Jos perheen isä on töissä niin tuskin kovin kummoisesti saavat "niitä vitun yhteiskunnan rahoja"
Mäki saan enemmän, olen kato kyllä duunissa mut sairaslomalla leikkauksen takia sekä yh. Ei siis "miestä elättämässä".
Ei taida olla säännöllisessä _palkka_työssä tämä isukki ;) Tsemppiä sinulle, ja pikaista kuntoutumista leikkauksesta!

Mutta joo, kateellinenhan minä vain olen, että vaikka niska limassa teen töitä, niin eipä ole varaa Portugalin lomiin tai muihin ulkomaan matkoihin. Koiranäyttelyihinkin on varaa vain muutaman kerran vuodessa. No mutta aamulla taas töihin, että tulee verorahoja yhteiskunnan loisien paapomiseen.
 
"vieras"
[QUOTE="essi";25667577]
Kyllä siinä ihan oikeesti ois pitänyt kummankin yksilönä hoitaa itsensä kuntoon, ennen kun sotkeudutaan suhteisiin ja tehtaillaan lapsia.
[/QUOTE]

Tästä en ole ihan täysin samaa mieltä. Useinhan ne suhteet on kyllä valitettavasti sellaisia että ajatellaan sokeasti että rakkaus parantaa tai että saa sen toisen muutettua kun vaan rakastaa tarpeeksi, ja sitten tuleekin molemmat alas ja lujaa. Joissain tapauksissa kuitenkin jos molemmat omalta osaltaan on sitoutuneita muutokseen ja parempaan elämään, voi suhteesta olla ihan oikeasti tukea. Silloin se lähtee itsestä kuten pitääkin, mutta lisäksi molemmat on tukemassa toisiaan ja se suhde voi olla vielä ylimääräinen mutta painava syy minkä takia kannattaa pysyä kuivilla. Yksinäisyys kun harvoin auttaa asiaa vaikka sen itsestä pitääkin lähteä. Siitä olen kyllä ihan 100% samaa mieltä, että niitä lapsia ei kannattaisi sellaisessa tilanteessa tehdä lisää!
 
"vieras"
Minusta niissä homokommenteissa oli järkyttävintä se, että eikös ne puhuneet siihen malliin että helluntaikirkossa naimisiin kun helluntaikirkko ei hyväksy homoja. Eli omissa häissäkin tärkeimpiä asioita on vastustaa homoja ja valita kirkko sen mukaan :O
 
"ne suhteet, ne liitot"... minkälaisia liittoja teillä sit on, jos voitte sanoa ettei ne ole tuhoon tuomittuja? Olette vissiin selvännäkijöitä tai jotain.
Mä en hyväksy huumeita mutta en ikinä suostu olemaan niin tyhmä, että arvostelisin ihmistä sen menneisyyden perusteella.
 
"Onkohan"
[QUOTE="vieras";25667787]On isä palkkatyössä.[/QUOTE]

Blogin mukaan ei ole. On vapaaehtoistyössä ja ollut satunnainen muuttomies. Mutta erittäin hienoa jos työtilanne on muuttunut!
 
"linnanherra"
En osaa enää uskoa vilpittömästi linnakundien uskoontulon aiheuttamaan kokonaisvaltaiseen muutokseen. Ne linnassa uskoontulleet persoonat joita on tullut vastaan, ovat monet tosi narsistisia tyrkkyjä. Näistä mainiten Jimmy Huhtalan, josta sain joskus kuvan että evankeliumin levittämistä suurempi missio hänelle on levittää omaa elämäkerta-kirjaansa. Ihan hyvä kirja varmaan, mutta liika itsensä mainostaminen uskon siivellä ei anna kovin positiivista kuvaa.
 
"linnanherra"
Näitä tasapainottomia persoonia valitaan ihan täyspäiväisiksi palkkaevankelistoiksikin. Taitaa tämä Jimmykin olla sellaisena nykyään. Tuntuu tosi hurjalta ettei ole mitään kunnollista sihtiä näissä valinnoissa. Ihan mukavia ihmisiä muuten, mutta monissa elämänhallinnallisissa asioissa monilla paistaa täysi avuttomuus.
 
