SATUHÄÄT alkoi!!

  • Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti
ei kondiksessa olleet
Itse en soisi huoltajuutta takaisin heille. Jotenkin vain paistaa läpi tuo,että kaikki ei ole kunnossa ja kertoohan siitä tuo himouskovisuuskin. En taida sekään olla lasten parhaaksi.
 
Minusta oli kerrankin ihana katsoa niin "erilaisia" häitä, kuin yleensä näissä vaan mällätään rahalla ja kaikki mikä on kallista pitää mainita ja tuntuu, että siinä vaan se maallinen osuus on se tärkein!!!

Aito pari ja keroivat rohkeasti eletystä elämästä ja tuossa on jo iso kynnys tulla koko kansalle se sama kertomaan!!!

Tässä taas nähdään se mitä ihmiset ajattelee, koska ovat joskus olleet erilaisia ja eläneet rankkaakin elämää..

Menneisyyteen ei voi enää palata, mutta tulevaisuuteen voi vaikuttaa ja tehdä kaiken toisin!


Rohkea ja Ihana pari! :)
 
ihailtavaa
Huoltajuuden takaisin antamisesta en osaa sanoa, mutta tuntuu monella täällä olevan vaikeaa asettua päihdekuntoutujan asemaan. Hirveästi on vaatimuksia millaiseksi elämän pitäisi heti muuttua vankilasta/päihdekierteestä pääsyn ja uskoontulon jälkeen. Vaatimustaso on hieman erilainen ihmisellä joka on aloittanut ns. kunnon elämän vasta pohjamutien kautta kuin sellaisen jolla on edes vähän pohjaa rakentaa elämäänsä.

Uskonelämässäkin epävakaisuus näyttäytyy tietyltä pohjalta tulevien kohdalla, mutta toisaalta kateeksikin käy heidän aito uskon asenteensa! Se voi näyttää naiivilta joidenkin silmissä, mutta vaikeuksista tulevan usko on palavampaa kuin helpon elämän eläneen usko. Pahojen riippuvuuksien orjana ollut ihminen tarvitsee tilalle uuden korvikkeen ja usko on taatusti parempi korvike kuin joku muu materiaalinen riippuvuus.
 
ihailtavaa
Itse en soisi huoltajuutta takaisin heille. Jotenkin vain paistaa läpi tuo,että kaikki ei ole kunnossa ja kertoohan siitä tuo himouskovisuuskin. En taida sekään olla lasten parhaaksi.
Minä taas ajattelen ihan toisinpäin. Kun vain pysyisivät himouskovina! Penseys uskonelämässä vie takaisin vaaraan palata entisiin kuvioihin. Jokainen kyllä ehtii kasvamaan uskossaan tasapainoisempaan suuntaan. "Himouskovaisuus" esittäytyy niin eri tavalla tällaisen peruskankean uskovan silmissä, joka haluaisi olla lapsenomaisempi.
 
mors
Juhlapaikka näytti ihan siltä, että siellä juhlitaan vain lapsen synttäreitä.
Ja kuka kehtaa tehdä valmiista kakkupohjista kakkua? ne on ihan karmeita sokerihöttö mössöjä. YÖK ""
 
Iu
[QUOTE="vieras";25683538]Entäs se esiaviollinen seksi? Sekö on nykyään ihan ok? Vai onko niitä homoja vaan kivempi syyllistää samalla kun panee menemään?[/QUOTE]

Se on kato tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee..
 
Voi HALOO!!
Mikä ihme täällä ihmisiä vaivaa??? Kauhea katkeruus jos joku saa sossulta rahaa. Onko se teiltä pois?? Ja mun mielestä tämä äiti ei sanonut ettei KOSKAAN mene töihin VAAN ettei ole vielä kiire töihin....eli haluaa olla näiden kahden pienen kanssa kotona.
Kyllä näiden virheitä haetaan suurennuslasilla, mutta katotaanpa teidän muiden koteihin... nosta käsi ylös jos lapsesi ei ole koskaan juonnut sängyssä tuttipullosta, et ole huutanut ikinä lapsille, et ole koskaan riidellyt miehesi kanssa kotona, koti ei ole suoraan sisustuslehdestä, et ole avostellut muita ihmisiä.....no täydelliset, missä olette??? Äidiltä otettiin kaksi lasta huostaan päihteiden takia, ei suinkaan siksi että tykkää koirista, uskoo Jumalaan, tupakoi, otti tatuointeja, käyttää valmis kakkupohjia. Monessa kodissa jossa lapset asuvat voidaan todella huonosti....ehkä juuri sinun kotona lapset itkee, kun isi juo, lyö, syötte kolmatta päivää hernekeittoa tai äiti ja isi on koko ajan töissä.

Ja mikä on OIKEA uskovainen. Mä itse kuulun uskonnolliseen ryhmään, mutta vaikka tulisitte meille kotiin katsomaan niin aika kauan menisi ennekuin löytäisitte vihjeitä siitä mihin kuulun. En todellakaan puhu Jumalasta etc. kaikki ei usko tai näytä uskoaan samalla tavalla.

