Siskon kunniamurhaa suunnitelleen viestit julki

  • Viestiketjun aloittaja hyi stn
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin hienosti on onnistunut kotoutuminen suomalaiseen kulttuuriin. Kunniamurhat ovat jo täällä, eikä suvikset tee asialle mitään. Kohta on tuokin murhaa suunnitteleva taas vapaalla jalalla ja saa toteuttaa rauhassa aikeensa.
 
Eli toi on (suljetussa) vankilassa käytännössä 4-6kk, kun ensikertalaisena istuu kahdesta vuodesta vuoden joista suljetulla osastolla just ehkä muutaman ekan kuukauden, jonka jälkeen avolle ja/tai panta jalassa vapaaksi.

Sisko parka, mahtaa pelottaa aika paljon.
Saa sentään muutaman hassun "vapaan" kuukauden jatkuvasta pelosta.
 
Nyt tartteis olla voimassa se tiukennus siihen rikollisten takaisinkäännyttämislakiin, eli ensin tuolle linnaa ja sit kun on täysikäinen niin takaisin johonkin mehmettien luvattuun maahan...
 
Joo en voi ymmärtää. Kaikki kulttuurit ei ole hyviä.
Tosin pitää nyt muistaa se, että mikään kulttuuri ei yksin tuota asenteita ja käytöstä, vaan ihmisellä on itsellään vastuu siitä, miten toimii ja miten käyttää päätään. Samaisesta kulttuurista kuitenkin tulee esim. muslimifeministejä, joiden asenne on täysin toinen kuin tuon kyseisen miehen. Kusipää on kusipää kulttuurista riippumatta - fiksu ja hyvä ihminen taas on fiksu ja hyvä ihminen kaikissa kulttuureissa.

Ja tässä on esimerkki muslimista, joka ajattelee naisten asemasta eri tavoin kuin tuo Suomessa asuva idiootti:

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1435897829481
 
vierrailija
19.4.2015



  • Kello 13.05: "Mut mä ajon puukotaa (uhrin nimi) jos näkisin sen koska äiti pyörii ja kaatui maahan".


  • Kello 13.06: "No saa nähä myöhemmii joudun vankilaan sen takia iha sama kolme vuot ei paha".


  • Kello 13.07: "Jos en tapa häntä, kuolen itse".


  • Kello 17.19: "Ei, nyt otan häntä kiinni ja tärvelen hänen kasvojaan niin että häntä nolottaa lähteä ulos kaduille ja ajelen hänen hiuksensa nollaksi / Jos nyt otan hänet kiinni, teen hänen kasvoilleen pahaa ja leikkaan hiukset kokonaan pois, että hänestä tulee niin ujo, että ei menee enää ulos".


  • Kello 17.23: "Joko hän tulee nyt kotiin ja kaikki on silloin hyvin tai kun tulen takaisin kotiin, hän on kuolleena".


  • Noin kello 18.49-18.50: "Jos saan (uhrin nimi) mun käteen. Mä ammun sen. Päätä. Vannon Allahin nimeeee. (Uhrin nimi) kuoleeeee. Ja mun kädessä laitan sen hautamaan".


  • Kello 18.55: "Mä ammun sen heti kun nään sen ja puhdistan mun häpeä sisko".


  • Kello 18.58: "Joudun 6 v vankila ja lähtee 3 v pois. Sit joudun 3 v. Ja lähen pois. Uudestaaan. Koska (uhrin nimi) on meille häpeä. Koska Allah sanoo et älkää väsyttäää teidän perhettääää koska et pääse taivaaseen jos perhe ei oo tyytyväisii".


  • Kello 18.58 kysymys: "Ja onks Allah antanut sulle lupaa viedä sun siskon hengen?"


  • Kello 18.58: "Mut ei se haittaa se ei voi ollaa poissa koko elämänsä."


  • Kello 18.59: "No ei antanut mut mun sisko on häpeä meille. Perheelle. Meillä ei käy et tyttö jää ulkona 2 pv. Himast pois. Eikä yks yö".


  • Kello 19.04: "Oikeesti, mä tapan hänet. Mun äiti itkee kovasti. Jos Jumala antaisi äidille voimaa, että hän kestäisi. Mä tapan (leikkaan) hänet. Tapan hänet jokaisesta tipasta, mikä tulee äidin silmistä. En saa mitään elämästä. Mä otin oma päätökseni."


  • Noin kello 20.46: "Vain kun saan sen kiinni. Allahin luvalla. Jokainen tippa mikä tulee äidin silmästä. Saman verran tulee verta hänestä (viittaa siskoonsa). Voi Suomi (koska annoit naisille tasa-arvon)".


  • Kello 20.56: "Me vain odotamme miten tämä päättyy. Teen niin, että hän kuolee nälkään".


  • Noin kello 20.57-20.59: "Jos saan hänet kiinni tapan saman tien. Voi Jumala, jos mä en tapa häntä. Jos äiti on tappamista vastaan, tapan äidinkin. Ei mua haittaa vaikka joudun vankilaan".


  • Noin kello 21.02: "Jos nään (uhrin nimi) tapan hänet. Ja jos en voi tappaa häntä tenn hänen naamasta kartan, kun nään hänet. Ja leikkaan hänen hiukset ja kulmakarvat. Ja teen näin että hän vihaa elämäänsä."


  • Kello 21.13: "Syön hänet omilla hampaillani jos nään hänet. Jos mä saan hänet kiinni, Jumalakaan ei voi auttaa häntä (siskoa)".


    - Kello 21.13 kysymys: "Älä. Haluatko tehdä murhan?"

  • Kello 21.14: "Kyyyyllllllä. Allah kyllä, haluan tappaa sen. Hävettää tehdä näin".


  • Kello 21.21: "Mä poltan koko äidin talon. Koska hän on se syy. Hän antoi hänelle liikaa vapautta."


  • Kello 21.24: "Abbasin nimeen, hautaan hänet omalla kädellä."


  • Noin kello 21.25: "äidin rahat ja ostan aseen ja missä vaan nään hänet, jätän luodin hänen päähän".


  • Kello 21.26: "Abbasin nimeen, huomenna jos (uhrin nimi) ei ole jätän luodin hänen päähän ja tapan hänet".


  • Kello 22.20: "Mutta Wallah (Allah), jos hän ei palaa takaisin ja vahingoittaa äitiä tapan hänet, koska vain huorat tekevät niin".
 
vvierailija
  • Kello 8.35: "Mä poltan hänet enkä vain tapa".


  • Kello 19.48: "Hei vittuuuuu sano (uhrin nimi) et matkustaa Suomesta parempii koska mä tapan sen ja oon etsimässä sitä ja tapan".


    21.4.2015

  • Kello 10.44: "Oon huoranpenikka jos en tapa sen. Tapan iteni jos näkisin sitä".


  • Kello 10.50: "Mä ostin jo ase".


  • Kello 18.40: "Et tapan sen".


    22.4.2015

  • Kello 7.12: "Mut jos löydän sen tapan sen samas paikas mis se on ja kenen kaa se on".


  • Kello 7.15: "Jos mä en tapa yks niistä jotka oli auttamassa häntä".


  • Kello 12.38: "Tapan teitä kaikkiii".


  • Kello 15.28: "Tapan sut jo tänään" (sanoo uhrin kaverille)


  • Kello 16.32: "Mä ammun teidät, jos ette tuo (uhrin nimi) omaan kotiin. Mun äiti kuolee (uhrin nimi) takia".
 

Yhteistyössä