Seksiä arabimiehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitä sä täältä kyselet.

Rupeat lenkkeilemään vokin lähellä ja teet lämmittelyvenytyksiä kun ne on ulkona, varsinkin power-butts-treeniohjelma on hyvä. Ota kiinteä katsekontakti ja hymyile.

Saat parhaassa tapauksessa isommankin otannan tutkimukseesi. Se vaan, että kävyt ja kuusenneulaset saattaa vähän pökätä pakaraan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tuttavani ei ole enää kertomassa mitä autuutta arabimiehen kanssa elämisessä on. Katsos, kun tuttava kävi hankalaksi miehen kannalta, on hänet hoidettu pois päiviltään. Parempi toisaalta, että pääsi pois kärsimyksistä, joita arabimies voi tuoda.
 
vierailija
HYI!! Ei ole kokemuksia, eikä tulekkaan. Mulla on Suomalainen mies, ollaan naimisissa ja hän on myös tyttäremme isä ja oon onnellinen. En ikinä ole ulkomaalaisiin kajonnu, enkä kajoo... Matut ei vaan sytytä.
 
vierailija
En koskisi pitkällä tikulla noihin kuppapesäkkeisiin. Hepatitti- ja tuberkuloosiriski on todellinen. Syyhyä, loisia ja muita eksoottisia tauteja näillä esiintyy myös paljon.
 
vierailija
Mistä löytäisi arabi miehen?
Itse, täysin kyllästyneenä suomalaisiin itsekeskeisiin naisiin, toivoisin todella, että te kaikki, suomalaiset naiset, menisitte arabien kanssa naimisiin. Olen työskennellyt arabimaissa yli 20 vuotta ja tiedän tarkkaan sen kulttuurin. Suomalainen nainen on vain niin itsekeskeinen, ylpeä ja koppava, että elämä sellaisen kanssa on mahdotonta. Menkää siis arabien kanssa naimisiin. Tiedän tarkkaan, mikä teitä odottaa, mutta sitä kaiketi haluattekin ;) (nauran, nauran, nauran)
 

Yhteistyössä