Siis oikeesti... ??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaverihan jännittää ihan hirveästi haastattelua. Sen näkee asennosta, miten istuu ja koettaa pakolla olla rennosti. Hän sanoo, mitä pitääkin saadakseen huomiota. Aloituksesi on hänen kannaltaan parasta markkinointia hänen työurallaan julkisuudessa. Jatka vain haukkumista joka paikassa, niin teet ihan ilmaista työtä pikku myynti-ihmisenä. Vai joko saat jo aloituksestasi palkkion? KÄyt eri keskustelupalstoilla ns. haukkumassa? Eikös markkinointi ole palstalla kielletty?
 
vierailija
Vai joko saat jo aloituksestasi palkkion? KÄyt eri keskustelupalstoilla ns. haukkumassa? Eikös markkinointi ole palstalla kielletty?
Oisko aika vaihtaa lääkitys? En ole käynyt missään muualla ns. haukkumassa. Radiossa olen kuullut tämän puhuvan ja nyt ton jutun lukiessa oli pakko johonkin avautua kun en ymmärrä.

Epäiletkö Sinä taas useinkin kaikenlaisia salaliittoja...
 
Maisaleena
Siitäkin huolimatta jannu saa hiukan paljon pesää. Iso vehe, komea ulkomuoto ja vielä julkkis, muuta ei tarvita.
Komea? Mistä kohtaa? Mun oma mies on paljon paremman näköinen vaikka onkin vanhempi. Eikä mun mies ole noin itseään täynnä ja kuvittele olevansa jotakin mitä ei ole. Tuollaiset itserakkaat pullistelijat on ällöttäviä.

Eikä sitä vehkeen kokoa ulospäin näe eli ei sen perusteella baarista miestä pokata. Muhun ei olisi tuollainen jätkä vedonnut pätkääkään kun itse olin tuon ikäinen. Siloposki nössykkä joka esittää jotakin muuta mitä on. Kyllä mies pitää olla mies.

Julkisuus ei anna mitään painoarvoa jos mies on muuten vastenmielinen.
 
Kysymksen asettelu jo oli hämäävä, luulin että joku upea tyyppi pompsahtaa linkistä, mutta ei, vaan vanha kunnon Bile Dani.

Eihän se kenestäkään kovin ihana kai ole?
Joku esitys sillä on menossa ja mitä kauemmin sitä jatkuu, sen vaikeampaa sen on perääntyä. Vähän surku käy, nimittäin nyt kaikki tuntee hänet ihme munapäänä ja se estää ihmisiä tutustumasta ja voi olla aika yksinäistä tulevaisuudessa. Varmaan vaikea tuollaisen jälkeen muodostaa normaaleja ihmissuhteita. Tajuaisipa lopettaa nuo tyhmät juttunsa mahd. pian.
 
Viimeksi muokattu:
Siitäkin huolimatta jannu saa hiukan paljon pesää. Iso vehe, komea ulkomuoto ja vielä julkkis, muuta ei tarvita.
Keskiverron näköinen... Plussaa kropasta joka on ihan kunnossa, mutta muuten ihan tavallisen näköinen kaveri. Voisi olla paljonkin mahdollisuuksia hyvään ja normaaliin parisuhteeseen jos uskaltaisi päästää ihmisiä lähelleen ja olisi hyvä sydän.
Mutta tuollaisena pissapäänä ei voi normaalia elämää elää eikä löydä normaalia ja hyvää naista.
 

Yhteistyössä