seksi suhteen alussa

  • Viestiketjun aloittaja n3000
  • Ensimmäinen viesti
n3000
Olen ihan sekaisin kun olen tavannut harvinaisen ihanan miehen 2kk sitten ja siitä asti on tullut harrastettua seksiäkin melkein päivittäin. Olin sinkkuna melkein vuoden pitkän suhteen jälkeen ja kaipasin seksiäkin todella paljon ja tältähän sitä saikin. En ole mikään vaativa sängyssä, siis vaadi tuntien esileikit ja itse olen vain lahna, mutta tämä uusi mies kyllä hieman ihmetyttää. Hänen kanssaan pystyy onneksi puhumaan mutta enää en kolmatta kertaa kehtaa ottaa asiaa puheeksi, koska juuri ollaan tutustuttu. Olemme siis ihan keskustelleet asiasta, ei vain sanottu ohimennen.

Ongelma on siis se, että mies ei huomioi minua juuri ollenkaan sängyssä. Olen sanonut että tarvitsen esileikkiä jotta voin laueta seksin aikana, seksistä nautin kyllä joka tapauksessa. Hän on muutaman minuutin maksimissaan nuollut minua, ja senkin jälkeen hän aina ehdottaa 69:ä mikä ei minusta ole kaikkein nautinnollisin esileikkiasento koska en voi siinä 100% nauttia kun pitää samalla tyydyttää toista. Minä kuitenki otan häneltä suihin melkeinpä ennen jokaista panoa, hän on siis nuollut minua muutaman kerran ja sormella sitten näpertää joskus... Tässäkin kuitenkin vetoisin siihen, että naiset tarvitsee enemmän aikaa, ja kyllä meillä ainakin suihinoton pituus näkyy suoraan seksin pituudessa ja silloin en ainakaan ehdi nauttia seksistä. En siis jaksaisi ottaa häneltä tuntikaupalla poskeen jotta voin vedota siihen että minäkin sitten saisin pidemmän hoidon, koska hän saa tyydytyksen vähemmälläkin. Minä olen kuitenkin sanonut tarvitsemani enemmän aikaa kuin mitä saan häneltä, silti mitään ei tapahdu. Kamala turn off sanoa koko ajan jatka jatka jatka...... hän kuitenkin sanoo tykkäävänsä nuolla yms saada nainen nauttimaan.

Miksi hän ei ymmärrä? Olen kehunut häntä hirveästi, hän oikeasti tuntee naisen kehon ym. on hyvä mutta ei vain käytä tarpeeksi aikaa... en rupea tällaiseen seksiin pidemmäksi aikaa jos tämä on tässä. Alussahan pitäisi olla miellyttämisen halu korkealla. Hän ei ole mikään kokematon eikä tyhmä, ja muuten tosi herrasmies. Olen myös puhunut ihan suoraan ja hän on sanonut että haluaa saada minut laukeamaan mutta ei se kyllä näy. Mitä ihmettä teen.. :( Hän myös ehdotti leluja ja että hoitelisin itseni seksin päätteeksi, kuulosti minusta ihan siltä että hän ei edes halua oppia tuntemaan minua ja tyydyttämään minua. Kai nuo toimii joillain, mutta kun minä tarvitsisin edes 5min esileikkiä ja 10min seksiä mutta kun sekin on LIIKAA pyydetty eikä mies edes tunnu tajuavan miten nopeaa kaikki on, asentoakin vaihdetaan 2min välein etten varmasti ehdi mukaan seksissä! Onkohan hänellä adhd? :D Kovasti hän sanoo olevansa itse tyytyväinen, kai se sitten riittää. Kertoo vaan hänen asenteestaan puolisonakin aika paljon tämä välinpitämättömyys!
vai?
 
viera.s
Kokenut ei tarkoita hyvää, kokenut voi olla myös oppinut huonoille tavoille. Mutta on se juu huolestuttavaa, jos asiasta keskustelu ei ollenkaan auta.

Yhdynnän kestoon mies ei välttämättä voi hirveästi vaikuttaa ja sen suhteen odotuksesi on suht kova. 10 minuutin yhdyntä on keskivertoa pidempi. Asennon vaihtelu parin minuutin välein voi olla myös miehen pyrkimystä pitkittää yhdyntää, jos pyrkii vaihtamaan asentoa aina kun on laukeamaisillaan. Ja oikeasti monet miehet kyllä laukeaa parissa minuutissa! Sitä ei edes lasketa vielä miksikään ennenaikaiseksi laukeamiseksi, vaan ennenaikainen siemensyöksy tarkoittaa laukeamista alle minuutissa.

