Satuhäät tänään:D

AI jestas et tää palsta tulee repeemään liitoksistaan taas:DD

Satuhäät: Salamarakkaus huipentuu pienen budjetin häihin | YLE TV2 | yle.fi

Eniten mua ihmetyttää "Suvituuli ja Tim elävät häiden alla kiireisiä aikoja. Pari on juuri muuttanut yhteiseen kotiin ja Suvituuli on aloittanut työharjoittelun hevostallilla. Morsiamen työurakka jää kuitenkin lyhyeksi, kun sotkuiseen kotiin ja kiukkuiseen kumppaniin kyllästynyt Tim pyytää Suvituulia lopettamaan työt ja keskittymään kotitöihin ja hääjärjestelyihin."

oooh! Ootan innolla!
 
"Lomatunnelmissa hääpäivään heräävä Tim aloittaa aamunsa Irish Coffeella ja kun H-hetki vihdoin koittaa on Itä-Uudenmaan viimeisellä rattopojalla tunnelma enemmän kuin katossa."

Ai että!! Paranee vaa!
 
[QUOTE="vieras";23116097]Olen yrittänyt pitää yllä noita Satuhäät ja pvm -ketjuja, että ei tulis montaa aloitusta. Siis googlaamalla löytyy SATUHÄÄT 10.2. - ketju.[/QUOTE]

mä olin alottanu ketjun jo eilen aamulla klo: 10 ja toi toinen vasta illalla 9 aikaan..
 
ohis
[QUOTE="vieras";23116374]Tämä tyyli nyt vaan on jo vakiintunut ja sen avulla löytää helposti etsimänsä, eikä tule turhia kyselyjä tyyliin: missä se ketju on, ettikää se mulle, mistä sen ja sen parin jutun löytää.[/QUOTE]

No onpa ihan kamalaa jos aiheesta on parikin ketjua...

Hohhoijaa!
 

Yhteistyössä