silli ja raskaus?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
Niin, tekis mieli keittää huomenna uusia perunoita ja syödä Abban silliä, mut oliko siinä joku rajoitus raskausaikana? Kun esim. graavilohta pitäis välttää (vakuumipakattua...), tuoretta graavilohta kai voi syödä
 
Syö pois
kunhat et kiloa syö. Mulle ne jakso neuvolassa jauhaa sisävesiemme petokaloista ja muista hurrrrjan vaarallisista kaloista. Kaikessa kohtuus, ja meidän mummot on synnyttänyt terveitä lapsia, vaikkei ne tiennyt, että ei voi syödä ties mitä...Eli kohtuus kaikessa ;)

puss
 
vieras
Mulle sanoi neuvolantäti, että ei siellä suolassa mikää elä... Tarkoitti siis listeriaa. Suola ei tietnkään ole hyväksi liiallisesti.

Itse aion syödä silliä ja uusiapottuja jussina. Nam!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Syö pois:
kunhat et kiloa syö. Mulle ne jakso neuvolassa jauhaa sisävesiemme petokaloista ja muista hurrrrjan vaarallisista kaloista. Kaikessa kohtuus, ja meidän mummot on synnyttänyt terveitä lapsia, vaikkei ne tiennyt, että ei voi syödä ties mitä...Eli kohtuus kaikessa ;)

puss
NÄIN!!!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Syö pois:
kunhat et kiloa syö. Mulle ne jakso neuvolassa jauhaa sisävesiemme petokaloista ja muista hurrrrjan vaarallisista kaloista. Kaikessa kohtuus, ja meidän mummot on synnyttänyt terveitä lapsia, vaikkei ne tiennyt, että ei voi syödä ties mitä...Eli kohtuus kaikessa ;)

puss
NÄIN!!!
Nimenomaan!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Syö pois:
kunhat et kiloa syö. Mulle ne jakso neuvolassa jauhaa sisävesiemme petokaloista ja muista hurrrrjan vaarallisista kaloista. Kaikessa kohtuus, ja meidän mummot on synnyttänyt terveitä lapsia, vaikkei ne tiennyt, että ei voi syödä ties mitä...Eli kohtuus kaikessa ;)

puss
NÄIN!!!
Nimenomaan!
Joo, kiitos kommenteista. oon tietoinen kans noista petokalojen syöntirajoituksista yms., mut mietin vain tota silliä, että kun on kumminkin "graavi"kala siinä liemessään. Sitä ihmettelin, et jos toi suolaisuus tekis siitä vaarattoman, niin eikö vakuumigraavilohessakin oo paljon suolaa... Mut summa summarum, uskallan maistaa varmaan silliä huomenna pari palaa, nami

 

Yhteistyössä