Mutta esileikin kestoon mies voisi kyllä panostaa. Eikö siis aina ole esileikkiä ollenkaan? En minäkään jatkaisi suhdetta, jos mies keskittyisi seksissä vain omaan tyydytykseensä. Kyse ei olisi pelkästään siitä, saako orgasmin vai ei, vaan tulisi muutenkin laiminlyöty olo sellaisesta.
 
n3000
no ihan joka kerta ei ole ollut edes esileikkiä, ei se minua haittaa koska en minäkään häntä aina ime. eikä minun aina tarvitse saada. Eilenkin kuitenkin olin innoissani kun hän yhtäkkiä valui alaspäin ihanasti mahaani suudelleen nuolemaan sieltä hieman alempaakin. Mutta jumaliste kun sitä kesti oikeasti varmaan 3min. Sitten hän ehdotti 69, eli kuitenkin jatkoa minullekin, mutta onko kokoajan pakko poukkoilla edestakaisin!! 69 loppuu aina siihen kun mies alkaa olla liiankin kiihottunut, minulta ei ole kertaakaan kysytty haluanko että jatketaan, pari kertaa olen sitäkin siis sanonut toki, että voitko jatkaa, mutta kun se tuntuu niin hemmetin väkinäiseltä jos toista ei kertakaikkiaan kiinnosta, en halua että hän ajattelee että ei kai vieläkin.. Ärsyttää.. En haluaisi tämmöisen takia häntä jättää mutta minulla on jo lapia, en jaksa enempää kasvatettavia että joka välissä saa komentaa ja ohjeistaa..

hän kuitenkin kertoo olevansa minuun umpirakastunut ja tekee paljon puolestani ja pn jo nähnyt lapsenikin joten en voi olla hänelle vain reikä... vaikka siltä tuntuukin :( kun puhun hänen kanssaan niin hän kuuntelee hyvin, mutta jotenkin hänestä tulee sellainen olo etteivät hänen aivonsa kuitenkaan prosessoi asiaa ihan loppuun asti. Olen sanonut jopa senkin suoraan etten tälläistä kestä loputtomiin-yrittääkö hän siis päästä minusta eroon kun kerta esileikin aika ei pitene monista yrityksistä huolimatta? Olen kuitenkin hänet lopetellut myös suulla kerran, hän ei tehnyt mitään minulle sen jälkeen. Jäin todella ilman mitään. Onko ihan normaalia että mieheltä kun ottaa suihin niin siitä sitten mennään ruokaa laittamaan ja jatketaan päivää? Ei kai miehiltä saa mitään vaatia huoh.... onko liikaa vaadittu jos toinen vaatii nauttiakseen enemmän niin silti minä saan jopa vähemmän esileikkiä kuin hän joka laukeaa ilman esileikkiä vartissa, sen kanssa 10min. Hän on kuitekin melkein heti valmis uuteen kierrokseen, sen takia tuo pituus ei ole ongelma. Mutta esileikkiä tarvitsen silti, en enää jaska olla patja, mutten halua olla mikään vaikeakaan, koska saan kyllä oikeilla eväillä helpostikin ja se tekee asiasta vielä turhauttavamaa. En kuitenkaan osaa käskeä kokoajan jatkamaan yms, mieskin sen ymmärsi ettei se aina ole kivaa ja hänkään ei joudu aina pyytämään.. :/ Muuten seksi sujuu mutta kyllä tämä vaikuttaa kaikkeen. :/ Näen hönet ihan ri valossakin....
 
n3000
Täytynee huomauttaa tuosta 10min "vaatimuksesta", se 8min on keskiverto yhdynnän kesto-ei todellakaan se maksimi mihin suomalainen mies pystyy tyydyttääkseen naisen.:) Se lukema olisi varmasti eri. Se että lauantaisin saunan jälkeen harrastetaan ka8min seksiä, ei tarkoita että siihen pitäisi niiden tyytyä jotka tarvitee enemmän, aikamoista miesten vähättelyä mielestäni jos tuohon tyytyisi kaikki naiset tilastojwn valossa..vai?
 
vierailijalate
Mies on vain laiska ja itsekäs. Ei ole valmis tekemään töitä nautintosi eteen, vaikka olet kertonut mitä pitäisi tehdä. Joku toinen mies voisi ottaa sinunkin tarpeeesi huomioon.
 
vierailija123456
Kuullostaa siltä että miehellä olisi vielä oppimista siinä mitä tarkoittaa "hyvä rakastaja". Se nimittäin tarkoittaa yleensä hyvää kuuntelijaa! Hän ei ole nyt sisäistänyt sitä mitä olet hänelle sanonut. Ehkä itsekin lepsuilet? Annat "periksi" liian helposti? Jos mies meinaa lopettaa esileikin liian aikaisin, sano napakasti että ei vielä! (ja hymyile). Muistakaa myös suutelu ja vaatteet päällä hyväily, sekin on esileikkiä. Kaikkeen tarpeeksi aikaa ja kerkeät paremmin mukaan. Sinun ei auta kuin kärsivällisesti opettaa miestä jos tahdot että nautit itsekin.
 