"vieras"
[QUOTE="linnanherra";25667897]En osaa enää uskoa vilpittömästi linnakundien uskoontulon aiheuttamaan kokonaisvaltaiseen muutokseen. Ne linnassa uskoontulleet persoonat joita on tullut vastaan, ovat monet tosi narsistisia tyrkkyjä. Näistä mainiten Jimmy Huhtalan, josta sain joskus kuvan että evankeliumin levittämistä suurempi missio hänelle on levittää omaa elämäkerta-kirjaansa. Ihan hyvä kirja varmaan, mutta liika itsensä mainostaminen uskon siivellä ei anna kovin positiivista kuvaa.[/QUOTE]

No, sä oot törmänny vaan niihin tyrkkyihin sitten. Itse tunnen muitakin vaikka kuinka paljon, mut kun ne ei tee itsestään numeroo.
Toisaalta pienempi paha kai se on levittää itestään kirjaa, kun tehtailla rikoksia ja levittää huumeita.
 
Ei ne kaikki uskoon tule, osa varmasti luulee niin.

Usko taas... mitä se sit tarkottaakaan jokaiselle, eri asioita. Mä uskon jumalaan. En kuitenkaan usko kolminaisuuteen. Me ihmiset määrätään ite tulevaisuus. Jokainen teko ohjaa meitä päivittäin joko väärään tai oikeaan suuntaan ei siihen jumalaa tarvi.
Enkä ikinä syyttäis jumalaa ( tai whatever ) jos joku kuolee tai on vastoinkäymisiä. Jos rattijuoppo ajaa lapsen päälle se ei todellakaan ole mikään jumalan suunnitelma.


[QUOTE="linnanherra";25667897]En osaa enää uskoa vilpittömästi linnakundien uskoontulon aiheuttamaan kokonaisvaltaiseen muutokseen. Ne linnassa uskoontulleet persoonat joita on tullut vastaan, ovat monet tosi narsistisia tyrkkyjä. Näistä mainiten Jimmy Huhtalan, josta sain joskus kuvan että evankeliumin levittämistä suurempi missio hänelle on levittää omaa elämäkerta-kirjaansa. Ihan hyvä kirja varmaan, mutta liika itsensä mainostaminen uskon siivellä ei anna kovin positiivista kuvaa.[/QUOTE]
 
"linnanherra"
[QUOTE="vieras";25668002]No, sä oot törmänny vaan niihin tyrkkyihin sitten. Itse tunnen muitakin vaikka kuinka paljon, mut kun ne ei tee itsestään numeroo.
Toisaalta pienempi paha kai se on levittää itestään kirjaa, kun tehtailla rikoksia ja levittää huumeita.[/QUOTE]

Ihailen eniten niitä uskovia jotka ovat löytäneet sisäisen tasapainon. Huomatuksi tulemisen korostunut tarve julkisuudessa kertoo lähes poikkeuksetta jostain syvemmästä traumasta.
 
"linnanherra"
Raamatussa muistaakseni sanottiin että se joka haluaa olla opettaja, olkoon muiden palvelija. Nämä tyrkyt haluavat olla mahdollisimman paljon esillä, vaikka heille kasvamisen paikka olisi ennemminkin sivummalla oleminen.
 
"vieras"
[QUOTE="linnanherra";25668115]Raamatussa muistaakseni sanottiin että se joka haluaa olla opettaja, olkoon muiden palvelija. Nämä tyrkyt haluavat olla mahdollisimman paljon esillä, vaikka heille kasvamisen paikka olisi ennemminkin sivummalla oleminen.[/QUOTE]

Juu, mutta jos he oikeasti ovat uskossa niin kyllä Jumala pikkuhiljaa heissä työtään tekee ja kasvattaa.
He ovat jo kuitenkin sen tärkeimmän askeleen ottaneet. Eikä se ole helppoa, mahdollisesti ei mitään kokemusta ns. tavallisesta elämästä, alamaailmassa esitetty kovista. Ihmisen ei yleensä ole helppo nöyrtyä... kertoa kavereille, että hei oon tullut uskoon.
Kuitenkin jos on raitistunut ja lopettanut rikokset niin se on TODELLA iso asia, jota moni ei täällä taida tajuta.
 

Yhteistyössä