Silikooni tissit

  • Viestiketjun aloittaja 75A
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla olis jo lähetteet verikokeita ja mammografiaa varten..si kun niissä oon käyny niin sitten pitäs mennä itse toimenpiteeseen.
Imetys on täysin pilannut mun mahtavat A-kuppini... Mä häpeen niitä!!!!!!!!!!
 
Kokoa kyllä löytyy, kunhan ne aamuisin asettelee liiveihin... :LOL: :LOL:

Neljän muksun ja kilojen jälkeen "hieman" menettäneet ryhtinsä, joten voisin ottaa uudet painokset, mutta hieman pienempänä tosin....

Ei taitais nuo isännän työpaikan varaston silinkonit äiskän rintoja pahemmin kohentaa.................. :kieh: :kieh: :whistle:
 
liisa
en ymmärrä ihmisiä jotka suurentaa tissinsä älyttömän kokoiseksi, mutta se on todella hienoa että lääketiede on keksinyt keinon parantaa ulkonäkönsä ennalleen lapsien jälkeenkin itse yritin laihduttaa synnytyksen jälkeen mut irto nahkaa en saanut millään pois joten kävin leikkauksessa ja nyt vatsani on kuin ennenkin rintojen kohotukseen en ole vielä raaskinu mennä (rahat loppu)
 
PahaSilmä
En mä ainakaan ottas mokomia muovilönttejä. Vaikka mulla on pienet, niin miljoona kertaa ne on paremmat, ku jotkut hiton proteesit. Jos mulla ois ollut rintasyöpä, niin siinä tapauksessa saattaisin haluta poistetun rinnan tilalle.
 
Minun tissini on paremmat päivänsä nähnyt... Joskus vuosia sitten. Silti, itse pidän silikoneja luonnottomina, enkä niitä ottaisi minkään muun asian vuoksi kuin korjausleikkauksen takia (eli koko rinta jouduttaisiin poistamaan esim. syövän takia). En kyllä välttämättä silloinkaan. Minä en haluaisi leikkiä terveydelläni turhaan ja sitähän se olisi. Ehkä minulla ei ole rintoja, mutta eipähän ole silikonien tuomia ongelmiakaan.

Mutta, en sitä vastaan ole, että muut ottavat sellaiset jos haluavat. Itselleni en vain niitä halua. :D
 
parin läheisen ihmisen rintasyövän sivusta nähneenä (molemmat selvisi ja molemmat pärjää liivien sisällä olevan "proteesin" kanssa) en ymmärrä ihmisten rintojen leikkelyä ja laittelua vain "huvin vuoksi" ja tiettyjä kauneusihanteita tuojottaen. Ei tule itselleni silikoneja vaikka nuo kuin alkaisi roikkumaan tms
 
enpä ymmärtänyt minäkään ennenkuin imetyksen lopetettua huomasin että minun pienistä rinnoista ei ole jäljellä kuin nahat suurinpiirtein pieninmästä kuppikoosta varmaan puolet,ei kuule tee mieli ikinä riisua rintaliivejä,jos olisi rahaa niin jotain näille kyllä tekisin:)
 

Yhteistyössä