Varmasti tässä perheessä voisi moni asia olla toisin tai paremmin...aivan kuin kaikilla meillä!!!
 
kalikka kalahtaa
Mikä ihme täällä ihmisiä vaivaa??? Kauhea katkeruus jos joku saa sossulta rahaa. Onko se teiltä pois?? Ja mun mielestä tämä äiti ei sanonut ettei KOSKAAN mene töihin VAAN ettei ole vielä kiire töihin....eli haluaa olla näiden kahden pienen kanssa kotona.
Kyllä näiden virheitä haetaan suurennuslasilla, mutta katotaanpa teidän muiden koteihin... nosta käsi ylös jos lapsesi ei ole koskaan juonnut sängyssä tuttipullosta, et ole huutanut ikinä lapsille, et ole koskaan riidellyt miehesi kanssa kotona, koti ei ole suoraan sisustuslehdestä, et ole avostellut muita ihmisiä.....no täydelliset, missä olette??? Äidiltä otettiin kaksi lasta huostaan päihteiden takia, ei suinkaan siksi että tykkää koirista, uskoo Jumalaan, tupakoi, otti tatuointeja, käyttää valmis kakkupohjia. Monessa kodissa jossa lapset asuvat voidaan todella huonosti....ehkä juuri sinun kotona lapset itkee, kun isi juo, lyö, syötte kolmatta päivää hernekeittoa tai äiti ja isi on koko ajan töissä.

Ja mikä on OIKEA uskovainen. Mä itse kuulun uskonnolliseen ryhmään, mutta vaikka tulisitte meille kotiin katsomaan niin aika kauan menisi ennekuin löytäisitte vihjeitä siitä mihin kuulun. En todellakaan puhu Jumalasta etc. kaikki ei usko tai näytä uskoaan samalla tavalla.

Varmasti tässä perheessä voisi moni asia olla toisin tai paremmin...aivan kuin kaikilla meillä!!!
Mene hoitoon. Itse alennuit ihan samaan, joten kiillota vaan sitä sädekehääsi omantunnon kohentamiseksi :) Mutta jos olet noin sinisilmäinen, niin ei sille voi mitään. Moni meistä ei kuitenkaan ole :)
 
"hei HALOO"
Mene hoitoon. Itse alennuit ihan samaan, joten kiillota vaan sitä sädekehääsi omantunnon kohentamiseksi :) Mutta jos olet noin sinisilmäinen, niin ei sille voi mitään. Moni meistä ei kuitenkaan ole :)
minkä omantunnon kohentamista mä tarviin...omantunnon??? En ole sinisilmäinen yhdenkään perheen suhteen ja se tässä olikin pointti. Täydellistä perhettä ei ole. Ja mitä hoitoa suosittelet?
Ja toki alennuin kun en täydellinen ole minäkään, et tosiaan sais hetken kiillottaa et ton sädekehän sais kiiltäväks ;)
 
hä?
Multa meni ohi, siis oliko nää ihmiset edes jossain töissä? Ja miksi se nuorempi äidin tyttäristä oli otettu uudelleen huostaan? Kyllä tässä perheessä mättäs mun mielestä monikin asia. Semmoiset "pienemmätkin" jutut pisti silmään kuin 2,5 vuotias joi MEHUA TUTTIPULLOSTA ja pienempi joi maitoa selällään pinnasängyssä! Ei olleet edes kovin perillä näistä asioista, varmaan tekevät vain niin kuin helpointa on!
Mitä ihmeellistä siinä on, että juo maitoa pinnasängyssä?
Kyllä meijän molemmat lapset on juonnu maitoa pinnasängyssä.
Tuttipullsota on kyllä luovuttu jo 9kk iässä.
 
Parin
Ovat edelleen naimisissa. 2yhteistä lasta edelleen kotona, 2 sijoitettua lasta ei asu kotona vieläkään ( toisiksi vanhin asuu sairaalassa). Oleilevat nykyään Kalajoella. Marko töissä, Piia työtön koti-äiti. Eli ainakin vielä olivat väärässä ne jotka meinasivat että pari eroaa nopeastikin. Terv. Perhe tuttu
 
vierailija
tää tulikin eilen jälleen uusintana.
Kiitti!! Meni tähän sitten puoli päivää. Eka luin tämän ketjun, sitten tuosta kommentista 'oli eilen uusintanta' löysin tietenkin ko. jakson Areenasta, katsoin sen, luin kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja googletin ko. ihmisistä kaiken mahdollisen.

Ei ole enää heidän blogi olemassa. Miten menee heillä nyt?!
 
Tajusinkin vasta nyt mistä todellinen alamäki alkoi edellisessä liitossa. Äitini alkoi puhua että liittoni hajoaa kuitenkin. Olin ollut 2 vuotta naimisissa ja elänyt 8 vuotta ex-mieheni kanssa yhdessä. 10 vuotta yhteensä siis. Äitini sanoista alkoi tyhjyys.. Olin ennen exääni heilastellut ties kenen kanssa hetkittäin. Annoin äitini puhua elämääni kuoleman sanoja...
 

Yhteistyössä