Seksin seurauksena alkoivat kuukautiset

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli kuukautiset loppuivat normaalisti n. kaksi päivää sitten ja olen e-pillereissä, Harrastimme seksiä ja nyt huomasin, että pari tuntia seksin jälkeen pyyhkiessä verta tuli jälleeen. Veri oli sellaista limaista ja vähäistä. Onko normaalia ja mistä tämä voi johtua? Onko muilla samanlaisia tapauksia tapahtunut? vähän huolissaan täällä olen..
 
vierailija
Eli kuukautiset loppuivat normaalisti n. kaksi päivää sitten ja olen e-pillereissä, Harrastimme seksiä ja nyt huomasin, että pari tuntia seksin jälkeen pyyhkiessä verta tuli jälleeen. Veri oli sellaista limaista ja vähäistä. Onko normaalia ja mistä tämä voi johtua? Onko muilla samanlaisia tapauksia tapahtunut? vähän huolissaan täällä olen..


Itsellenikin tuollaista välillä tapahtuu puolisoni kanssa. Ei ole mitään syytä huoleen.
 
vierailija
Eikös sitä sanota että E-pillerit aiheuttavat veren valehtelua elimistön sisällä, ja toki välillä sitte uloskin päin. Jos alkaa vaivata, vaihda ehkäisykeinoja
 
vierailija
Seksin jälkeinen verenvuoto saattaa viitata hpv:een ja kohdunkaulansyöpään. Minulla oli hpv ja muutoksia papassa. Asia korjaantui poltto-hoidolla.

Käy tsekkaamassa ainakin papa. Hpv-testi on erittäin halpa yksiyiselläkin puolella, kun valtio tukee sitä, taisi olla vähän yli kympin. Tietysti käyntimaksu päälle. Mene kunnalliselle, jos et ole varoissasi.
 

Yhteistyössä