Seurustelu " suviksen" kanssa mahdotonta?

  • Viestiketjun aloittaja Sinä?
  • Ensimmäinen viesti
Sinä?
Minun olisi täysin mahdotonta seurustella jonkun suvaitsevaisen kanssa joka suhtautuu maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen suvaitsevaisesti.

Kyllä sellaisen ihmisenmaailmankuva on niin epärealistinen ettei suhteellamme olisi minkäänlaista tulevaisuutta.
 
sama päinvastoin
Mulla samat ajatukset kuin ap:lla mut päinvastoin, en vois kuvitella että ukko ois rasisti. Ihmetyttääkin et miten monille aatemaailmalla ei tunnu olevan mitään väliä puolisoa valitessa. Jotkut menee naimisiin vaikkei olisi yhteistä kieltäkään, en tajua.
 
vierailija
Minun olisi täysin mahdotonta seurustella jonkun suvaitsevaisen kanssa joka suhtautuu maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen suvaitsevaisesti.

Kyllä sellaisen ihmisenmaailmankuva on niin epärealistinen ettei suhteellamme olisi minkäänlaista tulevaisuutta.
Sinulla saattaa sitten olla yleisemminkin vaikeuksia parisuhteessasi. Miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta, jokainen parisuhde on monikulttuurinen, koska sukupuolet ovat eri planeetoilta. Suosittelisin sinulle aseksuaalista suuntautumista, ettei ala itkettää parisuhteessa.
 

Yhteistyössä