n300
Kuullostaa siltä että miehellä olisi vielä oppimista siinä mitä tarkoittaa "hyvä rakastaja". Se nimittäin tarkoittaa yleensä hyvää kuuntelijaa! Hän ei ole nyt sisäistänyt sitä mitä olet hänelle sanonut. Ehkä itsekin lepsuilet? Annat "periksi" liian helposti? Jos mies meinaa lopettaa esileikin liian aikaisin, sano napakasti että ei vielä! (ja hymyile). Muistakaa myös suutelu ja vaatteet päällä hyväily, sekin on esileikkiä. Kaikkeen tarpeeksi aikaa ja kerkeät paremmin mukaan. Sinun ei auta kuin kärsivällisesti opettaa miestä jos tahdot että nautit itsekin.

Olen tosiaan pari kertaa pyytänyt jatkamaan mutta jos koko homma on max3min niin siihen tulee oikeasti minuutti lisää :( saisin siis 10min esileikin jos sanoisin 5krt jatka. Häntä ei kuitenkaan voi kovin kauaa imeä kun tulee nopeasti juuri suuseksillä. Ärsyttää kun en oikeasti vaadi paljoa stimulaatiota mitta yli 3min kiitos! Olen myös yrittänyt jarrutella esim ettei heti riisuta mutta hän kaivaa munan esiin ja laittaa käteni siihen ym tai jos vedän käden pois hän koittaa hetken päästä uudestaan ja en jaksa vaikeuttaa asiaa että koko ajan joutuu miettimään joten olkoon. Joskus hän sanoi että panetus vaan on niin kova ettei malta pitää näppejään erossa musta ja siksi etenee niin nopeasti eli kai minä olen vaan patja. Luin keskimääräisestä esileikin pituudesta tutkimuksen- noin vartti. .ollaan kyllä kaukana siitä. Menee kohta maku koko miehestä vaikka on oikeasti ihana:hyvä keskustelija, hauska, huomaavainen esim tuo kahvit sänkyyn, tarjoaa ruoat, kehuu, hellittelee, kunnianhimoinen, miehekäs jne. oVoi että:(
 
Menee kohta maku koko miehestä vaikka on oikeasti ihana:hyvä keskustelija, hauska, huomaavainen esim tuo kahvit sänkyyn, tarjoaa ruoat, kehuu, hellittelee, kunnianhimoinen, miehekäs jne. oVoi että:(
Kyllä tuollaisia miehiä varmasti muutenkin löytää. Harva on tosiaan ihan täydellinen, joten nyt pitää sitten valita, sietääkö mieluummin huonoa seksiä, jos nuo muut mainitsemasi asiat ovat hyvin, vai ei.

Kahvin tuominen sänkyyn ja ruuan tarjoaminen ovat ainakin minusta toissijaisia tai jopa yhdentekeviä asioita, vaikka ainakin kahvin tuominen sänkyyn on joskus varsin kivaa. Mutta hauskan, keskustelutaitoisen, hellittelevän, kunnianhimoisen ja sopivasti kehuvan miehen löytää kyllä - ei tuossa mitään kauhean harvinaista ole. "Miehekkääseen" en ota kantaa, kun se on vähän määrittelykysymys, kuka on miehekäs ja mitä sillä tarkoitetaan - minusta esim. naisen huomioon ottaminen seksissä on miehessä miehekäs ominaisuus ;)

Toki voit vielä keskustella hänen kanssaan. Kerro hänelle, mitä haluat seksissä ja MIKSI. Esim. minusta voisit ihan hyvin sanoa vaikka, että sinulle suuseksi on tärkeämpi osa nautintoasi kuin yhdyntä tai vähintään yhtä tärkeä. Miehellä tuntuu olevan kauhean penis- ja yhdyntäkeskeinen seksikäsitys, mutta siitä käsityksestä voi toki oppia pois. Kerro miehelle, että moni nainen nauttii nimenomaan suuseksistä ja saa nautinnon klitoriksen kautta, ja että jopa yhdyntä tuntuu paremmalta sen jälkeen, kun on ensin stimuloitu kunnolla klitorista tai jopa saanut klitorisorgasmin. Luulisi, että jos mies on oikeasti niin ihana, hellä ja huomioon ottava, hän ottaisi sinut huomioon seksissäkin. Joten katso, paraneeko tilanne. Jos ei, niin sitten täytyy valita, mitä miehen suhteen tekee.
 

Yhteistyössä