SEKTIO SAAKO JOS PELOTTAA/HALUAA?

  • Viestiketjun aloittaja VESIRAPAKKO
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaxx
Kyllä saa sektion pelon takia. Kokemusta on :) yrittävät kyllä kääntää pääsi ja puhuvat alatiesynnytyksen puolesta ja sektion riskeistä. Jos vaan pidät pääsi, niin sen sektion saat aivan varmasti :)

Itselle takana kaksi sektiota. Ensimmäinen juurikin synnytyspelon takia. Nopeasti olen kummastakin sektiosta toipunut :)
 
vierailija
Mitäs luulet ap? Saiko naiset 100 vuotta sitten tai ikinä koskaan ovatko he aiemmin saaneet sektiota pelon takia? Kyllä se niin on, että kanna vastuusi, mikäli hankkiudut raskaaksi.
 
Höpön
Kyllä saa, ja itse ainakin suosittelen. En ymmärrä lainkaan miksi siitä pelotellaan, itse ainakin toivuin molemmilla kerroilla ihan parissa päivässä. Sen sijaan alatiesynnytyksistä olen kuullut järjestäen lähinnä toinen toistaan kurjempia kauhutarinoita. Kaikilla tutuillakin on sektiot menneet tosi hyvin, toisin kuin alateitse synnyttäneillä..

En saanut edes pelkodiagnoosia mutta sektion sain silti kun pidin pääni.. toki yrittivät taivutella alatiesynnytykseen mutta kun en vaan suostunut niin sektion sain kuin sainkin.

Molemmilla kerroilla kaikki sujui aivan ihanasti, ei mitään valitettavaa. :)
 
Höpön
Mitäs luulet ap? Saiko naiset 100 vuotta sitten tai ikinä koskaan ovatko he aiemmin saaneet sektiota pelon takia? Kyllä se niin on, että kanna vastuusi, mikäli hankkiudut raskaaksi.
Joo et varmaan ota lapsilles sit rokotteitakaan esim kun "ennenvanhaankin" pärjättiin ilman? Tai jos sulla todetaan syöpä niin hiiteen kemoteraåiat, kun ei niitäkään "vanhoina hyvinä aikoina" ollut? LOL! Oletpa pölvästi.
 
LapinLeimu
Ei sitä kyllä saa jos meet ja sanot että haluat. Enkä tiedä kenenkään saaneen pelon takia. Mutta ei sitä kannata haluta, se on aika karsee kokemus. Ja sen jälkeen on vieläkipeäkin pitkän aikaa.
Höpönlöpön. Paskaa joka lause.

Sektion saa pelonkin vuoksi. Oletko kuullut pelkosektiosta? Minulle on tehty 2 sektiota (ei pelon vuoksi, mutta 2. oli suunniteltu), helppoja nakkeja olivat. Ei mitään kauhun suuntaistakaan. Toisessa hädin tuskin kipuja.
 
Vieläkin tympii
Minä kävin pelkopolilla ja sain leikkausajan 2 viikkoa LA;n jälkeen,lääkäri vaan sano että ei rupea aikasemmin leikkaamaan kun vauvalla kaikki hyvin..JOten jouduin synnyttämään ihan normisti kun vauva syntyikin ennen tota leikkausaikaa.Näin kainuun keskussairaalassa!Oli tosi vittuimainen,itseäänrakastava naislääkäri!
 

Yhteistyössä