Skitsomagneetista tulee jotenkin mieleen eräs rekkautunut.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuskin meni :) Itsesäälissä pyöriskelysi ja tuollainen vittumainen rivienvälissä mustamaalaaminen kyllä on paljastanut jo kuka olet, olemme tunteneet toisemme jo muutaman vuoden palstalla joten kyllä siinä ajassa oppii tuntemaan ihmisen :)
Miten vierailija voi tuntea toisen vierailijan kun täällä on monta vierailijaa. En ole ap, kunhan kysyn ja mietin.
 
vierailija
Ilmeisesti olen jonkunlainen skitso magneetti koska sinä sait minusta tuollaisen pakkomielteen, mutta ikävä tuottaa pettymys skitsofreeniselle mielellesi. Minulla ei ole kuin 1 nimimerkki palstalla.
Nimimerkkisi näyttää olevan vierailija kuten monella muullakin täällä jotka ei ole kirjautuneet. Nimimerkki on niillä jotka ovat rekisteröityneet palstalle.
 
vierailija
Nimimerkkisi näyttää olevan vierailija kuten monella muullakin täällä jotka ei ole kirjautuneet. Nimimerkki on niillä jotka ovat rekisteröityneet palstalle.
vierailija ei ole virallinen nimimerkki ja sen kyllä tiedät, kunhan yrität vääntää ja esittää fiksumpaa mitä olet.
Kai sen nyt jokainen rullaturpakin tajuaa, että se mitä tuo henkilö kirjoitti tarkoittaa ettei hänellä ole virallisia ( = mustia = oikeita = aitoja = jatkanko listaa vai joko ymmärsit? ) nimimerkkejä kuin 1.
 
vierailija147
Kysyin sinulta. Ap ei ole sanonut tuntevansa sinua, vaan sinä kirjoitit tuntevasi hänet. Ap kirjoitti että sinusta tulee joku rekkautunut nimimerkki mieleen.
Aika selkein sanoin hän antaa ymmärtää tuntevansa kenestä puhuu, miksi luulet ettei niin voi olla toisinkin päin? Taitaa sama ihminen vihjailla aina silloin tällöin milloin kenestäkin ihmisestä vastaavaa.
 
vierailija159
En ymmärrä ihmisiä joita kiinnostaa toisten nimimerkit ja ihmisten mustamaalaus täällä näin paljon, taitaa pitää paikkansa se ettei toisilla vaan ole oikeaa elämää ja netin keskustelupalstoista tulee toisille sitten se ''elämä''. Säälittävää touhua.
 
Sekopäämagneetti
Vuorokaudessa tällainen määrä harhaista paskaa? Kyllä osu ja uppos tuo skitsomagneetti. Joku vieläpä rekisteröi sen itselleen :)

Ottakaapa suomalainen sivistyssanakirja käteenne ja pohtikaa, miten monta eri sanaa saa sanan "magneetti" eteen. Voitte rekisteröidä ne proaktiivisesti pois, mutta lupaan, että aina kun rekisteröitte käyttämäni vierailijanikin, niin uuden keksin tuosta vain.

Toiseksi: sille skitsolle, joka täällä edelleen kuvittelee minun olevan ties kuka, en edes tiedä kuka, niin elä vain omissa harhoissasi. Minua se ei haittaa vähääkään. Itseäsi sinä epäilyilläsi satutat, minua et.
 

Yhteistyössä